Hahaha....quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zat wel mee te lezen op Fok. Misschien zag ze er zat leuks tussen zitten
Als dat er aan die kant niet zou zijn zou ze donderdag ook niet mee gaan lijkt me.quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor Rudy wel, maar ik had het idee dat Marloes dat niet had...
Hij had haar toch alleen gevraagd. Of ze mee gaat is niet over gesproken...quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat er aan die kant niet zou zijn zou ze donderdag ook niet meegaan lijkt me.
Klaar met agentje spelen op de chat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat er aan die kant niet zou zijn zou ze donderdag ook niet mee gaan lijkt me.
Ik ga maar eens richting bed... truste!
Ja, de irritante personen zijn opgehoepeld (met behulp van een kickbanquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klaar met agentje spelen op de chat?
Geen idee, maar ik meld me nog even aan op het Bommelhoorspel forum. Drink mijn flesje leeg en ga richting bed!quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:42 schreef Marc63 het volgende:LL
Blijf ik nu alleen achter of is PR er nog?
Zekers. Het laatste half uurtje!quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
Topic spammers. We zijn alweer een deel verder.
Dacht dat het Joost Strootman was maar hij heet dus Joost Van der Lindequote:Op zaterdag 19 april 2008 11:38 schreef on_air het volgende:
Wat een leizige, trage, irritante enge stem.
Wie is dit? Met het Behind nieuws?
Wie is Kay?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:43 schreef on_air het volgende:
Ah, Joost van der Linde. Broer van Kay?
Ej borisz vanavond om 01:00 Armin Only op 3FM. Denk dat ik wel even ga luisterenquote:
vanaf 0015 op NL 3quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej borisz vanavond om 01:00 Armin Only op 3FM. Denk dat ik wel even ga luisteren![]()
Bodyrox - Yeah Yeah
Weet je zo de titel? dan ga ik even kijken of ik die kan vindenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:39 schreef borisz het volgende:
Nieuwe CD van Armin is ook wel leuk
Vooral de plaat met Sharon van WTdie plaat is
Ik wilde het nog tot 2 uur ochtend laten zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:10 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde het nog tot 2 uur ochtend laten zijn.
Daar heb ik geen voor- en achternaam van, dus dat is wat moeilijk toevoegen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:32 schreef -Hans- het volgende:
Hej ik zie trouwens dat Ancilla nu ook in de OP staat, maar hoort jmac daar ook niet tussen te staan? Volgens mij is hij ook werkzaam bij 3FM/NOB..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |