Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weer zo'n tyfus eind weg voor een uitwedstrijd
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi werk.Ik gun ze het enorm, ze hebben leuk voetbal laten zien dit jaar.
Ik was helemaal niet van plan om over iets anders dan Volendam te beginnen maar DK moest weer zo nodig richting mij trollen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:05 schreef RayMania het volgende:
Kunnen _Mike_ en Dirk-Kuijt nu kappen met dit gezeur? Dank u.
Nee, nog niet. Er heeft zich ook nog geen club gemeld.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef _Mike_ het volgende:
Weet Menzo eigenlijk al wat hij gaat doen volgend jaar?
idd, met 1 kampioen dit seizoen is het al beter gesteld met Noord-Holland als de 3 voorgaande seizoenen.quote:
Ja super - leuk voor Menzo en die duizend Keijzertjes en Tuypjes en Smitjes.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:12 schreef MaxPower het volgende:
chillllll, mooi reisje naar de dijk volgend seizoen
Amen. wel minder kut dan RKC trouwensquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
Verder een kutploeg maar wel een leuke kutploeg.
Zondag de volgende titelquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:00 schreef Ruiseart het volgende:
Een van de leukste clubs van Nederland weer op het hoogste niveau
Noord-Holland kampioensprovincie!!
plezier daar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:12 schreef MaxPower het volgende:
chillllll, mooi reisje naar de dijk volgend seizoen![]()
Maar het alternatief was niet veel beter. Liever Volendam dan RKC. Hopen dat Den Haag het nog haalt in de play-offs, maar die kans lijkt me niet al te groot.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Grunner het volgende:
Weer zo'n club in de Eredivisie waar geen hond op af komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |