abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:12:35 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58136209
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
Als Mikey niemand toelaat en wel bereid zal zijn met Brian te praten zal dat zeer waarschijnlijk daarna allemaal in gang gezet worden....denk dat er sowieso wel begeleiding was maar dat Mikey dat alemaal ineens allemaal overboord gooit.
Een goede vriend kan dan tot hem doordringen en hem laten merken dat hij bezig is al zijn schepen achter zich te verbranden op deze manier.
Mensen zoals Mikey zijn einzelgangers....een goede vriend kan dan veel betekenen en doen
Ehm... als hij op NL zit te posten dat Huub de enige is die recht door zee is, dan zal het niet gek veel uitmaken wat Brian zegt, want kennelijk ziet hij die niet als "vriend"
Huub zal hij ook niet als vriend zien, maar daar heeft hij iig respect voor en vertrouwen in.

Ze hadden die jongen nooit zonder hele strakke begeleiding de deur uit moeten sturen, het is geen puber, het is een verslaafde, en dat gaat niet over na een paar maandjes in een villa wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:14:00 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58136228
Bij hetgeen Mikey op NowLive schrijft, moet je wel in je achterhoofd houden dat verslaafden doorgaans de kunst van het liegen tot in de puntjes beheersen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 14:15:00 #103
135305 beequeen
Lost.
pi_58136240
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit staat op nowlive

Het is allemaal heel vreemd idd. Zou het er echt om gaan Brian weer een verhaallijntje te geven. Als Mike meer vertrouwen heeft in Huub en Claire is het toch totaal onlogisch dat Ton contact opneemt met die rat.

Afwachten maar, ik snap er iig niks van.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58136249
Dit staat ook nog op NL.

De telefoon in de keuken gaat en Brian moet naar de private komen, dan is daar Ton die belt met Brian. Hij komt met het bericht dat Mickey ontslag heeft genomen bij het vuilnisbedrijf. Ton verteld dat Mickey de afgelopen dagen verzuimd heeft te komen en wanneer hij kwam, was hij meestal te laat. Mickey heeft aangegeven dat hij niet helemaal goed zit, het gaat slecht met zijn moeder en er is wat met zijn neefjes, waar hij de organisatie van Loenen niet mee wil opzadelen. Brian verbaasd het en lijkt te schrikken, vooral omdat hij afgelopen maandag op Brian’s verjaardag niets heeft gezegd wat er speelde rondom zijn werk. Het gaat vooral in de avonduren niet goed en Ton denkt dat hij een beetje teveel los gaat op de avond, waardoor hij het werk aan het verzuimen is. Dan is er een verbroken verbinding en is het wachten tot er opnieuw contact gelegd wordt. Ton belt weer opnieuw en als reden wordt de batterij gegeven die leeg was geraakt tijdens het gesprek. Brian denkt dat het aan de begeleiding is die hem niet in de gaten houdt en dat hij teveel wordt vrij gelaten. In het uitgaansleven gaat hij teveel los en krijgt hij drank aangeboden, wat zijn weerslag geeft op de maandagmorgen als hij er voor zijn werk weer voor moet zijn. Ton doet als voorstel om vanavond samen met Brian langs Mickey te gaan. Dit lijkt Brian een goed idee en hij is tevens benieuwd hoe het met de vrouwen gaat rondom Mickey. Brian baalt er sterk van dat het zo moet lopen, omdat er ontzettend veel werk en energie in hem is gestopt. Brian is van plan hem te vragen of hij ervan bewust is waar hij mee bezig is en Mickey te zeggen dat hij er niet omheen moet gaan draaien. Ton en Brian krijgen samen het gevoel dat het een smoes is om zijn werk links te laten liggen en ze denken samen dat er teveel invloed is van buitenaf. Het ontslag is gister ingediend en Mickey blijkt nu bij zijn moeder te zitten, feit is dat hier het laatste woord nog niet over gesproken is en Brian begrijpt niet wat er nu speelt rondom Mickey. Hij zat op het goede pad en lijkt het nu te vergooien. Zou er nog een uitweg zijn voor Mickey?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:15:55 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58136254
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:12 schreef riri het volgende:
Die zogenaamde Mikey op Nowlive zal zeer waarschijnlijk niet de echte Mikey zijn
En die zogenaamde Eric op FOK! waarschijnlijk ook niet?? En wat te denken van die zogenaamde Bart?? Ook niet echt?? Enne... die zogenaamde zus van Huub?? Ook niet echt?

Sorry hoor, maar als je een site beheert dan is het makkelijk zat om dat te controleren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58136256
Och kijk, Brian is aan de beurt in de kapsalon en die Charlotte is ook weer onder een steen weggekropen, hoe toevallig is ditte!!
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 14:16:12 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_58136264
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag. Heb echt een pesthumeur, en elke keer als ik Brian hoor wil ik hem vermoorden.
Join the club zou ik zeggen.
― Mark Twain
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:17:08 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58136285
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
Bij hetgeen Mikey op NowLive schrijft, moet je wel in je achterhoofd houden dat verslaafden doorgaans de kunst van het liegen tot in de puntjes beheersen.
Dat dan wel weer... Overlevingstaktieken les # 1 in dat wereldje
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 14:17:50 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_58136295
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
Spijker.....kop.
― Mark Twain
pi_58136299
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:59 schreef riri het volgende:

[..]

Had je dit ook gezegd als Huub Mikey zijn beste maatje was en Mikey nu in de problemen zat en hulp van hem nodig had?
Nee dus....
Bekijk het eens van een menselijke kant dan kom je erachter dat het raar is wat je allemaal zegt
Mensen zouden eens moeten proberen wat meer afstand te nemen van het spel en te relativeren.
Mikey heeft hulp van een goede vriend nodig...punt uit
dat is wat jij kunt, altijd een vergelijking naar Huub toe maken.

In het verhaal Mike doet Huub er niet toe.
Goedemorgen :W
pi_58136352
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

En die zogenaamde Eric op FOK! waarschijnlijk ook niet?? En wat te denken van die zogenaamde Bart?? Ook niet echt?? Enne... die zogenaamde zus van Huub?? Ook niet echt?

Sorry hoor, maar als je een site beheert dan is het makkelijk zat om dat te controleren.
Precies, ze checken alles en dat was ook al het geval met EnjoyBram die daar post, heel veel dachten ook dat het niet de broer van Claire was.
Ze geven daar geen valse info, dat is me heel duidelijk geworden.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58136373
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Correctie: Brian krijgt een uitje van achter om zichzelf weer heiliger dan heilig te etaleren tijdens de TV-uitzendingen.
Dat Mikey het niet lang zou uithouden, zag je natuurlijk al van mijlenver aankomen. In- en intriest dat er blijkbaar totaal geen begeleiding voor die vent is geweest en dat Brian deze (professionele) taak nu op zijn incompetente bord krijgt.
zo ist en niet anders

Er is hier altijd al gezegd dat Mikey professionele begeleiding behoort te krijgen..... anders gaat het weer fout
zelfs met begeleiding, is hij een lastig "geval"
pi_58136378
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:12 schreef riri het volgende:
Die zogenaamde Mikey op Nowlive zal zeer waarschijnlijk niet de echte Mikey zijn
Dat kun je natuurlijk door de dekens heen niet zien.. kunnen wij dus niet weten
pi_58136403
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag. Heb echt een pesthumeur, en elke keer als ik Brian hoor wil ik hem vermoorden.
Dito en ik hoor hem niet, ik lees alleen maar!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:23:05 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58136415
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:21 schreef Desii het volgende:
[..]
zo ist en niet anders

Er is hier altijd al gezegd dat Mikey professionele begeleiding behoort te krijgen..... anders gaat het weer fout
zelfs met begeleiding, is hij een lastig "geval"
Juist, en vooral omdat hij op een of andere manier toch steeds heeft weten te overleven... het zou makkelijker zijn geweest hulp te bieden als hij niet meer zelfstandig kon functioneren, maar het feit dat hij dat wel kan is juist de grootste valkuil.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58136462
Huub weet al dat ze een maatschappelijk werkster inzetten, hoe dan??? Dus alles was al van te voren opgezet, bewijs ligt er dus nu , thx Huub!!!
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:26:04 #117
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58136470
Lekker aan het afvallen Jaap?

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:26:42 #118
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58136484
Jakkie, dat gesmak van Jaap kan ik ook niet aan. Ik doe wel weer even MUTE.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:27:45 #119
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58136505
En ik weet niet of er al wat over gezegd is (heb nog niet alles teruggelezen), maar Claire dr jurkjes worden steeds korter lijkt het wel..
pi_58136532
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:27 schreef Smash-it het volgende:
En ik weet niet of er al wat over gezegd is (heb nog niet alles teruggelezen), maar Claire dr jurkjes worden steeds korter lijkt het wel..
Claire groeit nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')