Welke verbanden bedoel je precies ? (heb jij ervaring hiermee ?)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
You'll live
Enne TS, zoek naar de verbanden.
Als je MNR in de maling gaat nemen vind ik het heul niet leuk meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Welke verbanden bedoel je precies ? (heb jij ervaring hiermee ?)
Onze hersenen zijn een erg goede patroon vinderquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Welke verbanden bedoel je precies ? (heb jij ervaring hiermee ?)
Is dat zo TS? Ben je dat aan het doen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je MNR in de maling gaat nemen vind ik het heul niet leuk meer.
Google maar eens op 1337.quote:
komt wel goed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:19 schreef GuyFawkes het volgende:
spam dit topic vol.
Met NMR(I) (nuclear magnatic resonance imaging) ben ik wel bekend.. maar heb geen flauw idee wat dat ding waar jij het over hebt zou moeten zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef Detoxinox het volgende:
ja dat krijg je als de overheid scriptkiddies gaat recruteren voor de hig tech department en met hun tengels aan de knoppen van ultra magnetic resonance neural frequency response timer gaan zitten...
ofzoiets jeweettoch
ja maar ik ook niet..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met NMR(I) (nuclear magnatic resonance imaging) ben ik wel bekend.. maar heb geen flauw idee wat dat ding waar jij het over hebt zou moeten zijn
Ok.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg je gewoon om uitleg dacht ik ..?
Ik zal er eens op letten, dank voor de tip !!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ok.
Wel, wat je zou kunnen doen is het volgende: iedere keer dat je 13.37u ziet verschijnen mag je proberen vast te leggen waar je op dat moment mee bezig was of waar je aan dacht. Als je dat een poosje doet, kun je bekijken of daar een lijn in zit.
Wat het betekent 13:37 weet ik niet, maar wil wel met je meedenken in hoe je het kunt achterhalen. Hoe dan ook, je bent in ieder geval niet de enige dus er zit imho een reden achter.
Oh dat zou me niets verbazenquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:16 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
ja maar ik ook niet..maar ik durf wel te wedden dat de amerikanen een nog veel dommere naam voor dat apparaat hebben verzonnen..
Jij had serieus nog niet door dat hij mensen in de malng neemt met dit topic?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:30 schreef MNR het volgende:
Hey TS, waarom zijn er mensen die mij waarschuwen om te zeggen dat je mensen met dit topic in de maling neemt?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef GlowMouse het volgende:
lalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |