Soms trek ik jouw smaak wel eens in twijfelquote:Op zondag 20 april 2008 18:05 schreef -Hans- het volgende:
Leuke uuropener zeg. Christian Walz - Wonderchild
Ik heb nog wel een mooie Sony MD-speler voor jequote:Op zondag 20 april 2008 18:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, md's. Leken het even helemaal te worden in opname-land. Ik heb ze ook nog, inclusief een dure Sony-player, die inmiddels kapot is.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Soms trek ik jouw smaak wel eens in twijfel.
Ik vind het vooral "oja"-muziekquote:Op zondag 20 april 2008 18:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke plaat man! en anders Jamie Lidell - Another Day wel
Wil nog wel eens weten wat ik nu toch op die md's van me heb staan inderdaadquote:Op zondag 20 april 2008 18:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie Sony MD-speler voor je.
Goddomme iets van 800 gulden voor betaald destijds, geloof ik. Als ik er tien keer een MD in gestopt heb, is 't veel.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wil nog wel eens weten wat ik nu toch op die md's van me heb staan inderdaad.
Simpel nadeel was natuurlijk dat het nergens mee compatible was. En al snel kwamen de cd-erretjes.
En nu wil ik graag een usb-aansluiting op mijn autoradio zodat ik er zo mijn usb-stick in kan hangen.
'k zou zeggen, kom een keer langs in Amersfoort, daar staat mijn MD player in de CrossRadio studioquote:Op zondag 20 april 2008 18:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wil nog wel eens weten wat ik nu toch op die md's van me heb staan inderdaad.
Simpel nadeel was natuurlijk dat het nergens mee compatible was. En al snel kwamen de cd-erretjes.
En nu wil ik graag een usb-aansluiting op mijn autoradio zodat ik er zo mijn usb-stick in kan hangen.
Nou, dan zal ik alvast verklappen dat PSV geen kampioen is geworden en dat Ajax de titel heeft gepakt in een spannend duel in de Arena.quote:Op zondag 20 april 2008 19:19 schreef borisz het volgende:
Ik heb alles gemist, was naar een verjaardag
En natuurlijk met Dennis Bergkamp !quote:Op zondag 20 april 2008 19:23 schreef borisz het volgende:
Ja ik zie het, volgend jaar worden met met Marco kampioen
Ik sla het PSV dansje maar even over.quote:Op zondag 20 april 2008 19:33 schreef Glacier het volgende:
Hee Hans
* Glacier doet even een PSV dansje
Ik doe meequote:Op zondag 20 april 2008 19:33 schreef Glacier het volgende:
Hee Hans
* Glacier doet even een PSV dansje
Ik heb gisteren nog dubbel gelegen om de onliners-cdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |