2 staan omgedraaidquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Kindergarten
Pre-school
Elementary School
Junior High
High School
College
Snel en goed verbeterd!quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Pre-school
Kindergarten
Elementary School
Junior High
High School
College
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:33 schreef nappei het volgende:
Wat is de oudste universiteit van Europa en tevens de op twee na oudste van de wereld ?
Neleos heeft het antwoord goed lijkt me?quote:De Universiteit van Bologna (Italiaans: Università di Bologna) werd gesticht in 1088 en is de oudste christelijke universiteit van Europa (de oudste universiteit van Europa was de islamitische universiteit van Córdoba).
Ik zat ook al te kijken net. Maar die universiteit bestaat niet meer. En volgens mij bedoelde Nappei de oudste nog bestaande universiteit.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
Neleos heeft het antwoord goed lijkt me?
Ja. ik laat de titel wel schieten. Het was End of the Line.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:10 schreef Neleos het volgende:
Zijn het misschien trouwens The Traveling Wilburys?
denk het ook, en voor het nummer gok ik dan op Handle with carequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:10 schreef Neleos het volgende:
Zijn het misschien trouwens The Traveling Wilburys?
Hawaii_Tim + 1quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Randstad
Wie o wie?quote:In 2001 werd geschat datbezit 200 miljard dollar zou bedragen, gerekend naar hedendaagse maatstaven. Deze berekening is gebaseerd op het gegeven dat zijn bezit in 1910 bijna 2,5% bedroeg van de gehele Amerikaanse economie – minstens twee maal zoveel als het bezit van Bill Gates, in 2001 de rijkste Amerikaan. Dit maakt
niet in absolute-, maar wel in relatieve getallen de rijkste persoon aller tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |