Dacht ik. Ivm beide bekerfinalisten in de top9.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
2 t/m5 CL
6 tm 10 UEFA
11 tm 14 Intertoto
Volgens mij. Ja dan is er nog een kans...
Blijft toch mooiquote:]Zeker is dat Pellè de zaken anders ziet dan Marco van Basten, ooit als spits zijn tegenpool. De goalgetter van weleer adviseerde in dezelfde VI-uitgave dat het voor voetballers heel zinvol is niet te veel met de pers te praten. 'Het is beter te praten met je voeten op het veld', aldus Van Basten.
Zonder twijfel heeft Pellè die raad niet tot zich genomen. De hooghartige Italiaan spreekt en leest namelijk geen Nederlands en is al helemaal niet van plan dat te leren. 'Dat lijkt me onnodig. Straks ben ik hier toch weer weg.' Want, zo voegde hij eraan toe: 'AZ is voor mij geen doel op zich, het is een middel. Een middel om bij een echte topclub terecht te komen.'
Ja, alleen is Milevskiy geen faler, die komt er echt wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:48 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Artem Milevskiy![]()
Maar ja, dat zou weer een (te) onervaren talent betekenen voor AZ.
Natuurlijk komt hij er wel, maar dan nog is hij onervaren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, alleen is Milevskiy geen faler, die komt er echt wel.
Ik denk dat juist Cziommer één van de probleemgevalletjes was qua karakter, vandaar dat ie van mij mag opbokken. Donk wordt inmiddels al 3 jaar genoemd als potentiële topper, ik geloof het niet meer, ik zie alleen maar domme dingen van m en Ari geef ik je gelijk in dat ik die maar 1 jaar heb gezien tot nu toe en dat dat wellicht beter kan, hij heeft ook wel veel pech, veel doelpogingen die op de centimeter mislukten etc.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:47 schreef Kriegel het volgende:
Cziommer, Ari en Donk mogen van mij wel blijven, die hadden gewoon een slecht jaar en kunnen veel beter. Van Simon en Ryan weten we dat al en Ari speelde voor de grote terugval van het hele team ook een stuk sterker. Die andere drie missen gewoon het talent voor de top, lijkt het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |