en dan zijn mond erbij, alle smuurie zit er omheen, heeft hij spareribs zitten eten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:26 schreef Smash-it het volgende:
Jakkie, dat gesmak van Jaap kan ik ook niet aan. Ik doe wel weer even MUTE.
Jaap ookquote:
Ze heeft tegen Huub gezegd dat ze zich heel ongemakkelijk voelt in dat jurkje. Het zal wel moeten, anders steekt ze misschien teveel af bij Amanda......gokje hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:27 schreef Smash-it het volgende:
En ik weet niet of er al wat over gezegd is (heb nog niet alles teruggelezen), maar Claire dr jurkjes worden steeds korter lijkt het wel..
Alleen eters zijn de ergstequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:30 schreef Smash-it het volgende:
En daar begint Jaap met portie (lees: bord) twee vol met spare-ribs!?
Zit haar lipgloss nog op?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:36 schreef Smash-it het volgende:
Amanda is terug. Zou ze de bijz. verr. hebben gehaald??
Ze krijgt geen vrijstelling van BV tijdens haar rij-examen......dussssss.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:36 schreef Smash-it het volgende:
Amanda is terug. Zou ze de bijz. verr. hebben gehaald??
Edit: die gingen niet zo goed. Er stond een paaltje enzo en blabla..
sporten heeft altijd zin, hij verbeterd zijn conditie, en als je hem met nando bezig ziet kan hij het langer volhouden dan in het begin.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:
Dat sporten van Jaap heeft ook weinig zin als je ziet wat hij smiddags naar binnen knalt.
Ik hoop het van harte, en madam liet ook al vallen dat ze meer af wist van Mikey, het is toch wat he, met die flens!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:39 schreef Kinga het volgende:
Amanda's TTT ging kut
Dat betekent meestal dat het afrijden ook kut zal gaan.
Gasten van Veronica Magazine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |