Eens proberen de volgende keer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
"Pedo - edo -edo -edo -eo -eo -eo"
Ik gok zo dat het voor mensen zijn vóór 1970, want toen was mickeymouse wel heel erg hip.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:59 schreef Xennia het volgende:
Hoe oud ben je dan TS? Want ik ben al een behoorlijke tijd van de middelbare school af, maar er droeg echt niemand mickey mouse
Spot ik daar 'n cameltoe?quote:
Sterk in je kleren staan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet toch als leraar wel godverdomme sterk in je kleren staan om al dat moois aan je voorbij te laten gaan zeg![]()
[ afbeelding ]
Zonder haar.quote:
Geloof je het zelf? Je moet niet met de blik van vandaag naar toen kijken. Want niet alleen de meisjes zagen er anders uit ook de vrouwen en ook de jongens en mannen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef Dalamar het volgende:
Er is zeker veel veranderd als het op vrouwelijk schoon aankomt.
De meisjes zagen er toch echt heel anders uit toen ik op de middelbare school zat (1984-1990).
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze van die schattige maar toch sletterige gezichtjes![]()
jody bernal, ben jij het?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef Lyzio het volgende:
Heerlijk man, wijven van 18. Of 17, dat mag ook..wel stiekem.
HOE DICHTER BIJ DE NUL HOE STRAKKER OM DE LUL!11EINZ1!1//
Nu: Haaute Culture. Met diamantjes op de reetzak.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Toendertijd: Deodorant![]()
Nu: Spanish fly op naar school
Toendertijd: Mickey Mouse truien![]()
Nu: Strakke shirts die de rondingen goed doen laten opvallen![]()
Toendertijd: Make up ? wasda
Nu: Effe gezichtjes
Toendertijd: Vale gore spijkerbroeken
Nu: Haaute Culture. Met diamantjes op de reetzak.
Sleepoverparty!quote:
daar kom je toch godverdomme spontaan van klaar hey..wat een geile teef zegquote:
Ben je net lekker bezig met haar, moet je stoppen omdat ze om 22.00 uur thuis moet zijn, het is een schoolavond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maar wtf moet je ermee, ga je op zaterdag tot 6 uur uit, mag je vriendin niet mee omdat ze huisarrest heeft ofzo.
sorry, kan niet, ze zal op vrouwen vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Liquidootje het volgende:
KD pm me maar als ze 16 is. Dan test ik wel even of ze zo geworden is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |