dat gaat ongetwijfeld komen. Overigens kan het ook gratis, met gecko regionfree, een homebrew applicatie (en dat draait op ongemodde wii's, dus legaal)quote:Op zondag 4 mei 2008 12:44 schreef ASSpirine het volgende:
dat met de freeloader vertouw ik niet volledig. Straks krijg je een update en wordt de freeloader tegeniet gedaan...
Precies, dan wacht ik liever nog tot 27 juni, dan komt Brawl hier toch sowieso uit.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:44 schreef ASSpirine het volgende:
dat met de freeloader vertouw ik niet volledig. Straks krijg je een update en wordt de freeloader tegeniet gedaan...
wat is dat nou precies? filmpjes ervan zien er wel geinig uit. Maar is het nou een level-gebasseerd puzzelspel of een soort van vrije sandbox game waarin je van alles gewoon bouwt en ermee gaat spelen?quote:
Ja, idd, ik snap ook nog steeds niet wat het inhoudquote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat is dat nou precies? filmpjes ervan zien er wel geinig uit. Maar is het nou een level-gebasseerd puzzelspel of een soort van vrije sandbox game waarin je van alles gewoon bouwt en ermee gaat spelen?
Het is een puzzelgame. Elke toren/gebouw heeft 1 zwak punt welke je moet zien te vinden. Volgens mij mag je ook maar 1 keer gooienquote:Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, idd, ik snap ook nog steeds niet wat het inhoudBlokkentorens bouwen en het omgooien?
Een ideale game dus voor van die kutkinderen die altijd alles kapot willen maken. Het brengt bij mij weer jeugdsentiment (?) naar boven. Toen ik van die mooie torens bouwde en iemand anders het weer kapot schoptequote:Op zondag 4 mei 2008 13:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is een puzzelgame. Elke toren/gebouw heeft 1 zwak punt welke je moet zien te vinden. Volgens mij mag je ook maar 1 keer gooien
Ik vermaak me er zeer goed mee iig, erg verslavend (zelfs nog meer dan MK:Wii)quote:Op zondag 4 mei 2008 13:35 schreef Oksel het volgende:
Dat dat Bully zo goed is joh..
http://www.gcshop.nl/product.php?id=5023quote:Op zondag 4 mei 2008 13:52 schreef ASSpirine het volgende:
bully lijkt me ook een leuk spel, mss dat ik em ooit nog ga halen. Hoeveel moet het kosten?
60 hele euro'squote:Op zondag 4 mei 2008 13:52 schreef ASSpirine het volgende:
bully lijkt me ook een leuk spel, mss dat ik em ooit nog ga halen. Hoeveel moet het kosten?
Deze post neem ik terug, het is idd 50 euroquote:Op zondag 4 mei 2008 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
60 hele euro's![]()
Dat ben ik niet meer gewend, aangezien alle games van Nintendo zelf standaard 50 zijn
Ik wilde het al bijna corrigerenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze post neem ik terug, het is idd 50 euro
en bij gcshop 43,50quote:Op zondag 4 mei 2008 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze post neem ik terug, het is idd 50 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |