Tuurlijk, als je je controller maar opsekop houdt, zodat de rest ook kans maakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:03 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
(als jullie nog willen dat ik meedoe iig![]()
)
Voeg mij ff toe, of heb je dat al gedaan? (code is te vinden in andere topicquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
Okej, ik ga zo eerst nog even mn friends nalopen en wat codes invoeren, daarna verschijn ik vanzelf wel rond 20:00uur online! Tot straks en heel veel suc6!
Grand Prix uitsprelenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:48 schreef shroomer het volgende:
Hoe unlock je nieuwe tracks dan?
Bij Sherbet Land wel. Nu de rest nog.quote:
Daar had je mazzel dat ik het zo beroerd deedquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:37 schreef GGMM het volgende:
wauw, net voor het eerst, eerste geworden in wario's level online.
Over die blauwe schilden: je moet ook niet eerste gaan liggen. Ga in de middenmoot hangen, wacht op dat ene goede item (een Star bijvoorbeeld) en stoom dan voren, als je minder dan een halve baan voor de finish zit. Gebruik dan je item en je bent onkwetsbaar voor shells e.d. en je bent ook nog eens sneller dan de rest.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:48 schreef Chanty87 het volgende:
Godsamme, ik kan gewoon geen starrank krijgen op 150cc Flower CupWord door iedereen alle kanten op gebeukt (en ik race nog wel met Boo op de Bowser Bike) en kreeg net 4 blauwe schilden op me
NOpe, 1ste geworden in bowser, waren idd nog maar 3 mensen ofzo, echt vreemd, zag 2 mensen met -100quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Daar had je mazzel dat ik het zo beroerd deedIn het begin zat ik vlak achter jou maar ik knalde het ravijn in, daarna heb ik je nooit meer gezien. Werd je gedisconnect trouwens bij Bowser's? er waren opeens nog maar 3 mensen over
Heb er wel bijna 100 punten aan overgehouden
Ik zou zweren dat ik bij jou minpunten zag.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
NOpe, 1ste geworden in bowser, waren idd nog maar 3 mensen ofzo, echt vreemd, zag 2 mensen met -100
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik bij jou minpunten zag.
Ook als ik tweede lig en ik kom net iets te dichtbij #1 wordt ik ook 9 van de 10 keer geraakt door zo'n krengquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Over die blauwe schilden: je moet ook niet eerste gaan liggen. Ga in de middenmoot hangen, wacht op dat ene goede item (een Star bijvoorbeeld) en stoom dan voren, als je minder dan een halve baan voor de finish zit. Gebruik dan je item en je bent onkwetsbaar voor shells e.d. en je bent ook nog eens sneller dan de rest.
Bullshit, in de meeste levels kan je dermate veel uitlopen dat een blauw schild niet meer boeit, daarnaast heb je nooit de zekerheid dat er een blauw schild komt als je niet eerste staat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Over die blauwe schilden: je moet ook niet eerste gaan liggen. Ga in de middenmoot hangen, wacht op dat ene goede item (een Star bijvoorbeeld) en stoom dan voren, als je minder dan een halve baan voor de finish zit. Gebruik dan je item en je bent onkwetsbaar voor shells e.d. en je bent ook nog eens sneller dan de rest.
Als je boven het gemiddelde niveau zit, ja. Als je met mensen van je eigen niveau (of AI van je eigen niveau) speelt, kom je echt niet ver hoor. Tenminste, dat is mijn ervaring; ik ben vaak genoeg genaaid door zo'n blauw schild.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bullshit, in de meeste levels kan je dermate veel uitlopen dat een blauw schild niet meer boeit, daarnaast heb je nooit de zekerheid dat er een blauw schild komt als je niet eerste staat.
foutjequote:
Ik vind het maar vaag, als ik online speel, niet met friends (haast nooit, als ik online speel dan is het met friends in rooms), dan kom ik altijd in games waar ik de hoogste rating heb (net boven de 7000 atm), en de rest zit zo'n beetje rond de 5000. Heel af en toe kom ik eens iemand tegen die net als ik zo rond de 7000 zit, maar dat is ook niet vaak het geval.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je boven het gemiddelde niveau zit, ja. Als je met mensen van je eigen niveau (of AI van je eigen niveau) speelt, kom je echt niet ver hoor. Tenminste, dat is mijn ervaring; ik ben vaak genoeg genaaid door zo'n blauw schild.
Misschien zijn er nog te weinig mensen met 7000? Of tenminste, te weinig die op hetzelfde moment online zijn... Ik kom vooral mensen tegen van mijn eigen niveau (+/- 5500) en volgens mij was dat ook de bedoeling van Nintendo. Maar als je zoveel beter bent dan de rest, heeft het inderdaad weinig zin om mijn tactiek toe te passen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:28 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik vind het maar vaag, als ik online speel, niet met friends (haast nooit, als ik online speel dan is het met friends in rooms), dan kom ik altijd in games waar ik de hoogste rating heb (net boven de 7000 atm), en de rest zit zo'n beetje rond de 5000. Heel af en toe kom ik eens iemand tegen die net als ik zo rond de 7000 zit, maar dat is ook niet vaak het geval.
Ik moet zeggen dat ik vaak erg ver vooruit rijd op de rest, soms lap ik er een paar. Blauwe schilden maken dan ook niet heel veel uit als dit het geval is. Wel jammer als ik een paar keer geraakt word achter elkaar. Bowser Bike = bagger acceleratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |