Gruwlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen Heitinga sjaal te koop in het home voor 15 euro
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen Heitinga sjaal te koop in het home voor 15 euro
[ afbeelding ]
Heu, ik wil maandag ook nog leven hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:55 schreef pieterpost_afca het volgende:
Dit zou toch wel het mooiste zijn. En ook meteen het slechtst voor mn hart.
Vitesse - PSV
93' 1-0
Ajax - Heracles (Na een keigoede wedstrijd van Ajax maar Piecke is gewoon keigoed) (nee ik ben geen brabo dat ik keigoed zeg)
94' 1-0 Urzaiz
Nog maar 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe die poster die ik bij me SCC kreeg![]()
.
Hier ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.
Al kwam ze zonder shirtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:53 schreef Urquhart het volgende:
Ach zonder die sterretjes mag ze ook wel langskomen
quote:
quote:"Het zou voor ons natuurlijk mooi zijn als Feyenoord de playoffs voor de Champions League wint. Maar het zal voor Feyenoord nog een hele opgave worden om bij de eerste vijf te eindigen. En áls ze dat lukt, moeten ze daarna ook nog van ploegen als Ajax zien te winnen. Dat zie ik niet zo snel gebeuren."
We hebben Nicolette dan natuurlijk ook alquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
zo'n vrouwenelftal van Ajax zou opeens toch wel heel leuk zijn. alleen moeten ze dan wel gekozen worden op uiterlijk.. het voetbal zal niemand een zorg zijn
Eh, al 200 jaar onze hoofdstad van Nederland bedoel jequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen bestaat Amsterdam 200 jaar zie ik. Is er toch wat te vieren
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben ik de enige die straks met een slaapzak alvast bij de grachten in Amsterdam gaat liggen om een goede plek te hebben voor de huldiging van morgen?
Ik heb hem voor het raam gehangenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.
Amsterdam bestaat 200 jaar?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen bestaat Amsterdam 200 jaar zie ik. Is er toch wat te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |