Waar heb je die 0,2 Ghz vandaan getoverd?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu met 3Ghz processor ipv. 2,8Ghz!
Die 3Ghz processor lag nog in de kast. Glad vergeten dat ik die nog had.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:36 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Waar heb je die 0,2 Ghz vandaan getoverd?
Hmmm, ik heb namelijk ook nog een tweede s478 plankje waar die op kon. Je mag een bod doen op die processor, board raak ik misschien op tweakers wel kwijt.quote:
Je hebt PMquote:
quote:
Ja, i865, dus fsb800/ddr1, ook alles onboard, Intel fabrikaat.quote:
Hallo Edquote:
Dan denk ik dat ik hem los te koop zet, of samen met andere overbodige onderdelen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hallo Ed
Denk je eraan dat als de medion kast weg gaat, dat ik eerder was voor deze kast. en dat ik dan ook graag een prijs zou willen weten
Groeten John
Het moederboard en processor zijn inmiddels los verkocht.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:46 schreef Kinkycouple het volgende:
100 incl FireWire-kaart voor videobewerking geboden
Er zit een 'normale' voeding in en een stock koeler op de processor. De pc is in de huidige staat dus wel hoorbaar, maar geen straaljager. Een koelertje van 5 euro van bijv. de Mycom:quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:28 schreef SFRje het volgende:
Hoe stil is de pc? Want de pc moet komen te staan in de slaapkamer van een oude mevrouw, die geen behoefte heeft aan kabaal enzo..
Hoe zit t bijv met de koeling van de pc (om het minder subjectief te maken)?
Hmmm, verzenden van een pc blijft een beetje tricky.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:55 schreef Hydrogeny het volgende:
130 inclusief de pcikaart en verzending...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |