Dat is een van mijn bezwaren met allemaal die type bands, pretenderen keiharde metal te maken en dan van die stoere metal dudes op de gitaren en de drums, lekkere gothchick met dito kleren en opera stem achter de mic en dan van die halfsofte muziek maken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben ik dan minder fan van
Die nieuwe van Nightwish heeft ook mooie stem
Lacuna Coil is ook tof jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, maarja, Tarja had veel meer opera stem, Anette veel poppier, maar toch erg mooi
Die van Lacuna Coil is ook goed trouwens. Die dude ook wel. Check eens Enjoy The Silence live @ Download. Staat wel ergens op YouTube.
Is wel zo hoor, maar wel lekker chille muziekquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is een van mijn bezwaren met allemaal die type bands, pretenderen keiharde metal te maken en dan van die stoere metal dudes op de gitaren en de drums, lekkere gothchick met dito kleren en opera stem achter de mic en dan van die halfsofte muziek maken.
Lacuna Coil, After Forever, Nightwish, Within Temptation, Delaine, Epica, Evanescence etc.
Klinkt mijns inziens redelijk hetzelfde...
Maar wederom persoonlijke smaak...
Ik denk dat je het niet helemaal snapt. Ik denk dat jij van ze verwacht dat ze keiharde metal maken. Een band als After Forever en/of Nightwish pretendeert helemaal niets. Ze maken de muziek die ze leuk vinden. Ik snap ook niet waarom het halfsofte muziek zou zijn. Op AF kun je aardig headbangenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is een van mijn bezwaren met allemaal die type bands, pretenderen keiharde metal te maken en dan van die stoere metal dudes op de gitaren en de drums, lekkere gothchick met dito kleren en opera stem achter de mic en dan van die halfsofte muziek maken.
Lacuna Coil, After Forever, Nightwish, Within Temptation, Delaine, Epica, Evanescence etc.
Klinkt mijns inziens redelijk hetzelfde...
Maar wederom persoonlijke smaak...
Vind het gewoon raar dat je zijn naam verkeerd schrijft als je hem zo geweldig vindt? En buiten dat ben ik van mening dat elke Nederlander tenminste taalkennis moet hebben van zijn eigen moedertaal...quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
nationaal dictee is voor mensen met taalkennis
en sorry Jimi dat ik je naam verkeerd schreef
Muziek is belangrijk dan mensquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar dat je zijn naam verkeerd schrijft als je hem zo geweldig vindt? En buiten dat ben ik van mening dat elke Nederlander tenminste taalkennis moet hebben van zijn eigen moedertaal...
Nee, wat ik bedoel is dat die gasten allemaal doen alsof ze kei metal zijn. Voor mij is dat geen metal. Metal is ruw, ruig en loeihard. Wat zij maken is mijns inziens niet te scharen onder de noemer metal. Maar ik ben dan ook een echte komma-neuker.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal snapt. Ik denk dat jij van ze verwacht dat ze keiharde metal maken. Een band als After Forever en/of Nightwish pretendeert helemaal niets. Ze maken de muziek die ze leuk vinden. Ik snap ook niet waarom het halfsofte muziek zou zijn. Op AF kun je aardig headbangen
Is een zeer goede docu idd. En the seven ages of rock (de orginele bbc versie is ook zeer goed. Maar genoeg over wat echt 'metal' is, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat die gasten allemaal doen alsof ze kei metal zijn. Voor mij is dat geen metal. Metal is ruw, ruig en loeihard. Wat zij maken is mijns inziens niet te scharen onder de noemer metal. Maar ik ben dan ook een echte komma-neuker.
Ik ben dan ook een hele grote fan van de metal -a headbangers journey docu. Echte aanrader.
Er zijn veel domme of luie mensenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:25 schreef Piles het volgende:
Waarom kunnen mensen niet een nummer van 6 cijfers goed overnemen. Kost me uren
Houquote:
quote:
Metal is voor mij Vulgar Display of Power van Pantera of Chaos A.D. of Roots van Sepultura. Master of Puppets van Metallica.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Je hebt gelijk hoor Guus, beetje stoer willen doen... maarja, als je de plaat opzet zie je dat niet
Hey je vergeet een belangrijke doelgroep van Mika, namelijk, de homo´s! Die waren ook volop aanwezig bij het concert hihi. Zo grappig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sure, het is kinda poppy. Maar ach, het is ook niet mijn smaak zoals ik al zei. Ik heb ook een brede muzieksmaak, zelfs zoals G.Fawkes al zei techno en van drum and bass naar hiphop naar doommetal. Maar Mika gaat me net iets te ver. Is ook misschien meer voor vrouwen, denk ik dan.
Maiden en Opeth. fuck yeah.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ook geen Maiden, Opeth of Black Sabbath?
Nee, zo zie ik het ook hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Metal is voor mij Vulgar Display of Power van Pantera of Chaos A.D. of Roots van Sepultura. Master of Puppets van Metallica.
Ik weet het, ik zuig, maar zo zie ik het
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
GOED NIEUWS![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een 8,5 voor mn verloren tentamen
Good girl!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
GOED NIEUWS![]()
![]()
![]()
![]()