quote:
23KM van Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef w00h00 het volgende:
Onder het mom van foto's van onze Held hoort deze er toch ook zeker bij:
[ afbeelding ]
12 minuten van m'n huis?quote:
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
Als PSV verliest zit Koevermans weer in dezelfde situatie als vorig jaar![]()
Laat hem aub wegblijvenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Ruiseart het volgende:
Dan komt 'ie naar Ajax onder het motto: drie keer is scheepsrecht.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Ruiseart het volgende:
Dan komt 'ie naar Ajax onder het motto: drie keer is scheepsrecht.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als dit gebeurt die 2-1 uitslag koop ik een Vitesse shirt met achterop Aad de Mos
Over lopen gesproken....quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet hij eerst in staat zijn om te lopen.. hij kan niet weg komen in een rolstoel
letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over lopen gesproken....
Die opmerking is ook wel van toepassing op Van der Wiel
Je hele carrière speel je al als een flubberkut, maar je moet gewoon lekker nergens druk om maken inderdaadquote:Volgens Colin had zijn mindere vorm te maken met aanpassingsproblemen. Volgend seizoen, onder coach Van Basten, hoopt hij deze problemen achter zich te laten. "Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk. Dan praat je wel over een grote naam. Ook hij heeft een heel moeilijk eerste jaar gehad. Mensen weten vaak niet waar ze over praten, daarom maak ik me ook niet druk."
Je kan beter radio'tjes gaan verkopenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ondernemers risico: In het stadion ajax shirts verkopen met Aad de Mos achterop.
Of je hoeft het komende jaar niet meer te werken of je hebt een hele hoop shirts over.
2 weken eruit schijntquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over lopen gesproken....
Die opmerking is ook wel van toepassing op Van der Wiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |