Ehm... als hij op NL zit te posten dat Huub de enige is die recht door zee is, dan zal het niet gek veel uitmaken wat Brian zegt, want kennelijk ziet hij die niet als "vriend"quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
Als Mikey niemand toelaat en wel bereid zal zijn met Brian te praten zal dat zeer waarschijnlijk daarna allemaal in gang gezet worden....denk dat er sowieso wel begeleiding was maar dat Mikey dat alemaal ineens allemaal overboord gooit.
Een goede vriend kan dan tot hem doordringen en hem laten merken dat hij bezig is al zijn schepen achter zich te verbranden op deze manier.
Mensen zoals Mikey zijn einzelgangers....een goede vriend kan dan veel betekenen en doen
Het is allemaal heel vreemd idd. Zou het er echt om gaan Brian weer een verhaallijntje te geven. Als Mike meer vertrouwen heeft in Huub en Claire is het toch totaal onlogisch dat Ton contact opneemt met die rat.quote:
En die zogenaamde Eric op FOK! waarschijnlijk ook niet?? En wat te denken van die zogenaamde Bart?? Ook niet echt?? Enne... die zogenaamde zus van Huub?? Ook niet echt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:12 schreef riri het volgende:
Die zogenaamde Mikey op Nowlive zal zeer waarschijnlijk niet de echte Mikey zijn
Join the club zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag. Heb echt een pesthumeur, en elke keer als ik Brian hoor wil ik hem vermoorden.
Dat dan wel weer... Overlevingstaktieken les # 1 in dat wereldjequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
Bij hetgeen Mikey op NowLive schrijft, moet je wel in je achterhoofd houden dat verslaafden doorgaans de kunst van het liegen tot in de puntjes beheersen.
Spijker.....kop.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
Bij hetgeen Mikey op NowLive schrijft, moet je wel in je achterhoofd houden dat verslaafden doorgaans de kunst van het liegen tot in de puntjes beheersen.
dat is wat jij kunt, altijd een vergelijking naar Huub toe maken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:59 schreef riri het volgende:
[..]
Had je dit ook gezegd als Huub Mikey zijn beste maatje was en Mikey nu in de problemen zat en hulp van hem nodig had?
Nee dus....
Bekijk het eens van een menselijke kant dan kom je erachter dat het raar is wat je allemaal zegt
Mensen zouden eens moeten proberen wat meer afstand te nemen van het spel en te relativeren.
Mikey heeft hulp van een goede vriend nodig...punt uit
Precies, ze checken alles en dat was ook al het geval met EnjoyBram die daar post, heel veel dachten ook dat het niet de broer van Claire was.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die zogenaamde Eric op FOK! waarschijnlijk ook niet?? En wat te denken van die zogenaamde Bart?? Ook niet echt?? Enne... die zogenaamde zus van Huub?? Ook niet echt?
Sorry hoor, maar als je een site beheert dan is het makkelijk zat om dat te controleren.
zo ist en niet andersquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Correctie: Brian krijgt een uitje van achter om zichzelf weer heiliger dan heilig te etaleren tijdens de TV-uitzendingen.
Dat Mikey het niet lang zou uithouden, zag je natuurlijk al van mijlenver aankomen. In- en intriest dat er blijkbaar totaal geen begeleiding voor die vent is geweest en dat Brian deze (professionele) taak nu op zijn incompetente bord krijgt.
Dat kun je natuurlijk door de dekens heen niet zien.. kunnen wij dus niet wetenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:12 schreef riri het volgende:
Die zogenaamde Mikey op Nowlive zal zeer waarschijnlijk niet de echte Mikey zijn
Dito en ik hoor hem niet, ik lees alleen maar!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag. Heb echt een pesthumeur, en elke keer als ik Brian hoor wil ik hem vermoorden.
Juist, en vooral omdat hij op een of andere manier toch steeds heeft weten te overleven... het zou makkelijker zijn geweest hulp te bieden als hij niet meer zelfstandig kon functioneren, maar het feit dat hij dat wel kan is juist de grootste valkuil.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:21 schreef Desii het volgende:
[..]
zo ist en niet anders
Er is hier altijd al gezegd dat Mikey professionele begeleiding behoort te krijgen..... anders gaat het weer fout
zelfs met begeleiding, is hij een lastig "geval"
Claire groeit nog.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:27 schreef Smash-it het volgende:
En ik weet niet of er al wat over gezegd is (heb nog niet alles teruggelezen), maar Claire dr jurkjes worden steeds korter lijkt het wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |