ingrid: dromen en nachtmerries kan al ja! dat kan al vanaf heel vroeg hoor. in iedergeval indrukwekkende dromen.
het kan vanalles zijn, niet perse iets aanwijsbaars.
Max is al vanaf vrijdag ziek. zo zielig!
ik heb zaterdag voor het eerst de HAP van binnen gezien. ik was naar een verjaardag van een vriendin en oma paste op. toen belde ze ineens op

eigenlijk alleen maar om te vertellen dat max zo ziek was en paracetamol niet hielp tegen de koorts en dat je niks bij m mocht doen (aanraking was vreselijk voor hem)
t was zo zielig, hij kon alleen maar piepen en zag eruit als een vaatdoek.
ik gelijk ongerust en maar naar huis gegaan en met een vriendin naar de hap gereden. ik dacht dat ie oorontsteking had aangezien ie steeds naar zn oren greep, je er niet aan mocht zitten en het zeer deed als ie ging liggen. in de wachtkamer zei hij zelfs pijn terwijl hij aan zn oor zat.
bij de arts bleek het alleen maar onrustig te zijn in zn oren, geen reden om antibiotica te geven
en wat als net als vanavond paracetamol niet helpt tegen hoge koorts? "sja, dan heb je pech"
maarja als het in 2/3 dagen niet over was moest k naar de HA.
tis nu 3 dagen verder en hij was gisteren nog flink ziek, maar nu gaat het eigenlijk wel weer. de koorts zal zo wel weer opzetten als ik m zo bezig zie nu. niks is goed

straks dokter maar es bellen voor een afspraak.