Amsterdam, na Maastricht de mooiste stad van 't landquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen bestaat Amsterdam 200 jaar zie ik. Is er toch wat te vieren
Omdat ze het vergeten warenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh, al 200 jaar onze hoofdstad van Nederland bedoel je.
Het is alleen geen officiële bedoeling hoor.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
komt 'ie:
http://www.tuttomercatoweb.com/index.php?action=read&id=95092
Martin?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:47 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
Berg [ afbeelding ]
Cahais
Fledderus
Hiariej
Kolder
Kruiswijk
van de Laak
Levtsjenko
Lindgren [ afbeelding ]
van Loo
Lovre
Holla
Luciano
Matav¸
Matthijs
Metaj
Meerdink
Nijland
Powel
De Roover
Rozema
Sankoh
Silva [ afbeelding ]
Stenma
Suarez [ afbeelding ]
¦vejdík
Die wil ik hebben!!! Kan iemand die voor mij in het home kopen en daarna opsturen? Alle kosten uiteraard voor mij.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen Heitinga sjaal te koop in het home voor 15 euro
[ afbeelding ]
Engelaar hoef ik niet, Sulejmani graag en de Zeeuw ook. De gast van de Graafschap is Schone, maar hij is niet beter dat Siem de Jong dus liever niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Chadi het volgende:
El Ahmadi .. godverd.. naar Feyenoord.. nu hopen dat er wel versterking komt in de vorm van engelaar / Suleymani / De Zeeuw. EN als het kan ook nog een goede centrumspits. En nog een middenvelder. Die gast van De Graafschap is ook wel goed.. kan niet op zijn naam komen.
Lasse Schone?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Chadi het volgende:
En nog een middenvelder. Die gast van De Graafschap is ook wel goed.. kan niet op zijn naam komen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef Houniet het volgende:
Ik ging vanmiddag vier stressballetjes kopen.
Kom ik bij de kassa zegt die vent:
"Zo jij bent nog al wat van plan ofniet?"
"Nee, ik ben voor Ajax."
Die kerel schoot me in de lach.
gewoon zorgen dat je al genoeg bier getanqued hebt!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Hahahaha
Als ik het spannend vind ga ik gewoon vet veel popcorn etenWel jammer dat er altijd popcorn in m'n bier valt
Veel slechter voor mn hart zou de 1-0 in de 11e minuut zijn. Dan moeten ze er nog 80quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:55 schreef pieterpost_afca het volgende:
Dit zou toch wel het mooiste zijn. En ook meteen het slechtst voor mn hart.
Vitesse - PSV
93' 1-0
Ajax - Heracles (Na een keigoede wedstrijd van Ajax maar Piecke is gewoon keigoed) (nee ik ben geen brabo dat ik keigoed zeg)
94' 1-0 Urzaiz
Nog maar 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals in el tanque?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je al genoeg bier getanqued hebt!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef Houniet het volgende:
"ik ben voor Ajax."
Die kerel schoot me in de lach.
Mwah hij is heel erg wisselvallig, mooi goal tegen PSV maar voor de rest heeft hij niet echt veel laten zien.quote:
Met Aad de mos achterop?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef devv05 het volgende:
Hopelijk maandag m'n Vitesse shirt bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |