Joh, Sherlockquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met die vergelijking is ie vast blij, vooral omdat ie niet kan reageren.
Hij kan wel op fobo's reageren enzoquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Op zich wel grappig. Ben wel benieuwd of 'ie nu nog mee leest.
Oja, het is weer niet zo'n Fok-brede ban natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij kan wel op fobo's reageren enzo.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Zo ja, dan is het wel een ideale mogelijkheid om hem af te zeiken en ondertussen F te versieren. Hij kan toch niks doen
Google news en dan zoeken op het bedrijf waar ik werk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welk bedrijf, en welk product? Het is nu toch al uitgelekt
Tuurlijk leest hij meequote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Op zich wel grappig. Ben wel benieuwd of 'ie nu nog mee leest.
Dat is een programma wat een visueel overzicht geeft van de groottequote:
Pwnd! Maar wel een beetje lullig inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja, als dit een ban word heb ik het echt gehad met Fok... gaan GoT achterna kwa beleid ofzo. Nerdy en bekrompen... maar die geven iig nog waarschuwingen
Ik kan ook wel spammen hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dus nu hebben we alleen Pietje en Yashaaa als spamhoeren voor dit weekend?
Ik had het al even gedownload inderdaad. Wel grappig, m'n halve C-schijf wordt in beslag genomen door een collectie Disneyfilmsquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat is een programma wat een visueel overzicht geeft van de grootte
van de bestanden op je harde schijf ?(of een map)
Heel handig als je schijf bijna vol zit en je wil snel zien welke mappen de meeste ruimte innemen.
Jij mag niet meer reageren. Jij bent de NSB'er die hem heeft verlinkt.quote:
Ik weet niet eens waar je werktquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Google news en dan zoeken op het bedrijf waar ik werk.
Verder: geen commentaar!
Dat maakt toch niet uit. En bovendien kan ik niemand bannen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hoeveelste ban is dit Houniet?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Jij mag niet meer reageren. Jij bent de NSB'er die hem heeft verlinkt..
Zo zal Martin denken in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |