Lorenz curve heeft in alle examens er maar 1 keer ingezeten, in het tweede tijdvak. Het is welmogelijk,maar de kans is zeer klein.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:19 schreef SurraXL het volgende:
Lorenze curve..begrijp d'r geen zak van. Ben m niet tegengekomen in andere examens en hoop dat ik hem nu weer niet ga tegenkomen..hetzelfde geld voor de betalingsbalans.
Jammer hoor, lorenzcurve en balans zijn beiden erg simpel. Dan wel het makkelijkste.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Lorenz curve heeft in alle examens er maar 1 keer ingezeten, in het tweede tijdvak. Het is welmogelijk,maar de kans is zeer klein.
Balansen idem dito, kleine kans dát ze erin komen, maar het is wel mogelijk.
N-O : Oquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer hoor, lorenzcurve en balans zijn beiden erg simpel. Dan wel het makkelijkste.
Vind ik ook, ik hoop niet dat we iets met vlottende en vaste activa gaan krijgen, die heb ik namelijk nog noooooit geleerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer hoor, lorenzcurve en balans zijn beiden erg simpel. Dan wel het makkelijkste.
Wat is dat nou voor een bullshit. Kunnen ze net zo goed vragen wat 5 keer 5 is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
N-O : O
Die pwnt alle makkelijkheid ^^
5 X 5, niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een bullshit. Kunnen ze net zo goed vragen wat 5 keer 5 is.
Btw. N-O : O x 100
Dus stel we hebben een nieuwe indexcijfer 125 en het oude is 110quote:
Geldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar 75% van de gevallen wel.
Noem is een voorbeeld waar het niet bij moet dan![]()
![]()
.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:28 schreef MrManiak het volgende:
Wie o wie heeft alle formules van Economie 1,2 mooi op een rijtje, ik moet anders 7 boekjes doornemen en dat is echt verspilde tijd.
Oh. Ghegheghe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:26 schreef Roei het volgende:
Kijk anders even het topic door <_<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |