You never know with Jaapio.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
naiefstand: dat is toch voor de foto?
Jaap zit recht te lullen wat krom is. Hij is als de dood voor de aankomende ontslagronde en het finalespel, bang dat hij met lege handen komt te staan. De laatste keer dat deze gasten binnenkwamen was om een prijs uit te reiken voor het slechtste programma van het jaar en nu dit. I don't buy it.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef Smash-it het volgende:
Ik bedoelde meer nu in dit interview. Over de flauwe grapjes met de skelter en tijdens het grime examen. Hij maakt het niet onwijs mooier hoe het is, verteld precies zoals het ging. Zit niet zichzelf onwijs op te hemelen ofzo.
Me neitherquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap zit recht te lullen wat krom is. Hij is als de dood voor de aankomende ontslagronde en het finalespel, bang dat hij met lege handen komt te staan. De laatste keer dat deze gasten binnenkwamen was om een prijs uit te reiken voor het slechtste programma van het jaar en nu dit. I don't buy it.
Ik wil het niet meer horen , lezen is bijna net zo erg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
brian weeet alles te relativeren we kunnen met ons allen hulp gaan halen fokkers wij zien alles fout!!
Hahahahaha, willen jullie mij nu even opvegen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:38 schreef Scandalous het volgende:
Oh ik ben net op tijd voor BrianZe vragen hoe hij bekend staat, en hij zegt 'als iemand die veel zelfbeheersing heeft'
ik haak af trek dit niet meer ga jij please verderquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:39 schreef Smash-it het volgende:
Brian ziet zichzelf als poeet. Ik denk niet dat ik dit interview helemaal kan afluisteren hoor..
Ik overweeg een abo op de Veronica Magazine nu ter plekkequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:37 schreef HiDiHo het volgende:
Lezers van Veronica Magazine hebben De Gouden Kooi in de top 5 gezet van slechste tv programma's
Ik zie hem als vals, leugenachtig, laf, agressief, dom, arrogant, dominant, onhumoristisch en lelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik zie brian als
leugennaar
viezerik
agresief
sneaky
laf
loverboy
geen realiteit meer
etc etc
trek je jas maar aan we worden zo opgehaald en geplaatst in een gesloten richting wij zijn allemaal gekquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer horen , lezen is bijna net zo erg.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik zie brian als
leugennaar
viezerik
agresief
sneaky
laf
loverboy
geen realiteit meer
etc etc
Van Poolboy tot Miljonair door Brian Kubatz, verkrijgbaar: najaar 2008 in de betere boekhandel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
Het blijft een mooi verhaal, solliciteren als poolboy en inmiddels de langst zittende miljonair.
Ik durf niet te luisteren maar wie het aankan, gelijk melden.quote:
Ik kan er wel naar luisteren, ik vind het pure humor. Hoe vaak kom je nou iemand tegen die zo weinig zelfkennig heeftquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:43 schreef janny50 het volgende:
Chapeau voor iedereen hier die naar hem kan luisteren en bedankt voor het neerzetten, ik heb nu al wat gelezen en ik mis dus niks, ik vind het echt knap dat sommige naar die dwaas kunnen luisteren
Verdomt!!!!!!!!!!!!!!! Goed gegokt heb ik het, 15.44!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef STAP01 het volgende:
-1 Brian! -1!!! De witte Bergen, remember!
En daar is zn favoriet! HUUB!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Verdomt!!!!!!!!!!!!!!! Goed gegokt heb ik het, 15.44!
Gun het die arme jongen toch...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:46 schreef Scandalous het volgende:
BRIAN WIL WORKSHOPS GEVEN OVER ZELFBEHEERSING![]()
![]()
Als dat geen mooie topictitel is voor de volgende
Ik vind hem heel mooi!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:46 schreef Scandalous het volgende:
BRIAN WIL WORKSHOPS GEVEN OVER ZELFBEHEERSING![]()
![]()
Als dat geen mooie topictitel is voor de volgende
Maar dat is toch Huub zn schuld!!!?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:47 schreef Scandalous het volgende:
Brian en Amanda komen altijd tot een compromis in ruzies
Ja , want anders krijgt ze klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |