abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58137605
Ik ben dolgelukkig met mijn vriendin (8 maanden) en alles is fantastisch.
Echter wanneer ik nadenk, of geconfronteerd wordt met haar verleden op het gebied van sex en relaties voel ik me klote. Wanneer ik dat aan haar meld voelt zij zich schuldig en is het hek weer van de dam en voelen we ons dus beide kut.
Voorbeelden zijn wanneer ik aan haar vraag of ze iets al ooit eerder heeft geprobeerd op sexueel vlak en hoe het met haar andere relaties ging. En elke keer weer stoot ik mijn hoofd want ik vind de gedachte dat zij andermans zaad slikt of met een andere kerel 2 jaar verliefd door het leven is gegaan ZO vervelend.

Overigens stelt haar "verleden" niet veel voor en is het denk ik gemiddeld... 2 serieuze relaties voor mij gehad, met allebei sex gehad maar pas "neuken" bij de 2e en 5 jongens gezoend op 20 jarige leeftijd...
Ik denk dat de gemidelde goeduitziende 20-jarige meid wel meer op haar geweten heeft dus eigenlijk moet ik mijn smoel houden. Misschien ook te maken met het feit dat ik nooit een serieuze relatie had voor haar en ondanks ik ook 2 bedpartners heb gehad waren ze beide maar voor 1 keer en heb ik dus veel minder ervaring...

Maar goed:
Wat kan ik hier aan doen, behalve gewoon niet zo zeiken en het te acceteren? Iemand tips om dez acceptatie gemakkelijker te maken? En andere mensen hier ervaring mee?
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:18:29 #2
85962 ioko
I Appear Missing
pi_58137635
Ik zie het probleem niet echt. Al kan ik me voorstellen dat je het vooral vervelend vindt dat zij meer ervaring heeft....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_58137803
Hmm je hebt dus een partner die al ervarener is in bedzaken. niets mis mee, je zou er eerder blij mee moeten zijn. Ze kan je een hoop lren misschien en samen een hoop plezier aan kunnen hebben.

gewoon niet je druk maken om haar verleden, en haar er al helemala niet mee confronteren.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_58137825
Jij bent een jaloerse teringlijer en je relatie gaat op deze manier geen lang leven beschoren zijn
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_58137855
Er niet over beginnen?
Soms is het zo makkelijk
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:28:55 #6
185631 Guncta
En un momento dado
pi_58137880
Voor deze relatie meer gedaan hebben..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_58137908
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef Gripper het volgende:
Jij bent een jaloerse teringlijer en je relatie gaat op deze manier geen lang leven beschoren zijn
Ach ik ben minstens zo erg als TS, en heb al 4 jaar een vriendin, met een vergelijkbaar verleden.

Dus ga even ergens anders je oordeel vellen.

of is je naam soms `god`
pi_58137949
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:27 schreef Godlike02 het volgende:
Er niet over beginnen?
Soms is het zo makkelijk
Precies
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58138002
Ik denk dat je het beste gewoon voor de trein kunt springen, dan heeft niemand meer last van het probleem.
pi_58138015
quote:
m.t.e.
pi_58138100
zoals eerder gezegd niet meer over beginnen. je voelt je kut.zij voelt zich kut en je zult geen kut meer voelen als je zo doorgaat. gewoon je mond dichthouden en genieten want acht maanden is een mooie tijd.
hopelijk nog vele te gaan.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_58138213
ze heeft je toch geen films laten zien ofzow?

Natuurlijk is het kut dat er andere mannen aan dr kutje gezeten hebben, maarja, dat hoort er nou eenmaal bij. Anders moet je maar verhuizen naar een land waar sex met meisjes van 13 wel kan
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:42:44 #13
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58138286
1. het is jouw onzekerheid, heeft eigenlijk niets met haar te maken. Leg het dus niet bij haar neer, maar doe er zelf iets aan / mee (ofwel: zet je eroverheen, ze is nu met jou, niet met die voorgangers);
2. wees blij dat ze uberhaupt zaad slikt ;
3. na het lezen van de eerste alinea dacht ik 'okay, het is kennelijk een sletje geweest voor ze jou leerde kennen' maar dat blijkt ook nog enorm mee te vallen - zeik niet zo, derhalve!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58138289
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:40 schreef LoggedIn het volgende:
ze heeft je toch geen films laten zien ofzow?

Natuurlijk is het kut dat er andere mannen aan dr kutje gezeten hebben, maarja, dat hoort er nou eenmaal bij. Anders moet je maar verhuizen naar een land waar sex met meisjes van 13 wel kan
je eerste vergeet je nooit wordt er gezegd. denk dat ts hier veel aan denkt. dat er andere mannen in gespot hebben en hij nu moet ...................
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_58138480
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:28 schreef Guncta het volgende:
Voor deze relatie meer gedaan hebben..

Inderdaad TS hier had je maar aan moeten denken voor je wat met haar begon, je had er toen gewoon lekker op los moeten neuken, zodat zij zich kut had kunnen voelen over het feit dat je andermans zaad geslikt had.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:57:06 #16
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58138632
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef overwogen het volgende:
gewoon niet zo zeiken en het te acceteren
Je zegt het zelf al.
En het ligt gewoon aan je eigen onzekerheid.
Ze is niet voor niets bij jou en niet meer bij die andere gasten.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_58138786
lekker aso ben jij, je vriendin een schuld gevoel willen geven..
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:10:17 #18
185631 Guncta
En un momento dado
pi_58138889
En straks gaat hij vreemd want hij levert bij deze relatie voor zijn gevoel meer in dan dat zij doet. Zij heeft namelijk 'veel meer' uitgespookt dan dat hij heeft gedaan en dat is natuurlijk niet eerlijk.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_58138951
Heh, je vriendin mag alleen bij jou een viespeuk zijn?
Het gaat er niet om wat ze toen deed, het gaat er om wat ze nu met jou doet.
pi_58138955
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:05 schreef Vodka_Lime het volgende:
lekker aso ben jij, je vriendin een schuld gevoel willen geven..
Neen.
Als mijn vriendin mij vraagt "je ziet er vedrietig uit, waar voel je je kut over" dan vertel ik dus waar ik aan denk. Maar ik heb haar meermaals verteld dat het aan mij ligt en zij zich niet schuldig hoeft te voelen over haar (mager) sexverleden.
Maar goed dat werk bij vrouwen niet zo snel. Als ik me kut voel voelt zij zich ook kut.

Overigens ging het er gister dus over dat ze niet mijn zaad wil slikken omdat ze dat vies vindt. Toen vroeg ik dus of ze het ooit geprobeerd heeft en het antwoord was dus dat ze het 1 keer gedaan heeft met een oude vriend. Maar dat is absoluut niet bevallen en sindsdien wil het niet meer.

Ik werd dus weer even geconfronteerd met het visuele beeld en het feit dat ze met meer jongens intiem is geweest. Ik vind dit een vervelende gedachte, maar nog vervelender dat ik er niet mee om kan gaan.
Vandaar dit topic.
pi_58139218
wat zeur je nou, Ik denk dat 70 % van de vrouwelijke bevolking dan een hoer moet zijn vergeleken met jouw vriendin....
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_58139625
In je voorbeeld wat je nu doet 'lok' jij toch het rotte gevoel uit, je weet dat het antwoord op die vraag iets kan zijn dat je niet wilt weten. In het vervolg zou ik me gewoon richten op jullie samen en haar ervaring in het verleden daar verder buiten laten. Als zij zegt iets vies te vinden dan weet je toch genoeg? Je kan hooguit aangeven dat je het wel heel leuk zou vinden om iets te proberen.

Verder is het idd een volstrekt normaal verleden en moet je eea niet groter maken dan dat het is, want zij kan niets doen om dit te veranderen en hoeft dat ook niet. Richt je gewoon op het maken van leuke, spannende nieuwe herinneringen en ervaringen. Jij bent het hier en nu voor haar, dus grijp je kans.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_58139767
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef Disorder het volgende:
Heh, je vriendin mag alleen bij jou een viespeuk zijn?
Het gaat er niet om wat ze toen deed, het gaat er om wat ze nu met jou doet.
"viespeuk"

Als je vriendin het heerlijk vind om gezwaffeld te worden, dan is ze toch geen viespeuk
pi_58139957
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

"viespeuk"

Als je vriendin het heerlijk vind om gezwaffeld te worden, dan is ze toch geen viespeuk
wel als ze van 2 girls 1 cup houd ofzo
pi_58140004
Ze is toch met jou nu?! Kijk als ze nou het halve dorp had gehad ok... Maar dit is serieus niks, haha. Get over it en anders zoek je een meisje van 13 die tegenwoordig waarschijnlijk al hetzelfde heeft gedaan. Succes
ARGH?!
pi_58140446
Als je het weet hoef je er toch niet steds weer over te beginnen?
pi_58140583
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef overwogen het volgende:

[..]

Neen.
Als mijn vriendin mij vraagt "je ziet er vedrietig uit, waar voel je je kut over" dan vertel ik dus waar ik aan denk. Maar ik heb haar meermaals verteld dat het aan mij ligt en zij zich niet schuldig hoeft te voelen over haar (mager) sexverleden.
Maar goed dat werk bij vrouwen niet zo snel. Als ik me kut voel voelt zij zich ook kut.

Overigens ging het er gister dus over dat ze niet mijn zaad wil slikken omdat ze dat vies vindt. Toen vroeg ik dus of ze het ooit geprobeerd heeft en het antwoord was dus dat ze het 1 keer gedaan heeft met een oude vriend. Maar dat is absoluut niet bevallen en sindsdien wil het niet meer.

Ik werd dus weer even geconfronteerd met het visuele beeld en het feit dat ze met meer jongens intiem is geweest. Ik vind dit een vervelende gedachte, maar nog vervelender dat ik er niet mee om kan gaan.
Vandaar dit topic.
omg hoe zou jij het vinden als zij ging huilen als je elke keer over je vorige vriendin ging praten Wat boeit dat nou man, ze is nu toch met jou, ze wil jou toch? denk dáár dan aan.. of begin alvast met depri worden omdat er ná jou ook weer mannen komen met wie ze het bed in duikt..pfff

En als je al weet dat zij zich kut gaat voelen over wat jij te zeggen hebt, dan zeg je maar wat anders.. "het weer is zo kut ".. je zoekt het zelf op man..

en dit zijn echt vrouwen-dingen, dat jij je hier druk om maakt.. of wil je alleen maar meisjes die nog maagd zijn?
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:29:24 #28
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_58140708
TS kan er gewoon niet mee omgaan.
pi_58140784
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:29 schreef Biels het volgende:
TS kan er gewoon niet mee omgaan.
Klopt inderdaad maar ik ben van plan er mee te stoppen (met er waarde aan hecten) en vraag hier om tips. Maar ik moet idd gewoon niet zeiken.

Ik vraag ook aan jullie of er meerderen zijn die dit hebben?
pi_58140871
Die na jou komen, dat is pas erg. Nu kan je jezelf nog wijsmaken dat ze jou nog niet kende.
In your house I long to be
Room by room patiently
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:42:25 #31
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58140957
quote:

[..]

Neen.
Als mijn vriendin mij vraagt "je ziet er vedrietig uit, waar voel je je kut over" dan vertel ik dus waar ik aan denk.
....

zeg volgende keer maar gewoon dat je aan niks denkt, zoals elke gezonde man
pi_58141349
quote:

[..]

Neen.

Vandaar dit topic.
Geen vragen stellen waarvan je al weet dat je het antwoord niet kan verdragen, knurft.
Ik snap werkelijk niet waarom je over dit soort onderwerpen praat als je het niet kan hebben, ik vind het lullig voor je vriendin.

Zwijgen en accepteren, meer valt er echt niet aan tips te geven. Je vriendin moet wel heel veel van je houden als je na 8 maanden in de relatie nog met dit soort onzin worstelt, ik zou echt niet met je meehuilen als ik haar was. Puberaal issue als je het mij vraagt.
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:28:06 #33
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_58141845
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

zeg volgende keer maar gewoon dat je aan niks denkt, zoals elke gezonde man
dat dus

en geef jezelf direct een denkbeeldige schop onder je reet als je weer eens last hebt van dit soort gedachtes, hoe meer je daar aan toegeeft, hoe vaker je er last van zult hebben.

Kom op zeg, val dat meisje niet lastig met jouw irrationele jaloerse gevoelens
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_58141930
TS moet een beetje ballen kweken.
Iedere griet van boven de 16 heeft tegenwoordig een sex verleden.
Zij huilt toch ook niet over jou verleden ?
Wees een vent, en wees blij met wat je hebt...
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:47:31 #35
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_58142242
Ik snap niet dat je überhaupt wil weten wat haar seksverleden is. Big deal, zolang ze nu maar niet van 2 walletjes eet.
pi_58142278
Je moet er niet over beginnen als je het vervelend vindt.
Of het uitmaken en een maagd zoeken, dat kan natuurlijk ook.
pi_58142599
Kan me er wel iets bij voorstellen, ik heb hetzelfde bij hele lieve meisjes. Als het extreem geile sletten zijn heb ik er nooit moeite mee.
pi_58142747
quote:

[..]

Neen.
Maar zij is dan toch de directe oorzaak van je verdriet, doordat zij jou iets verteld heeft wat jou verdrietig maakt? Daardoor voelt zij zich kut. Jij moet er niet naar vragen en je vriendin moet zich ook niet verplicht voelen verantwoording af te leggen over de relaties die ze had voor ze uberhaupt van jouw bestaan wist. Kom nou, zeg. Kun je wel zeggen dat je haar wel vertelt dat het jouw probleem is, maar je maakt het wel het hare zo.
quote:

Vandaar dit topic.
Als je dat visuele beeld niet wilt, vraag er dan niet naar. Je zit gewoon bewust jezelf te kwellen zo.

Maar om op je vraag terug te komen. Er zijn zeker meer mannen die dit hebben. Heeft iets te maken met een bijzonder fragiel ego, kortzichtigheid en hypocrisie. Het is ook de reden dat veel vrouwen liegen over het aantal bedpartners. Je vriendin kan dat ook maar beter doen om van jouw gezeik af te zijn. Dat werk je zo in de hand. Terwijl ze niets heeft om zich over te schamen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:09:42 #39
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_58142931
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef Xennia het volgende:

.....

Maar om op je vraag terug te komen. Er zijn zeker meer mannen die dit hebben. Heeft iets te maken met een bijzonder fragiel ego, kortzichtigheid en hypocrisie. Het is ook de reden dat veel vrouwen liegen over het aantal bedpartners. Je vriendin kan dat ook maar beter doen om van jouw gezeik af te zijn. Dat werk je zo in de hand. Terwijl ze niets heeft om zich over te schamen.
laat me dat nou niks verbazen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_58143051
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

laat me dat nou niks verbazen.
oh ja en ook nog alleenbezittingsdrang. Dat zou zowaar nog gedeeltelijk evolutionair bepaald kunnen zijn, maar daarom niet minder ergerlijk
pi_58144264
Zeik niet, TS
You're like the water, which when it becomes ice, splits every rock
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:55:54 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58144401
R&L
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58144940
Het probleem ligt bij jezelf. Jij hebt er moeite mee en dat is iets dat jij dan ook maar op moet lossen. Zoals je zelf al aangeeft is je vriendin niet al te vreemd geweest op sexueel gebied. Na het lezen van de eerste paar zinnen zag ik het al helemaal voor me. Ga je uit met je vriendin om vervolgens van de halve kroeg te horen hoe je vriendin is in bed. Dat lijkt me geen pretje. Hier is het probleem helemaal niet zo groot en zal je er maar mee om leren te gaan.
Even wennen aan het idee lijkt me.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58148521
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef overwogen het volgende:
Maar goed:
Wat kan ik hier aan doen, behalve gewoon niet zo zeiken en het te acceteren? Iemand tips om dez acceptatie gemakkelijker te maken? En andere mensen hier ervaring mee?
Minder onbeschrijfelijk naïef zijn.
Niet vragen naar dingen waarvan je het antwoord wel weet maar niet wilt horen.
Je vriendin geen schuldgevoel aanpraten dat ze niet verdient.
Je realiseren dat dit zogenaamde probleem alleen maar groter en vaker zal voorkomen naar mate je ouder wordt.
Je mond dichthouden.
Gewoon... je mond dichthouden.
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:26:29 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58150172
Zou het helpen als ze jouw zaad wél zou slikken?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58150257
Heb je haar al gevraagd of ze wel eens anale seks heeft gehad. Dat is ook altijd wel een leuke.
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:44:27 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58150639
anale sex, zaad slikken, ik neem aan dat triotjes daar dan ook weer bijhore.... misschien een schopje naar SEX dan maar
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:58:11 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58150967
O, daar lees ik nooit meer . * Afscheid neemt van topic
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:03:56 #49
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58151088
Bah, vieze wijven die allemaal andere kerels gepijpt hebben
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_58151118
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:03 schreef SeLang het volgende:
Bah, vieze wijven die allemaal andere kerels gepijpt hebben
Daar worden ze tenminste niet zwanger van SeLang
pi_58151165
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Daar worden ze tenminste niet zwanger van SeLang
jij bent ook altijd te vinden in die kansloze r&p topics
pi_58151226
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

jij bent ook altijd te vinden in die kansloze r&p topics
dat kun je ook alleen maar weten als je er zelf lurkt
pi_58151308
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

dat kun je ook alleen maar weten als je er zelf lurkt
nee ik stalk jou, hmm ja dan zit ik dus ook altijd in die kansloze topics
pi_58151375
quote:
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:19:26 #55
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_58151432
Even weer ontopic, iedereen heeft zo een verleden. Jij hebt ook een en ander met meisjes gedaan en zij andersom. Ze heeft een keer geëxperimenteerd en je zal moeten accePteren dat ze is zoals ze is.
Kijk naar het nu en de toekomst. Niet naar het verleden, want dan kom je geen stap verder!
pi_58151680
Als je echt van iemand houdt, dan laat je diegene vrij in alles wat hij of zij doet (en dus ook in hetgeen hij/zij gedaan heeft). Juist die ander accepteren zoals hij/zij is, is een teken van echte liefde.

Het is een schande dat zij zich schulig voelt omdat jij onzeker bent.
pi_58151774
Ts doet aan zelfkastijding, vragen naar details in de relaties, die zijn ex met anderen had
Oen dat moet je dus nooit doen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_58151795
Ts: En had hij een grotere penis dan ik?
Vriendin: Ja!
Ts: En was hij beter in sex dan ik ben?
Vriendin: Eh ja!
Ts: En befte hij lekkerder dan ik doe?
Vriendin: Jah!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:28:35 #59
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58154980
Ts: En had hij een grotere penis dan ik?
Ts: En was hij beter in sex dan ik ben?
Ts: En befte hij lekkerder dan ik doe?

Ts:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_58155562
Ts: Slikte je zijn zaad wel?
Ts: Was zijn penis wel groter dan 2 centimeter?
Ts: Denk je aan hem als je met mij in bed ligt?
Ts:
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:27:25 #61
109065 sungaMsunitraM
pi_58155664
Ts: Dus je ex was eigenlijk veel toffer dan ik?
Vriendin: Ja
Ts: Zou je hem terug willen?
Ts: Waarom ben je nog bij mij dan?
Vriendin: Ehm ja, goeie vraag eigenlijk [naar de deur loopt]
Ts: Hé, waar ga je heen?
Vriendin:
Ts:
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:15:58 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58156413
Met vrouwen die meerdere piemols in hebben gehad is het net als met een openbaar toilet: alleen gebruiken als je persé heel nodig moet.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:19:45 #63
109065 sungaMsunitraM
pi_58156472
SeLang
pi_58157120
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 12:15 schreef SeLang het volgende:
Met vrouwen die meerdere piemols in hebben gehad is het net als met een openbaar toilet: alleen gebruiken als je persé heel nodig moet.
So true
pi_58157733
Oh ja, had ik ook toen ik 15 was, get over it, ts
pi_58158328
quote:
Dacht dat alleen aanhangers van een bepaalde religies zo dachten?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58158520
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

"viespeuk"

Bij wijze van spreken uiteraard, Einstein.
quote:
Ja, hoe durven ze! Die hoeren!! Stel je toch eens voor dat ook die rare vrouwwezens meerdere sexpartners hebben! BAH!
pi_58158841
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts doet aan zelfkastijding, vragen naar details in de relaties, die zijn ex met anderen had
Oen dat moet je dus nooit doen!
Het is inderdaad zelfkastijding ja, mijn vriendin had in totaal iets van 10x sex gehad met 2 verschillende gasten. Opzich is het helemaal niets natuurlijk. het vreemde is, bij de ene gast kon het me totaal niet interreseren, en die andere gast heb ik jarenlang gehaat.

Ik denk dat het vooral met het ontmoeten met die ene gozer te maken heeft, dat zorgt wel voor een hoop opluchting. die andere gozer ( die ik zo haatte ) had ik nooit ontmoet, dan maak je een monster van hem in je hoofd.

Maarja TS, denk er maar niet meer over na, want geloof me... het gaat echt aan je vreten
pi_58158905
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 23:29 schreef Xennia het volgende:
Heb je haar al gevraagd of ze wel eens anale seks heeft gehad. Dat is ook altijd wel een leuke.
Mischien dat ze 'm na de sodomie ook nog eens lekker schoongelikt heeft

Komop TS, wat een aanstellerietes zeg
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:05:31 #71
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58159968
Anaal zou ik minder erg vinden
Mijn reisverslagen
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:17:16 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58160147
ok, laten we het niet al te erg uit de hand lopen, TS heeft de hint wel begrepen denk ik ...
pi_58160387
Hoelang duurt het eigenlijk voor de laatste resten sperma uit je spijsverteringssetelsel zijn verdwenen na een potje zaadslikken?
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:32:21 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58160420
droogdok lees post boven je...
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:41:52 #75
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_58160576
Ik hoop dat TS wel slim genoeg is om z'n mond te houden over z'n eigen vroegere partners? Sommige dingen moet je gewoon voor je houden.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_58160892
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:05 schreef SeLang het volgende:
Anaal zou ik minder erg vinden
hoezo dan? ik vind het allebei even "erg".. Ook voor anale sex is dat broekje uit geweest, en dan heeftie echt wel aan dr kut gezeten hoor
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:02:09 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58160918
moeilijk huh
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:00:50 #78
172358 oddman
Introspecteur
pi_58164396
De ex van een ex had hier ook last van.
De dame die toen dus mijn vriendin was vertelde me dat haar ex er niet zo goed tegen kon te weten hoeveel partners ze gehad had (veel, namelijk). Hij was overigens ook minder ervaren dan zij, wat dat betreft komt het dus overeen.
Ze had ook (veel, heel veel) meer partners gehad dan ik... maar ik vond het eigenlijk wel humor, om te seksen met iemand die met ruwweg 10x zo veel naar bed was geweest. Dat het voor beide partijen goed was, hielp wel. Dat ik me haar niet voorstelde met een andere dude ook. Dat ik gewoon heel veel lol met haar had ook.

Jammer dat het uit is, eigenlijk .
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_58172480
quote:

[..]

Neen.

Vandaar dit topic.
oooooooooooow je vind het gewoon erg dat zij jouw zaad niet slikt

On topic: TS je moet je er niet te druk over maken. Wees blij misschien kun je nog wel dingen van haar leren. Zie het positief
Haters gonna hate.
pi_58172508
Het is al gezegd enzo, maar nog even dan maar:
Er niet naar vragen?!!

Je kan toch wel verwachten dat ze het gaat uitmaken als je daarover vraagt.
  zondag 20 april 2008 @ 08:55:51 #81
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_58172517
Ik denk dat je het uit moet maken
Iedere keer dat ze je pijpt zul je voor je zien dat ze zijn zaad doorslikt en smeekt om meer.

Serieus: kijk nou eens naar je postgeschiedenis, sinds je haar kent open je alleen maar klaag topics over haar, Huilebalk! . Neem een lekkere vent en wordt homo, kun je eens laten zien wat slikken is
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  zondag 20 april 2008 @ 15:11:11 #82
172358 oddman
Introspecteur
pi_58178894
Oeh! Nog beter: als het uit is, kan hij zich voorstellen hoe ze haar nieuwe vlam z'n zaad slikt! En dan is het opeens wél relevant!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  zondag 20 april 2008 @ 15:18:17 #83
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_58179089
Iedereen heeft bagage... toch?
De ene een rugtas de andere een truck vol
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_58184099
Waarom maak je je eigenlijk druk om dit soort zaken? Het klinkt alsof je bijna jaloers bent dat zij harder heeft rondgeneukt dan jij of meer ervaren is. Ik beschouw dat eerder als voordeel dan nadeel, maar ik val ook vaak op wat oudere vrouwen vanwege hun (levens)ervaring.
pi_58184168
quote:

[..]

Vandaar dit topic.
Echt, ik kan dit zo moeilijk bevatten.

Je kan niks aan het verleden veranderen. Behalve de manier hoe je er tegenaan kijkt.
pi_58256800
Mijn ex had ervaring met andere meiden.

Bij mij was het meer die eerste schok van dat ze wat met meiden had gedaan, wat ik later om ging zetten in mijn voordeel . Tja andere jongens hoort er gewoon bij, jij hebt toch ook andere meiden gehad boeiend.

Het enige advies wat ik je kan geven is je er gewoon erover heen zetten en er proberen niet aan te denken. Over 'n paar maanden denk je echt van waar heb ik me in hemelsnaam druk over gemaakt.

Het wordt volgens mij pas echt kut als jij pas de eerste bent, er komt volgens mij altijd het moment dat het door zo iemands hoofd gaat malen hoe het zou zijn met iemand anders... Dat is volgens mij veel erger...

[ Bericht 23% gewijzigd door stribe op 23-04-2008 16:55:44 ]
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_58256910
Tja, misschien heeft ze wel grote negerlullen gehad je weet nooit
I'm not the man you think I am!
  donderdag 24 april 2008 @ 13:41:37 #88
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_58277605
quote:
  donderdag 24 april 2008 @ 13:49:25 #89
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58277766
Zolang m'n vriendin niet vertelt hoe ze hevig gillend het behang van de muren trok terwijl haar ex d'r in standje x, y en z tot meerdere orgasmes kwam vind ik het best.
Ik denk eigenlijk nooit zo aan haar sexuele verleden, zou niet weten waarom ook.

Bovenal vind ik het sowieso een slecht idee om negatieve gedachtes waar de ander in voorkomt te delen zonder dat de ander er iets mee kan. Wat wil je ermee bereiken, behalve dat je de ander onnodig opzadelt over onnodige gevoelens?
  donderdag 24 april 2008 @ 14:40:58 #90
94676 Garisson72
pi_58278844
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef S_1980 het volgende:
Zolang m'n vriendin niet vertelt hoe ze hevig gillend het behang van de muren trok terwijl haar ex d'r in standje x, y en z tot meerdere orgasmes kwam vind ik het best.
Ik denk eigenlijk nooit zo aan haar sexuele verleden, zou niet weten waarom ook.
eigenlijk moet je ook niet aan haar sexuele verleden denken als haar ex haar wel tot hysterische orgasmes kon drijven, ze is immers niet meer bij hem maar bij jou.

Het onderscheid dat je hier maakt wijst erop dat jij haar dus in ieder geval niet tot dergelijke hoogten kunt stuwen - en dat wéét je, en je wordt er onzeker van.
  donderdag 24 april 2008 @ 14:54:52 #91
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58279215
Puur hypothetisch vrind.
  donderdag 24 april 2008 @ 14:55:38 #92
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58279231
Ik vind dat je je wel in je handjes mag knijpen dat je vriendin het nog niet heeft uitgemaakt Ik zou schijtziek worden van dat constante gejank om zoiets stoms
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 24 april 2008 @ 15:04:02 #93
94676 Garisson72
pi_58279434
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:54 schreef S_1980 het volgende:
Puur hypothetisch vrind.
daar wordt 't niet minder wáár van. Vrind.
  donderdag 24 april 2008 @ 15:23:19 #94
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58279879
Ik neem aan dat je het over de waarheid binnen een hypothetische situatie hebt? Ja dan ben ik het met je eens.

Of denk je dat m'n vriendin bij haar ex gillend klaar kwam en bij mij totaal niet? (want daar lijkt het op als ik puur de reactie lees, maar kan me haast niet voorstellen dat je het zo bedoeld)
pi_58280232
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef S_1980 het volgende:

Bovenal vind ik het sowieso een slecht idee om negatieve gedachtes waar de ander in voorkomt te delen zonder dat de ander er iets mee kan. Wat wil je ermee bereiken, behalve dat je de ander onnodig opzadelt over onnodige gevoelens?

a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  donderdag 24 april 2008 @ 15:45:45 #96
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_58280384
Schopje naar pub
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 april 2008 @ 15:49:05 #97
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58280456
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef Xennia het volgende:
Er zijn zeker meer mannen die dit hebben. Heeft iets te maken met een bijzonder fragiel ego, kortzichtigheid en hypocrisie.
.....ah, net als de vrouwen die er ook zo moeilijk over doen bedoel je?
  donderdag 24 april 2008 @ 15:51:54 #98
109065 sungaMsunitraM
pi_58280517
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

.....ah, net als de vrouwen die er ook zo moeilijk over doen bedoel je?
Ooh, zijn vrouwen dáárom zo verzot op maagden dan?
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 april 2008 @ 15:53:40 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58280556
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ooh, zijn vrouwen dáárom zo verzot op maagden dan?
Ach net als dat er mannen zijn die zoals TS jaloers worden als ze horen dat hun partner al eerder heeft geneukt, zijn er ook labiele meisjes die beginnen te huilen als je zegt dat je wel eens een relatie hebt gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 april 2008 @ 15:53:53 #100
163650 Greys
pi_58280564
TS, prent jezelf in dat je haar hier eerder kwijt mee raakt.
Als zij nu vraagt 'waarom je er zo verdrietig uit ziet' en jij geeft als antwoord dat je je kut voelt omdat je met haar sexuele verleden wordt geconfronteerd, dan zal ze dat misschien één keertje schattig vinden. Hooguit. Daarna wordt het vervelend, want zij:

a) kan er nou eenmaal niets meer aan veranderen
b) kan er over liegen tegen jou maar dan is het óók weer niet goed
c) heeft zich knap netjes gehouden t.o.v. andere meisjes

Dus niet te lang en te vaak over miepen, anders heeft ze er straks genoeg van. Mark my words
Een man zonder zelfvertrouwen is vaak erg onaantrekkelijk voor vrouwen en een afknapper.
En dat is dan hopelijk meteen de spreekwoordelijke schop onder je kont die je nodig had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')