Briljantquote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik zag Roger gisterochtend om half 8 op Utrecht CS verscholen in z'n muts verdwaasd rondlopen en toen vroeg ik me exact hetzelfde af
Maar was te moe/onoplettend om 't aan 'm te vragen.
Edit: oh blijkbaar hebben ze net een nieuwe single: http://www.myspace.com/intwinemusic
Een jaar of vier dan alweer.quote:Op zondag 20 april 2008 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is Intwine 'between albums' dus die komen vast wel weer met nieuw materiaal
Ik heb ze tussendoor wel een paar keer zien optreden... en hadden ze niet een nummer voor zo'n game gemaakt: Assasin's Creed volgens mijquote:
Die mis ik dus echt niet.quote:Op zondag 20 april 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Waar is de tijd van de ouderwetse cassettebandjes gebleven?
Die ga ik nu ook ff opzoekenquote:Op zondag 20 april 2008 14:08 schreef -Hans- het volgende:
Nog even een half uurtje Eddy luisteren en dan switch ik toch maar eventjes richting radio 1.
Heb hier lades vol met die dingen liggen... doe er echt helemaal niks meequote:Op zondag 20 april 2008 17:11 schreef cosmick het volgende:
Had en heeft toch nog wel steeds hoor.
[ afbeelding ]
Me 2quote:Op zondag 20 april 2008 17:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had en heeft toch nog wel steeds hoor.
[ afbeelding ]
Oja, md's. Leken het even helemaal te worden in opname-land. Ik heb ze ook nog, inclusief een dure Sony-player, die inmiddels kapot isquote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Me 2. Net als de minder oude minidiscs
. ben ff lekker aan 't opruimen hier en kwam een pallet MD's tegen
. Owja, ook nog een MD-speler en een mobiele MD-speler
. Amper gebruikt; over geld weggooien gesproken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |