quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:19 schreef nicomart het volgende:
Ik ben vandaag ook niet op stage, maar dat is meer omdat ik me niet zo lekker voel
Ik ben lkkr ook thuisquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Foute uur![]()
"Het was als de eerste keer , het klikte zomaaar weeer"
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Foute uur![]()
"Het was als de eerste keer , het klikte zomaaar weeer"
Puntjes voor Pieterbas, Musequote:Op vrijdag 18 april 2008 08:45 schreef PieterBas het volgende:
Oja.. de TT
Gelijk maar even Muse - Feeling good aangezet
Je swingt de pan uit daar??quote:
Moet nog steeds een keer naar Muse live..quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Puntjes voor Pieterbas, Muse![]()
Goeiemorgen alle
Het pakket dat je op de vloer lig.. dat is nogal een groot pakket.. en de leverancier brengt het tot aan de deur.. je mag het dus zelf over de drempel tillen..quote:
Ik wil muse ook een keer live zien. Je hoort van iedereen dat ze heel goed zijn....quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet nog steeds een keer naar Muse live..
Ah ok. Ik ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het pakket dat je op de vloer lig.. dat is nogal een groot pakket.. en de leverancier brengt het tot aan de deur.. je mag het dus zelf over de drempel tillen..
Mijn moeder heeft een gekneusde pols, dus ja ik moet dus gaan tillen.
En omdat ik Muse een onwijze goede band vindtquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wil muse ook een keer live zien. Je hoort van iedereen dat ze heel goed zijn....
Geef niet hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ben niet nieuwsgierig hoor
Oeh ah anorexia, oeh ah anorexiaquote:
quote:
Ik heb Muse al 3 keer live mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wil muse ook een keer live zien. Je hoort van iedereen dat ze heel goed zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |