Iets dieper bij settings op die pc of laptop,.... laat die andere systems toe?quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Agiath het volgende:
Even iets heel anders dan Konami's gepruts.
Het lukt nog steeds niet om mijn media te delen met mijn PS3 met mijn laptop. Een andere computer in het huis doet t wel goed maar deze niet...
Hier gaat het fout, er zou hier dus "unknown device" moeten komen ofzo, maar dat gebeurt niet.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn virusscanner/firewall zelfs geïnstalleerd (ook omdat het toch een boutprogramma was) en alle andere firewalls ook uitgezet maar niets helpt..... Zoals ik al eerder zei ligt het niet aan het netwerk of de ps3 want met een andere computer op hetzelfde netwerk werkt het wel.
Help iemand?
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3media&thread.id=47608quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Agiath het volgende:
Het lukt nog steeds niet om mijn media te delen met mijn PS3 met mijn laptop. Een andere computer in het huis doet t wel goed maar deze niet...
Hier gaat het fout, er zou hier dus "unknown device" moeten komen ofzo, maar dat gebeurt niet.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn virusscanner/firewall zelfs geïnstalleerd (ook omdat het toch een boutprogramma was) en alle andere firewalls ook uitgezet maar niets helpt..... Zoals ik al eerder zei ligt het niet aan het netwerk of de ps3 want met een andere computer op hetzelfde netwerk werkt het wel.
Help iemand?
Na dit gelezen te hebben dacht ik ik ga het zelf eens proberen, naja je gelooft het nooit maar alles werkt meteen, dit is de beste uitvinding ooit, ik hoef nooit meer dmv usb sticks muziek over te zetten enz, dit is echt geweldig! maarja ik kan jou dus niet echt helpen moest alleen ff zeggen hoe blij ik ben, maarre wat doet dat tversity eigenlijk, want ik heb dat niet maar kan alles door middel van windows media player.quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Help iemand?
Wat blieft?quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cyb, ik zou in de winkel kopen als ik jouw was
quote:Op maandag 21 april 2008 19:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Na dit gelezen te hebben dacht ik ik ga het zelf eens proberen, naja je gelooft het nooit maar alles werkt meteen, dit is de beste uitvinding ooit, ik hoef nooit meer dmv usb sticks muziek over te zetten enz, dit is echt geweldig! maarja ik kan jou dus niet echt helpen moest alleen ff zeggen hoe blij ik ben, maarre wat doet dat tversity eigenlijk, want ik heb dat niet maar kan alles door middel van windows media player.
Ook maar ff proberenquote:Op maandag 21 april 2008 21:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gebruik TVersity en fuck dat WMP baggerprog
nee maar geef nou ff een serieus antwoord wat is er beter aan tversity dan aan wmp.quote:Op maandag 21 april 2008 21:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gebruik TVersity en fuck dat WMP baggerprog
Mijn schijven zijn NTFS...quote:Op maandag 21 april 2008 22:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Just spitballin'
Ligt het misschien aan dat je Laptop FAT32 is en je PC NTFS? Als je bijvoorbeeld Sharing folders in MSN wil gebruiken MOETEN je hdd's NTFS zijn. Met FAT32 werkt het niet. Misschien gebeurt er bij de PS3 iets soortgelijks.
T'was maar een ideetjequote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn schijven zijn NTFS...
Maar alsnog zou dat niet verklaren waarom hij mijn ps3 niet ziet...
Ja maar waar doelt hij op? MGO?quote:Op maandag 21 april 2008 21:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk vanwege dat het de tweede batch is
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |