Dus jij gaat je kinderen op paardrijden sturen, zodat ze strakke billen en getrainde bekkenbodemspieren krijgen..... zodat je..... leg eens uit?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat van die uitgelubberde reten klopt niet; het tegengestelde is waar. Je gebruikt je bilspieren nogal intensief namelijk. En je bekkenbodemspieren ook en dat heeft ook weer andere voordelen.
Als de scouts al populair waren, kwam de rest zeker uit Mongolië?quote:Op maandag 21 april 2008 12:41 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jij ben duidelijk iemand die nog nooit bij scouting heeft gezeten...
En nee, ik heb nooit 'last'gehad van het feit dat ik bij scouting zat (en nog steeds zit, maar dan als leiding). In fact, in mijn klas (op de middelbare school ja) zaten al een stuk of 6 klasgenoten ook op scouting... Was erg hip, en dat waren nog de populaire kinderen ook (met een iegen mening, enzo)...
wehhehe,scouting en popoulair wahahhaha,ze werden hier zonder pardon keihard afgestraft en uitgelachen elke dag..en het verveelde nooitquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als de scouts al populair waren, kwam de rest zeker uit Mongolië?
Het is alleen jammer dat je nu nog steeds last van je poepertje hebt.quote:Op maandag 21 april 2008 12:41 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jij ben duidelijk iemand die nog nooit bij scouting heeft gezeten...
En nee, ik heb nooit 'last'gehad van het feit dat ik bij scouting zat (en nog steeds zit, maar dan als leiding). In fact, in mijn klas (op de middelbare school ja) zaten al een stuk of 6 klasgenoten ook op scouting... Was erg hip, en dat waren nog de populaire kinderen ook (met een iegen mening, enzo)...
Eens, elke dag dat petje of die zakdoek voor om de nek afpakken en verstoppen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wehhehe,scouting en popoulair wahahhaha,ze werden hier zonder pardon keihard afgestraft en uitgelachen elke dag..en het verveelde nooit![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |