Hoi,
Nou het zit dus zo hè. Ik heb (had) een relatie en die zat een beetje in de klad. Dus ik dacht ik ga dat meisje eens een beetje de gek aansteken, maar ik wist niet hoe.
Op een dag een paar weken geleden zat ik zoals elke dag gewoon lekker kanaal 712 te kijken (p0rn0). Ik zet de tv uit en toen ik de ochtend erop de tv weer aanzette om het nieuws te kijken, zag ik dat mijn tv het laatst bekeken kanaal gewoon weer opende. Toen schoot me iets te binnen. Mijn vriendin gaat namelijk altijd later naar het werk dan ik, dus zij staat onder de douche als ik tv kijk, en als ik de deur uitga, gaat zij nog ff het nieuws kijken (met Jan de Hoop op RTL, want het linkse staatsjournaal heb ik haar verboden).
Maar goed, de volgende dag na het nieuws zapte ik dus ff naar kanaal 712 en zette de tv uit. Dit ritueel herhaalde ik de rest vd week. Aangezien ze er niets van zei verder, ze moet het gezien hebben elke dag, heb ik het de week erop ook gedaan. Elke dag zapte ik weer naar 712 en ging met een grote glimlach naar m'n werk.
Maar goed, toen ik vanmiddag thuis kwam van m'n werk, was dus het huis leeg en er lag een briefje op tafel (dit is de samenvatting):
"Beste Krea,
Als jij elke dag p0rn0 wil kijken, dan moet je dat maar zelf weten. Maar waarom doe het 's morgens? Ik word er ziek van als er aan denk!!!!!!! Ik vind je zo'n viezerik en ik kan niet meer naar je kijken zonder te kokhalzen.
...blablabla, emotie, wrak, zoek hulp, blablabla...
Daarom heb ik besloten terug naar mijn ouders te gaan en ik kom ook niet meer terug.
Groetjes,
Tina"
Nou snap ik dus wel dat het mijn eigen schuld is enzo en voel me er ook heel schuldig over....ik wil haar graag terug, maar hoe kan ik haar terugwinnen?
Dat het een goeie grap was en niet zo'n slimme ook weet ik ook wel. Bedankt voor de serieuze reactie.
Groetjes,
Krea.