Ach ik ben minstens zo erg als TS, en heb al 4 jaar een vriendin, met een vergelijkbaar verleden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef Gripper het volgende:
Jij bent een jaloerse teringlijer en je relatie gaat op deze manier geen lang leven beschoren zijn
Preciesquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:27 schreef Godlike02 het volgende:
Er niet over beginnen?![]()
Soms is het zo makkelijk
m.t.e.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef Gripper het volgende:
Jij bent een jaloerse teringlijer en je relatie gaat op deze manier geen lang leven beschoren zijn
je eerste vergeet je nooit wordt er gezegd. denk dat ts hier veel aan denkt. dat er andere mannen in gespot hebben en hij nu moet ...................quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:40 schreef LoggedIn het volgende:
ze heeft je toch geen films laten zien ofzow?
Natuurlijk is het kut dat er andere mannen aan dr kutje gezeten hebben, maarja, dat hoort er nou eenmaal bij. Anders moet je maar verhuizen naar een land waar sex met meisjes van 13 wel kan
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:28 schreef Guncta het volgende:
Voor deze relatie meer gedaan hebben..
Je zegt het zelf al.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef overwogen het volgende:
gewoon niet zo zeiken en het te acceteren
Neen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:05 schreef Vodka_Lime het volgende:
lekker aso ben jij, je vriendin een schuld gevoel willen geven..
"viespeuk"quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef Disorder het volgende:
Heh, je vriendin mag alleen bij jou een viespeuk zijn?
Het gaat er niet om wat ze toen deed, het gaat er om wat ze nu met jou doet.
wel als ze van 2 girls 1 cup houd ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
"viespeuk"
Als je vriendin het heerlijk vind om gezwaffeld te worden, dan is ze toch geen viespeuk
omgquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef overwogen het volgende:
[..]
Neen.
Als mijn vriendin mij vraagt "je ziet er vedrietig uit, waar voel je je kut over" dan vertel ik dus waar ik aan denk. Maar ik heb haar meermaals verteld dat het aan mij ligt en zij zich niet schuldig hoeft te voelen over haar (mager) sexverleden.
Maar goed dat werk bij vrouwen niet zo snel. Als ik me kut voel voelt zij zich ook kut.
Overigens ging het er gister dus over dat ze niet mijn zaad wil slikken omdat ze dat vies vindt. Toen vroeg ik dus of ze het ooit geprobeerd heeft en het antwoord was dus dat ze het 1 keer gedaan heeft met een oude vriend. Maar dat is absoluut niet bevallen en sindsdien wil het niet meer.
Ik werd dus weer even geconfronteerd met het visuele beeld en het feit dat ze met meer jongens intiem is geweest. Ik vind dit een vervelende gedachte, maar nog vervelender dat ik er niet mee om kan gaan.
Vandaar dit topic.
Klopt inderdaad maar ik ben van plan er mee te stoppen (met er waarde aan hecten) en vraag hier om tips. Maar ik moet idd gewoon niet zeiken.quote:
zeg volgende keer maar gewoon dat je aan niks denkt, zoals elke gezonde manquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef overwogen het volgende:
[..]
Neen.
Als mijn vriendin mij vraagt "je ziet er vedrietig uit, waar voel je je kut over" dan vertel ik dus waar ik aan denk.
....
Geen vragen stellen waarvan je al weet dat je het antwoord niet kan verdragen, knurft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef overwogen het volgende:
[..]
Neen.
Als mijn vriendin mij vraagt "je ziet er vedrietig uit, waar voel je je kut over" dan vertel ik dus waar ik aan denk. Maar ik heb haar meermaals verteld dat het aan mij ligt en zij zich niet schuldig hoeft te voelen over haar (mager) sexverleden.
Maar goed dat werk bij vrouwen niet zo snel. Als ik me kut voel voelt zij zich ook kut.
Overigens ging het er gister dus over dat ze niet mijn zaad wil slikken omdat ze dat vies vindt. Toen vroeg ik dus of ze het ooit geprobeerd heeft en het antwoord was dus dat ze het 1 keer gedaan heeft met een oude vriend. Maar dat is absoluut niet bevallen en sindsdien wil het niet meer.
Ik werd dus weer even geconfronteerd met het visuele beeld en het feit dat ze met meer jongens intiem is geweest. Ik vind dit een vervelende gedachte, maar nog vervelender dat ik er niet mee om kan gaan.
Vandaar dit topic.
dat dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
zeg volgende keer maar gewoon dat je aan niks denkt, zoals elke gezonde man
Maar zij is dan toch de directe oorzaak van je verdriet, doordat zij jou iets verteld heeft wat jou verdrietig maakt? Daardoor voelt zij zich kut. Jij moet er niet naar vragen en je vriendin moet zich ook niet verplicht voelen verantwoording af te leggen over de relaties die ze had voor ze uberhaupt van jouw bestaan wist. Kom nou, zeg. Kun je wel zeggen dat je haar wel vertelt dat het jouw probleem is, maar je maakt het wel het hare zo.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef overwogen het volgende:
[..]
Neen.
Als je dat visuele beeld niet wilt, vraag er dan niet naar. Je zit gewoon bewust jezelf te kwellen zo.quote:Overigens ging het er gister dus over dat ze niet mijn zaad wil slikken omdat ze dat vies vindt. Toen vroeg ik dus of ze het ooit geprobeerd heeft en het antwoord was dus dat ze het 1 keer gedaan heeft met een oude vriend. Maar dat is absoluut niet bevallen en sindsdien wil het niet meer.
Vandaar dit topic.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef Xennia het volgende:
.....
Maar om op je vraag terug te komen. Er zijn zeker meer mannen die dit hebben. Heeft iets te maken met een bijzonder fragiel ego, kortzichtigheid en hypocrisie. Het is ook de reden dat veel vrouwen liegen over het aantal bedpartners. Je vriendin kan dat ook maar beter doen om van jouw gezeik af te zijn. Dat werk je zo in de hand. Terwijl ze niets heeft om zich over te schamen.
oh ja en ook nog alleenbezittingsdrang. Dat zou zowaar nog gedeeltelijk evolutionair bepaald kunnen zijn, maar daarom niet minder ergerlijkquote:
Minder onbeschrijfelijk naïef zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef overwogen het volgende:
Maar goed:
Wat kan ik hier aan doen, behalve gewoon niet zo zeiken en het te acceteren? Iemand tips om dez acceptatie gemakkelijker te maken? En andere mensen hier ervaring mee?
Daar worden ze tenminste niet zwanger van SeLangquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:03 schreef SeLang het volgende:
Bah, vieze wijven die allemaal andere kerels gepijpt hebben
jij bent ook altijd te vinden in die kansloze r&p topicsquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar worden ze tenminste niet zwanger van SeLang
dat kun je ook alleen maar weten als je er zelf lurktquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jij bent ook altijd te vinden in die kansloze r&p topics
nee ik stalk jou, hmm ja dan zit ik dus ook altijd in die kansloze topicsquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat kun je ook alleen maar weten als je er zelf lurkt
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef Gripper het volgende:
So truequote:Op zaterdag 19 april 2008 12:15 schreef SeLang het volgende:
Met vrouwen die meerdere piemols in hebben gehad is het net als met een openbaar toilet: alleen gebruiken als je persé heel nodig moet.
Dacht dat alleen aanhangers van een bepaalde religies zo dachten?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:15 schreef SeLang het volgende:
Met vrouwen die meerdere piemols in hebben gehad is het net als met een openbaar toilet: alleen gebruiken als je persé heel nodig moet.
Bij wijze van spreken uiteraard, Einstein.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
"viespeuk"
Als je vriendin het heerlijk vind om gezwaffeld te worden, dan is ze toch geen viespeuk
Ja, hoe durven ze! Die hoeren!! Stel je toch eens voor dat ook die rare vrouwwezens meerdere sexpartners hebben! BAH!quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:15 schreef SeLang het volgende:
Het is inderdaad zelfkastijding ja, mijn vriendin had in totaal iets van 10x sex gehad met 2 verschillende gasten. Opzich is het helemaal niets natuurlijk. het vreemde is, bij de ene gast kon het me totaal niet interreseren, en die andere gast heb ik jarenlang gehaat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts doet aan zelfkastijding, vragen naar details in de relaties, die zijn ex met anderen had![]()
![]()
Oen dat moet je dus nooit doen!
Mischien dat ze 'm na de sodomie ook nog eens lekker schoongelikt heeftquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:29 schreef Xennia het volgende:
Heb je haar al gevraagd of ze wel eens anale seks heeft gehad. Dat is ook altijd wel een leuke.
hoezo dan? ik vind het allebei even "erg".. Ook voor anale sex is dat broekje uit geweest, en dan heeftie echt wel aan dr kut gezeten hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:05 schreef SeLang het volgende:
Anaal zou ik minder erg vinden
oooooooooooow je vind het gewoon erg dat zij jouw zaad niet sliktquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef overwogen het volgende:
[..]
Neen.
Vandaar dit topic.
Echt, ik kan dit zo moeilijk bevatten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef overwogen het volgende:
[..]
Vandaar dit topic.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef Gripper het volgende:
eigenlijk moet je ook niet aan haar sexuele verleden denken als haar ex haar wel tot hysterische orgasmes kon drijven, ze is immers niet meer bij hem maar bij jou.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef S_1980 het volgende:
Zolang m'n vriendin niet vertelt hoe ze hevig gillend het behang van de muren trok terwijl haar ex d'r in standje x, y en z tot meerdere orgasmes kwam vind ik het best.
Ik denk eigenlijk nooit zo aan haar sexuele verleden, zou niet weten waarom ook.
daar wordt 't niet minder wáár van. Vrind.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef S_1980 het volgende:
Zolang m'n vriendin niet vertelt hoe ze hevig gillend het behang van de muren trok terwijl haar ex d'r in standje x, y en z tot meerdere orgasmes kwam vind ik het best.
Ik denk eigenlijk nooit zo aan haar sexuele verleden, zou niet weten waarom ook.
Bovenal vind ik het sowieso een slecht idee om negatieve gedachtes waar de ander in voorkomt te delen zonder dat de ander er iets mee kan. Wat wil je ermee bereiken, behalve dat je de ander onnodig opzadelt over onnodige gevoelens?
.....ah, net als de vrouwen die er ook zo moeilijk over doen bedoel je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef Xennia het volgende:
Er zijn zeker meer mannen die dit hebben. Heeft iets te maken met een bijzonder fragiel ego, kortzichtigheid en hypocrisie.
Ooh, zijn vrouwen dáárom zo verzot op maagden dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
.....ah, net als de vrouwen die er ook zo moeilijk over doen bedoel je?
Ach net als dat er mannen zijn die zoals TS jaloers worden als ze horen dat hun partner al eerder heeft geneukt, zijn er ook labiele meisjes die beginnen te huilen als je zegt dat je wel eens een relatie hebt gehad.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ooh, zijn vrouwen dáárom zo verzot op maagden dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |