Nu nog wel, maar als de kabouter die de generator aan fietst moe is valt het wel weer weg waarschijnlijk.quote:
Overdinkel zei ik, daar is niks te doen 's avondsquote:
Sorry, het klonk wel als the place to bequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Overdinkel zei ik, daar is niks te doen 's avonds
Als ik naar mn moeder ga ben ik daar ook voornamelijk voor mn moeder, al mijn vrienden wonen eigenlijk in Groningen. En dan nog, het uitgaansleven in Enschede is ook niet echt tof...
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november én... Blondie in Paradiso op 16 juli.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft er iemand interesse in Madrugada in Paradiso op Vrijdag 2 Mei?
eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Slow Chat is tegenwoordig wel heel erg Very Slow Chat...
Het scheelt wel pagina's achter elkaar lezen...![]()
[..]
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november én... Blondie in Paradiso op 16 juli.
Zo langzamerhand bezoek ik alleen nog maar bands/artiesten die de 40 jaar gepasseerd zijn...
Ben ik nog te redden?
Zal morgen wel kaartjes bestellen voor K3 en Jan Smits om het gemiddelde weer wat omlaag te brengen...quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal morgen wel kaartjes bestellen voor K3 en Jan Smits om het gemiddelde weer wat omlaag te brengen...
Leven die nog?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november
Hoe laat begint je wedstrijd?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik had hier nog niet gepost...
Zit nu in het weekend te werken, omdat ik a.s. woensdag aan mijn knie geholpen wordt en dan eventjes uit de roulatie ben.
Komt qua timing en werkzaamheden absoluut niet uit, dus zit ik hier op mijn 'vrije' zaterdag met vele bakken bakken koffie een hoop overdrachtsdocumenten te fabriceren...![]()
Morgen maar weer eens naar die galmbak in Amsterdam Z.O., eens kijken wat er daar gaat gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |