Oja, dat is inderdaad ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
Daar heb ik geen voor- en achternaam van, dus dat is wat moeilijk toevoegen.
Yeah!quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:09 schreef purplerose het volgende:
* purplerose headbangt me op Stone Temple Pilots - dead and bloated
Fantastische plaat ! deze week superclip op TMF en ik verwacht een hoge hitlijst noteringquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Die plaat van Alphabeat is trouwens ook errug![]()
Ow, zekerquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Die plaat van Alphabeat is trouwens ook errug![]()
Toch wel bijzonder dat de plaat nu pas Megahit is geworden want de plaat gaat al als een raket door de Mega top 50. Blijf de plaat van SIA ook wel erg fijn vinden..quote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die de uitzending van de Mega Top 50 ook enorm kneuterig blijf vinden
Ik vind dat ook een beetje door de presentatie komen, het is allemaal net iets te zoetsappig en braafquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee.
En dat heeft niet alleen met de uitzending, maar vooral ook met de gedraaide gedrochten van platen te maken.
Begin is meestal wel leuk maar de top 20 is vaak nogal voorspelbaar en staat vol met grijs gedraaide platen. Niet heel boeiend, imo..quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee.
En dat heeft niet alleen met de uitzending, maar vooral ook met de gedraaide gedrochten van platen te maken.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Hetero's opgelet:
[ afbeelding ]
Ida Engberg !!!!!
Ze is echt heel mooiquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
* Roel_Jewel denkt weer terug aan Stockholm![]()
Die is lekker inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Hetero's opgelet:
[ afbeelding ]
Ida Engberg !!!!!
Corton is reeds terug. Tenminste, gisteren een teken van leven op z'n Hyvesquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Is That's live nou zometeen met Rob Stenders? Lijkt mij wel lachen of zou Corton al terug zijn. Weet trouwens even niet wie de gast is.. The Kooks misschien
Amy McDonald
Ik hoor hemquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Corton is reeds terug. Tenminste, gisteren een teken van leven op z'n Hyves.
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik geen voor- en achternaam van, dus dat is wat moeilijk toevoegen.
*ril*quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:09 schreef TheVulture het volgende:
gatver... de chronisch overschatte Gavin Degaw op het podium van That's Live
Ik ook niet bewust. Maar had daarstraks - al wachtende op een nieuwe accu bij de plaatselijke Kwik-Fit - alweer genoeg gehoord: de rerelease vanquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:23 schreef borisz het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit naar de hitlijst op 3fm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |