abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2008 @ 18:48:30 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58476005
he balen tearsong

maxje toch arm schaapje

en op de vraag of ze zo druk zijn, geen idee, ze was dit weekend bij papa dus
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 4 mei 2008 @ 20:59:52 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58478902
Wat sneu voor Max, Pinquit. Succes.

Wat vinden jullie een redelijk tijdstip in de ochtend waarop er buiten gespeeld mag worden?

Jolie heeft een vriendinnetje gevonden hier in de buurt. Ik vind dat heel fijn, dat haar zoiets lukt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Luchtbel op 04-05-2008 21:05:17 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 22:09:56 #103
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58480650
Bedoel je met buiten spelen op de straat, Luchtbel? of gewoon in de tuin? (kan me iets herinneren over dat dat lastig is bij jullie ivm flat?)

Wat zouden jouw redenen zijn om Jolie nog niet buiten te laten spelen, vanwege een bepaald tijdstip? Ben ik wel benieuwd naar, ik kan niet echt iets bedenken.

Leuk trouwens dat Jolie een vriendinnetje heeft ...

Noa heeft er ook eentje, haar buurmeisje, die zegt dat Noa 'haar beste vriendin' is. Alleen komt de buurvrouw nooit hier op bezoek en vraagt ze ook nooit of ik Noa even kom brengen of even langs kom o.i.d.
Morgen komt ze hier toevallig (maar zonder dochtertje) omdat ze voor school een opdracht moet doen, maar dat is dus ook alleen maar omdat ze me nodig heeft ...jammer vind ik dat. Voor haar dochtertje en voor Noa. Ze kennen elkaar nota bene al vanaf dat Noa 7 maanden was en het buurmeisje bijna 1! Toch best bijzonder vind ik...
  zondag 4 mei 2008 @ 22:33:33 #104
102760 Igraine
Headache
pi_58481178
Leuk is dat he buurtkindjes. Hier een tweeling die 2 maanden ouder is dan Myhron. Het zijn echt haar vriendje en vriendinnetje. Dat zegt ze ook altijd: "waar is mijn vriendin nou?". Ze zien elkaar wel regelmatig want we spelen vaak buiten en ze zitten samen op de PSZ. En gisteren hebben we in de tuin bij ons ge-BBQd. Wij kunnen ook leuk met onze buren (de ouders dus) opschieten dus dat scheelt ook. We zitten ook wel bij elkaar zonder de kinderen..

Ik vind dat buiten spelen gewoon moet kunnen, meestal is het hier vanaf een uur of tien. Nadat we geslapen, gedoucht en gegeten hebben. Eerder zou ook nog wel kunnen, doordeweeks. In het weekend vind ik vanaf een uur of half tien a tien wel goed. Maar dan is dat meer met het oog op overlast voor de omringende buren.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_58481403
Ik heb mijn dochter vanochtend om 10 uur naar buiten gelaten, toen was er geen houden meer aan. En ik vond dat best christelijk voor de zondagochtend
Variety is the spice of life
  zondag 4 mei 2008 @ 23:25:50 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58482425
Suzanna, we wonen niet in een flat maar op de bovenste twee verdiepingen van een huis en we hebben dus wel een tuin.

Het heeft met de buren te maken ja maar dat doet er niet toe verder. Vroeg me gewoon af of andere mensen regels hadden of dat het niet zo veel uitmaakt.

En het vriendinnetjesgebeuren vind ik zelf ook wel echt fijn. Dat ze iemand heeft om mee te spelen en die iemand ook nog eens zelf gevonden heeft, dat vind ik goed.
  maandag 5 mei 2008 @ 09:26:39 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58485939
Noah heeft ineens wéér allemaal vlekjes. Snap er niks meer van. Ze lijken nu nog het meest op muggenbulten. Maar ze zitten op zn buik, zn zij en een paar op z'n rug. Lijkt me erg raar dat ie zó vaak daar wordt geprikt en niet één keer op zn armen en gezicht bijv, wat toch veel makkelijker is voor die muggen lijkt me....

Kan iemand hier iets van maken?

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:21:16 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58486689
heeft ie er jeuk aan tex?

en is ie verder ziekig? of gewoon verder helemaal gezond?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 5 mei 2008 @ 10:23:22 #109
640 snoopy
peanuts
pi_58486741
Het lijken idd insectenbeten. Vreemd. Is hij door de struiken gelopen ofzoiets?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 mei 2008 @ 10:29:24 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58486815
of toch netelroos..
heeft noah al waterpokken gehad? want het lijkt net of het blaasjes gaan worden, op de onderste foto lijkt het net alsof er in het midden een lichter plekje zit op de bultjes
  maandag 5 mei 2008 @ 10:33:22 #111
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58486865
Ik denk ook wat Pinquit zegt. Het lijkt wel waterpokken. Vooral bij de onderste foto lijken er blaasjes te komen in het midden

Of heeft ie al waterpokken gehad?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:46:47 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58487048
Toen ik ze net ontdekten ging ie wel krabben/wrijven en zei ie dat ie jeuk had. Maar sindsdien is ie er niet aangekomen, dus volgens mij heeft ie er niet echt last van. Hij is verder ook niet ziek ofzow.

Plaatjes van netelroos zagen er heel anders uit vond ik...

Waterpokken heeft Noah al heeel erg gehad toen ie net een jaar was.

Hij heeft gisteren in het park wel door gras en bloemen enzow gelopen die zo ongeveer even hoog waren als hij.... Misschien dat het daarvan is idd. Maar insektenbeten jeuken meestal toch?

Nou ja zolang ie er geen last van heeft maakt het ook weinig uit wat het is, maar vond het toch vreemd.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:43:10 #113
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_58498143
Texelonia,

Het ziet er naar uit, dat het netelroos is..
Zijn het ook 'kwaddels' die ook snel verdwenen zijn? Let er eens op de volgende dag..

Bij mij kwam het op, en een aantal uur later (na 2 uur slapen), was alles weer weg..
Als dat het geval is, is het vrijwel zeker netelroos..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 5 mei 2008 @ 21:39:48 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58499798
Maar als ik google op netelroos kom ik plaatjes tegen als dit:

Dat vind ik er heel anders uitzien. Plus dat ik lees dat netelroos heel erg schijnt te jeuken, waar Noah totaal geen last van lijkt te hebben.

Toen ik Noah naar bed bracht had ie de bulten nog steeds (dus dat is sowieso al de hele dag). Leek niet minder en ook niet erger geworden. Alleen iets roder. En hij heeft er nog steeds geen last van.
©Dumbo
  maandag 5 mei 2008 @ 22:01:08 #115
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_58500422
Mmm.. vreemd dan..

Bij mij leek het meeste op het 2e plaatje..
En als ik niet aan de jeuk dacht, jeukte het ook niet.. dat is ook zo gek iets..

Beterschap iig..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:10:19 #116
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58506179
Netelroos hoeft er niet zo erg uit te zien als op die plaatjes hoor, soms ook als muggenbulten. maar het jeukt wel.

het kan ook van planten zijn ja
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:27:55 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58506481
Bram had vanochtend hetzelfde soort vlekjes op zijn gezicht. Ik denk een allergische reactie op schmink. Hoop ik toch kan je in een dag krentebaard krijgen uit besmette schmink?
Ze werden kleiner en minder rood toen ik hem insmeerde met zonnebrand
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_58508695
Afgelopen nacht heeft Amber haar hele bed ondergepoept. Ze heeft echt waterdunne poep. Daarnaast wil ze alleen maar liggen en hangen.
Vanmorgen ff de HA gebeld omdat ze nu al 5 dgn diarree heeft maar het kan nog wel een week aanhouden.

Drinken gaat gelukkig nog steeds wel goed, eten met vlagen. vanmorgen een halve boterham en een halve banaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:43:03 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58508838
Ai Vicky, beterschap dan maar!

Mag ik hier even ongegeneerd trots zitten wezen? Nog even voor we vertrekken naar het volgende topic? Ik snap nu pas alle trotse berichtjes van papa's en mama's over hun fietsende kroost.

We zijn een weekje op vakantie geweest op de camping en vlak voor vertrek heeft manlief de zijwieltjes van Léons fiets eraf gehaald. Wilden we gewoon eens proberen, omdat hij al zo superstrak op zijn loopfiets fietste.
Op de 1e avond ging ik Cas in bad doen en daarna gingen we weer terug.
Wie komt me daar tegemoet rijden?
Léon, zonder zijwieltjes en stoer bochten draaiend.
Ik heb echt even 5 minuten zo gestaan.
Volgens paps was hij op gestapt en in 1x weggefietst. Had hem alleen even een zetje moeten geven, de rest deed hij zelf.
Zo stoer zo vlak voor hij naar school gaat.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_58508988
Wat goed van Leon
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 21:07:44 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58519198
Wat knap Dutchie, echt geweldig!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:03:28 #122
640 snoopy
peanuts
pi_58520318
Wow, wat knap van Léon

Wij hebben nog niet eens een fiets met zijwieltjes voor Morris. Wel een driewieler maar die staat bij opa en oma tot we in ons nieuwe huis wonen.

Morris is vandaag bij de huisarts geweest omdat hij helemaal dikke ogen kreeg. tenminste, onder zijn ogen was het gisteren en vanmorgen helemaal dik en hij wreef er steeds in.
De dokter dacht aan een overgevoelige reactie op iets en we moesten het nog even aankijken. Het trekt nu redelijk weg. Ik denk dat het door de frambozen komt die hij zondagavond bij mijn moeder heeft gegeten

Beterschap voor Amber!

Tex, zijn de vlekjes al weg?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58522202
Echt knap van Léon!

Wat vervelend weer Snoopy. Sterkte ermee maar weer!
  woensdag 7 mei 2008 @ 01:11:25 #124
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_58523754
Ben ik net aan pimpen met Amber in het fototopic, zie ik dat Léon ook al zonder zijwieltjes wegfietst
Goed hoor

Morris maar hopen dat het vlug over is!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 7 mei 2008 @ 07:34:02 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58525109
Snoopy, anders misschien de zonnebrand?
Hier nl. ook 2 kindjes die daar op reageren als het niet hypo-allergeen is. Gebruik zelf die van Vichy voor kinderen, dat gaat goed.

Yeah Amber ook al aan het fietsen!
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')