Inderdaad. Who cares about coole Mars-foto's? Juichende en bellende geeks willen we zien!quote:Op maandag 26 mei 2008 02:01 schreef -Beer- het volgende:
Goed, nu kan dit topic weer onder het stof verdwijnen.
Nou je hoeft niet te schelden. Mopperkont.quote:Op maandag 26 mei 2008 02:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ja, een live stream als dat ding met 8 kbs upload!![]()
Sukkel
whehe.quote:Op maandag 26 mei 2008 02:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. Who cares about coole Mars-foto's? Juichende en bellende geeks willen we zien!
Voornamelijk grondonderzoek.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:17 schreef Doffy het volgende:
Het wordt druk op Mars
Weet iemand wat voor apparatuur het ding aan boord heeft? Welke experimenten gaan er gedaan worden? In hoeverre sluit dit aan op de nogal vage resultaten van de Viking Lander in '76?
Hij zit op 1 plek. Hij kan weliswaar niet bewegen over het oppervlak van mars maar 'beweegt' zich wel door de geschiedenis van mars d.m.v. graven in de grond en dat vervolgens te analyseren.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:40 schreef bigore het volgende:
Kan phoenix trouwens ook rijden/lopen of in ieder geval voortbewegen, of is ie gevestigd op 1 plek?
Die staat permanent op 1 plek. Het restant aan brandstof laten ze bevriezen.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:40 schreef bigore het volgende:
Kan phoenix trouwens ook rijden/lopen of in ieder geval voortbewegen, of is ie gevestigd op 1 plek?
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
Hulde!Nu afwachten wanneer en wat Phoenix gaat ontdekken.
Zijn er trouwens al concrete plannen voor het opwarmen van mars?
Ik heb wel een ideequote:Op maandag 26 mei 2008 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die staat permanent op 1 plek. Het restant aan brandstof laten ze bevriezen.
Die paar Kg schiet niet echt opquote:
Dat was veel duurder geweest en dan was er minder ruimte en energie voor het onderzoek zelf.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:28 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat blauwachtige steentjes? Lijkt me wel schitterend onderzoeksmateriaal voor mensen!
Maar wat ik dan niet snap: Waarom maken ze geen mobiel onderzoekscentrumpje, ipv zo'n ver-edelde keukentafel? Straks ligt er een karkas van een ongeïndentificeerd beest op 2 meter en 40 cm. Kan mooi dat grijpding niet bij!
Haha.quote:
Dat is de volgende missie. De Mars Science Laboratory. Als alles meezit rijdt die over iets meer dan 2 jaar op Mars.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:28 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat blauwachtige steentjes? Lijkt me wel schitterend onderzoeksmateriaal voor mensen!
Maar wat ik dan niet snap: Waarom maken ze geen mobiel onderzoekscentrumpje, ipv zo'n ver-edelde keukentafel? Straks ligt er een karkas van een ongeïndentificeerd beest op 2 meter en 40 cm. Kan mooi dat grijpding niet bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |