Ik weet niets echt bijzonders wat al aangekondigt is, maar Nintendo heeft al wel aangegeven dat de lineup voor de 2e helft van 2008 pas op de E3 in Juni bekend wordt gemaakt. Verder werkt Matsuno (director van oa Vagrant story, Final Fantasy Tactics/ Tactics Advance/Final Fantasy 12) aan een Wii game en schijnt Ancel, de man achter de eerste rayman platformers en beyond good and evil aan een Wii game te werken.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:39 schreef Kingside het volgende:
Ik kreeg dit in die mail:
Hoi Kingside1,
Je huidige sterrensaldo is 35.
Check de sterrencatalogus om te kijken wat
voor moois je voor je sterren kunt krijgen!
Terwijl het goedkoopste uit die catalogus een achtergrond is voor 50 sterren
Weet er iemand nog een paar toppers na Brawl die nog op de Wii uitkomen? Anders verkoop ik dat ding en koop ik een PS3..
Gewoon allebei doen! De Wii voor het typische leuke Nintendospul en de PS3 voor het serieuze werk (GTA4 ftw!)quote:Op woensdag 30 april 2008 20:39 schreef Kingside het volgende:
Weet er iemand nog een paar toppers na Brawl die nog op de Wii uitkomen? Anders verkoop ik dat ding en koop ik een PS3..
De najaars line-up moet nog worden aangekondigd. Daar zullen vast weer een hele reeks toffe spellen bij zittenquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:40 schreef vliegende_olifant het volgende:
Komen er, op brawl na, nog leuke games uit?
Wanneer?quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De najaars line-up moet nog worden aangekondigd. Daar zullen vast weer een hele reeks toffe spellen bij zitten
Erfenisje gehad?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:35 schreef Slayage het volgende:
heb zojuist een order geplaatst![]()
Bully, Scholarship Edition (Canis Canem Edit)
Mario Kart + Wheel
Super Mario Galaxy
Legend of Zelda, Twilight Princess
Okami
Resident Evil 4
Zapper + Link's Crossbow Training
Super Paper Mario
Wii Play + Remote Controller
Zack & Wiki, Quest for Barbaros' Treasure
kan ik "effe" vooruit![]()
downside: wachten totdat alles binnen is
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:35 schreef Slayage het volgende:
Mario Kart + Wheel
Super Mario Galaxy
Okami
Resident Evil 4
Super Paper Mario
Goede keuze qua games in ieder geval!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:35 schreef Slayage het volgende:
Mario Kart + Wheel
Super Mario Galaxy
Okami
Resident Evil 4
Super Paper Mario
Die is er toch al? Zag laatst iig zoiets liggen bij de Bart Smit.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:04 schreef CherryLips het volgende:Mario Galaxy
.
Komt er trouwens ooit een leuk dansmatspel uit voor de Wii?
die lijkt me niet zo leukquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:40 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Die is er toch al? Zag laatst iig zoiets liggen bij de Bart Smit.
Lijkt me juist wel leuk! Maar ga 'm niet kopen.quote:
Handig voor WiiWare straksquote:Iwata: Statistically speaking, it is true that there are a small number of customers who feel that the flash memory is too small, while many others find that they have plenty of memory. However, because this small number of people are none other than the most avid players, we know we have to review the best possible solution to eliminate their inconvenience.
Zal wel een externe USB hardeschijf worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:13 schreef Kokstra het volgende:
Iwata over geheugen uitbreiding voor de Wii:
[..]
Handig voor WiiWare straks
http://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/080425qa/02.html
In het Wiit, met 20 GB voor 100 euro ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zal wel een externe USB hardeschijf worden.
Er zit 512 MB intern geheugen in waar standaard alles opgeslagen wordt. Je kunt de gleuf wel gebruiken voor een SD kaart (max 2 GB geloof ik) maar de Wii kan daar niet direct vanaf lezen voor kanalen of savegames.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:42 schreef Slayage het volgende:
zit er nou standaard een geheugen in? ik heb een standaard SD kaart erin gedaan (1 gig) is dat overbodig of was die gleuf daar helemaal niet voor bestemd helemaal en zit maar wat aan te modderen?
Dat klinkt wel des Nintendo's ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In het Wiit, met 20 GB voor 100 euro ofzo.
512 is niet echt veel of wel?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit 512 MB intern geheugen in waar standaard alles opgeslagen wordt. Je kunt de gleuf wel gebruiken voor een SD kaart (max 2 GB geloof ik) maar de Wii kan daar niet direct vanaf lezen voor kanalen of savegames.
WarioWare: Smooth Moves denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:23 schreef Naamah het volgende:
Wie weet hoe dit spel heet? Heb het ooit eens bij iemand gespeeld en dit is wat ik er nog van weet:
Het is een spel om met meerdere mensen te doen, je speelt het met één remote die je steeds doorgeeft. De Mii's die je hebt uitgekozen rennen naast elkaar en steeds moet iemand een spelletje doen. De spelletjes zijn echt allerlei verschillende dingen (hoepelen, telefoon opnemen als ie gaat, iets oppompen etc.). Aan het eind van de spelletjes is er iets met touwtjes doorknippen waar je Mii's aanhangen boven water ofzo. Degene die als laatst nog hangt heeft gewonnen.
dat gaat ongetwijfeld komen. Overigens kan het ook gratis, met gecko regionfree, een homebrew applicatie (en dat draait op ongemodde wii's, dus legaal)quote:Op zondag 4 mei 2008 12:44 schreef ASSpirine het volgende:
dat met de freeloader vertouw ik niet volledig. Straks krijg je een update en wordt de freeloader tegeniet gedaan...
Precies, dan wacht ik liever nog tot 27 juni, dan komt Brawl hier toch sowieso uit.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:44 schreef ASSpirine het volgende:
dat met de freeloader vertouw ik niet volledig. Straks krijg je een update en wordt de freeloader tegeniet gedaan...
wat is dat nou precies? filmpjes ervan zien er wel geinig uit. Maar is het nou een level-gebasseerd puzzelspel of een soort van vrije sandbox game waarin je van alles gewoon bouwt en ermee gaat spelen?quote:
Ja, idd, ik snap ook nog steeds niet wat het inhoudquote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat is dat nou precies? filmpjes ervan zien er wel geinig uit. Maar is het nou een level-gebasseerd puzzelspel of een soort van vrije sandbox game waarin je van alles gewoon bouwt en ermee gaat spelen?
Het is een puzzelgame. Elke toren/gebouw heeft 1 zwak punt welke je moet zien te vinden. Volgens mij mag je ook maar 1 keer gooienquote:Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, idd, ik snap ook nog steeds niet wat het inhoudBlokkentorens bouwen en het omgooien?
Een ideale game dus voor van die kutkinderen die altijd alles kapot willen maken. Het brengt bij mij weer jeugdsentiment (?) naar boven. Toen ik van die mooie torens bouwde en iemand anders het weer kapot schoptequote:Op zondag 4 mei 2008 13:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is een puzzelgame. Elke toren/gebouw heeft 1 zwak punt welke je moet zien te vinden. Volgens mij mag je ook maar 1 keer gooien
Ik vermaak me er zeer goed mee iig, erg verslavend (zelfs nog meer dan MK:Wii)quote:Op zondag 4 mei 2008 13:35 schreef Oksel het volgende:
Dat dat Bully zo goed is joh..
http://www.gcshop.nl/product.php?id=5023quote:Op zondag 4 mei 2008 13:52 schreef ASSpirine het volgende:
bully lijkt me ook een leuk spel, mss dat ik em ooit nog ga halen. Hoeveel moet het kosten?
60 hele euro'squote:Op zondag 4 mei 2008 13:52 schreef ASSpirine het volgende:
bully lijkt me ook een leuk spel, mss dat ik em ooit nog ga halen. Hoeveel moet het kosten?
Deze post neem ik terug, het is idd 50 euroquote:Op zondag 4 mei 2008 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
60 hele euro's![]()
Dat ben ik niet meer gewend, aangezien alle games van Nintendo zelf standaard 50 zijn
Ik wilde het al bijna corrigerenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze post neem ik terug, het is idd 50 euro
en bij gcshop 43,50quote:Op zondag 4 mei 2008 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze post neem ik terug, het is idd 50 euro
Ik heb zo'n ding van nintendo, fastcharge ofzo, in 4 uur en ben er niet tevreden over. De wii-remote maakt namelijk erg slecht contact in de oplader, dus dan denk je dat ie netjes staat op te laden, maar dan is het niet zo. Misschien dat de gewone lader beter is (de niet-fastcharge).quote:Op zondag 4 mei 2008 16:14 schreef Fe2O3 het volgende:
De 9e mogen ze het schap van de winkel in hierZullen in de loop v/d week wel meer winkels zijn waar hij al te krijgen is ^^
Iemand trouwens die wiimote batterijen+lader (van bijv. Dealextreme) besteld//gekocht? Is dat nog een beetje practisch en niet te snel leeg bij veel gebruik of juist heel weinig.
Ja.. hier zit ook een lampje op (netjes een blauwequote:Op zondag 4 mei 2008 17:04 schreef vliegende_olifant het volgende:
Powerstation van Joytech hier. Er zitten lampjes op die rood branden als de wiimote contact maakt. Dus je kan zien of je hem er goed in hebt gedaan. En de wiimotes zijn nog nooit leeg geweest sindsdien.
Bij Mediamarkt ook, zonder klantenkaart.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:13 schreef NoCigar het volgende:
By Dynabtye kostte Bully me maar 40 euro, met klantenkaart.
ik heb gewoon van die soginah batterijen. 5 euro, incl. lader. werkt primaquote:Op zondag 4 mei 2008 16:14 schreef Fe2O3 het volgende:
De 9e mogen ze het schap van de winkel in hierZullen in de loop v/d week wel meer winkels zijn waar hij al te krijgen is ^^
Iemand trouwens die wiimote batterijen+lader (van bijv. Dealextreme) besteld//gekocht? Is dat nog een beetje practisch en niet te snel leeg bij veel gebruik of juist heel weinig.
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vermaak me er zeer goed mee iig, erg verslavend (zelfs nog meer dan MK:Wii)
Jep, die bestaanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Bestaat er eigenlijk al een "First Person Slasher" voor de Wii.![]()
3rd persoon ken ik wel een toffe: No More Heroesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Bestaat er eigenlijk al een "First Person Slasher" voor de Wii.![]()
Ofwel een zwaardvechtgame vanuit FPS-perspectief.. Lekker hakken met je Wii-mote..Lijkt me gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |