Ja, is net weg gereden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Hier mag ik dus weer aansluiten.
Is Brian al op weg naar Mikey om hem met een paar ferme woorden uit zijn dal der verslaving te halen?
Same here, wat een bullshit. Symboliek of niet, het gaat de hele tijd over God.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef Eg_Wel het volgende:
Als rechtgeaarde atheist krijg ik spontaan jeuk van die twee clowns daar. God? God? Wat nou jouw god?
onze oprechte mensenredder is idd al op wegquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Is Brian al op weg naar Mikey om hem met een paar ferme woorden uit zijn dal der verslaving te halen?
Yep, hij is net vertrokken. Huub noemde Brian "Wendy van Dijk" en hij is pissed.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Leuk hè?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire droomt helemaal weg......ze zit er helemaal in.....
Ik kreeg even het idee dat ze zich irriteerde aan die godsvruchtige vrouw.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire droomt helemaal weg......ze zit er helemaal in.....
Past ook echt bij DGK, vind je niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef lunareclipse het volgende:
Ik waardeer het wel dat er aandacht wordt besteedt aan waarde en diepgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |