Hmm, hij staat in dat rijtje omdat ik iemand ken die het op topniveau heeft beoefend. Is best wel hard werken hoor! (ik heb het dan over de kunstrolschaats versie van de sport).quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:41 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Nu lijkt me dat ook geen echte sport... meer oefenen om te gaan schaatsen.
Ik ben er dus te vroeg mee gestoptquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef Muck het volgende:
- scouting mag inderdaad óók niet, das een dekmantel voor brute sex in bossen (of boten in het geval van de waterwatjes)
PWNDquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er dus te vroeg mee gestopt.
Waarom pas met 16 jaar op roeien?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ze 4 zijn mogen ze op judo en zwemmen
als ze 9 zijn mogen ze op hockey en tennis
als ze 16 zijn op roeien en kickboksen
Mijn zoon heeft geen ballet nodig om sterk te worden. Ook al zijn die gasten oersterk, het blijft gay.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:38 schreef Leef het volgende:
[..]
Vergis je niet, heb je wel eens ballet gezien?
Minder dan de helft van de mannen die dat doen zijn nichten.
En ze zijn allemaal oersterk. Een spieren jonge. Training, training, training. Mannenballet is keihard fysiek werk. 't Is dansen, maar er is verder niks verwijfds aan hoor. Zo'n gast zou jou is moeten optillen en je over het toneel gooien..
Alleen die grote bobbels in die superstrakke pakken zijn dan wel weer een beetje genant![]()
Whehe.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
De I.R.Baboon babbelbox staat vandaag in General Chat en vraagt aan u: welke sport zou U uw kinderen het liefst willen verbieden?
Plus dat je dochter een eigen paard van je eist.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Whehe.
Maar goed, hockeysletjes zijn geil, en aangezien ik de kans dat ik zo'n oude viespeuk word die op z'n eigen dochters geilt niet onwaarschijnlijk acht, ga ik ze dat natuurlijk niet verbieden. Paardrijden daarentegen, verandert vrouwen onherroepelijk in giebelige bakvissen (ongeacht de leeftijd) met uitgeblubberde reten, en dat gaat dus mooi niet gebeuren.
Dat van die uitgelubberde reten klopt niet; het tegengestelde is waar. Je gebruikt je bilspieren nogal intensief namelijk. En je bekkenbodemspieren ook en dat heeft ook weer andere voordelen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Whehe.
Maar goed, hockeysletjes zijn geil, en aangezien ik de kans dat ik zo'n oude viespeuk word die op z'n eigen dochters geilt niet onwaarschijnlijk acht, ga ik ze dat natuurlijk niet verbieden. Paardrijden daarentegen, verandert vrouwen onherroepelijk in giebelige bakvissen (ongeacht de leeftijd) met uitgeblubberde reten, en dat gaat dus mooi niet gebeuren.
huh? is judo nou ook al verwijfd?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:36 schreef Double-Helix het volgende:
hockey,judo,dansen enzo als het een jongen is,ik wil geen flikkers
voetbal en mannelijke sporten bij meisje.
Jij ben duidelijk iemand die nog nooit bij scouting heeft gezeten...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mijn god wat doe je dat kind aan? Die zou al de sigaar zijn voor zijn geboorte
Scouting
Oh wat saaiquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat meisjes van roeien vies breed worden
en als ze gaan studeren is roeien wel leuk voor de fun
en kickboksen is niet elkaar tot moes slaan
is opdrukken/push ups/rennen in groepsverband
en nog oefeningen voor armen etc
je hoeft niet eens met elkaar te boksen
*ik doe aan kickboksen ja*
en ik doe nooit met hoofd
quote:Op maandag 21 april 2008 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh wat saai.
Dat is dan net als tennissen zonder ooit een balletje weg te slaan of schaken zonder ooit een pionnetje te verzetten..
In mijn studententijd een keer of drie per jaar, in telkens een ander huisje voor allerlei soorten weekenden. Bijzonder recente ervaring dus.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
O my god, wanneer ben jij voor het laatst in een scouting blokhut geweest, zo'n 15 jaar geleden?
O wacht, het is hip! Dat verandert de zaak... al m'n kinderen moeten op scouting!!!quote:Op maandag 21 april 2008 12:41 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jij ben duidelijk iemand die nog nooit bij scouting heeft gezeten...
En nee, ik heb nooit 'last'gehad van het feit dat ik bij scouting zat (en nog steeds zit, maar dan als leiding). In fact, in mijn klas (op de middelbare school ja) zaten al een stuk of 6 klasgenoten ook op scouting... Was erg hip, en dat waren nog de populaire kinderen ook (met een iegen mening, enzo)...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |