quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie je zoon later al met z'n Ajax tattoo op klassiek ballet zitten
Of je bent gewoon zelf een watje met een pijngrens en doorzettingsvermogen van 0,0quote:Op donderdag 17 april 2008 22:26 schreef Leef het volgende:
en de wielersport ben ik ook heel ambivalent over. Wat een zelf marteling is dat en welke idioot gaat zoiets doen dan voor z'n plezier, of voor z'n werk?
Aan de andere kant bewondering, want die voetbalgastjes zijn gewoon toevallig geboren met een handig talent om goed tegen een bal te schoppen, terwijl die wielrenners weken achtereen zich de pleuris fietsen en elke pijn en uitputtingsgrens opzoeken die een mensenlichaam maar heeft, om te winnen.
Beetje epo natuurlijk erbij als het zo te pas komt.
Ik benijd ze niet..
nee dat is juist een kei botte sportquote:
Zwijg of ik bind je aan een paal met een dubbele mastknoopquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de mensen die ik ken die op scouting hebben gezeten zijn allemaal een volk apart!
Ik schaar het onder neuken, scoutingquote:Op zaterdag 19 april 2008 04:55 schreef santax het volgende:
[..]
Zwijg of ik bind je aan een paal met een dubbele mastknoop![]()
Veel geleerd op scouting en dan naast de 'technische' dingen als belangrijkste een stuk sociale en maatschappelijke ontwikkeling. Hoewel ik het niet onder sport schaar, maar onder club.
ja leukquote:Op zaterdag 19 april 2008 04:55 schreef santax het volgende:
[..]
Zwijg of ik bind je aan een paal met een dubbele mastknoop![]()
Veel geleerd op scouting en dan naast de 'technische' dingen als belangrijkste een stuk sociale en maatschappelijke ontwikkeling. Hoewel ik het niet onder sport schaar, maar onder club.
Vergis je niet, heb je wel eens ballet gezien?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:18 schreef fathank het volgende:
Ik zie je zoon later al met z'n Ajax tattoo op klassiek ballet zitten
Nu lijkt me dat ook geen echte sport... meer oefenen om te gaan schaatsen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:18 schreef Tezz het volgende:
Scouting is hier ook een big NO. Bah, van die geitenwollensokken-figuren met sandalen. Nee, hang je kind dan meteen een bord om de nek met de tekst: 'pest mij, ik ben een nerd".
Verder zijn de kosten hier een overweging om ergens wel of niet voor te kiezen. Paardrijden bijvoorbeeld, ze wil heel graag maar dat is dan jammer.
Sporten waar ik zelf een antipathie tegen heb, maar die ik voor mijn dochter best in overweging zou willen nemen: korfbal, hockey, rolschaatsen, (kick)boksen, meisjesvoetbal.
Bobbels heb je wel bij meer sporten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:38 schreef Leef het volgende:
Alleen die grote bobbels in die superstrakke pakken zijn dan wel weer een beetje genant![]()
Mijn god wat doe je dat kind aan? Die zou al de sigaar zijn voor zijn geboortequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mijn eventuele kinderen mogen op een sport naar keuze, maar wat scouting betreft, dat wordt verplicht uitproberen, als ze t dan niets vinden hoeft t natuurlijk niet (maar liever wel, is goed voor je sociale ontwikkeling).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |