Zeur nietquote:
Slaap zachtquote:
Gaan we morgen over nadenkenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:14 schreef Bravebart het volgende:
Iemand enig idee waar ik in het voetbalteam zou moeten?De winnaar krijgt een e-taart van me
Hehequote:Op donderdag 17 april 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaan we morgen over nadenken
Moet nu eerst m'n eigen domme fout herstellen
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeheIk word wel cheerleader
Heb ik wel de benen voor.
Nounou, niet gelijk tè enthousiast worden hequote:
Tis iig beter dan Yesse als cheerleaderquote:Op donderdag 17 april 2008 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, niet gelijk tè enthousiast worden he
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis iig beter dan Yesse als cheerleader
Alsof ik dan nog op de bal letquote:Op donderdag 17 april 2008 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja zeg
Niks mis met haar als cheerleader hoor lijkt me
Het is toch ook alleen voor en na de wedstrijd?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik dan nog op de bal let![]()
Precies de reactie die ik verwachte
Oh ja, logischquote:Op donderdag 17 april 2008 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is toch ook alleen voor en na de wedstrijd?
quote:
Iddquote:
Ik sluit net afquote:Op donderdag 17 april 2008 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hooooooooooooooooooooooooooi!!!!
niet mijn probleem!quote:
IK BEN ER NOG!!!!!!!quote:
dat is goed klote...!quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:00 schreef G.Fawkes het volgende:
Mijn iPhone is weg voor reparatie. De antenna cover viel eraf
pffff en nu laat je mij alleen..quote:
die relatie ben ik dus net weer begonnen...!quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ga ook maar slapen Kuno. Dan houden we het topic vers voor morgen
Hoe is je relatie met de fles trouwens?
Kan best joh...quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik zou natuurlijk gewoon het hele topic alleen kunnen gaan vullen, maar daar zullen de modjes wel niet zo blij mee zijn, dus ik hou me gedeist...!
of zullen we het dan even met zn tweetjes doen?quote:
Neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 18 april 2008 00:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of zullen we het dan even met zn tweetjes doen?
Ik drink alleen maar goede kwaliteits wodka!quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Ah ik vind het jammer dat je de fles weer gepakt hebt maar er zijn ergere dingen. Drink met mate jongen. En als je drinkt drink dan goed spul. Weltrusten en veel plezier met het duitse drinkvriendje
Raki?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik snap helemaal wat je bedoeld en van slechte wodka krijg ik ook altijd hoofdpijn. Weet je wat je moet proberen? Raki! Er is niets lekkerders dan dronken worden van Raki
slaap ze!quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.kreta2005.nl/raki.html
En die bullshit dat het van Kreta afkomstig zou zijn moet je even filteren. Ik ben nu echt slapen
Rakiquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.kreta2005.nl/raki.html
En die bullshit dat het van Kreta afkomstig zou zijn moet je even filteren. Ik ben nu echt slapen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RakiHou op schei uit, dat is echt vtl
Ik ben nu ook echt slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |