Ja, dat de clubs in het rechterrijtje ook na de winterstop nog hun best moeten doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Maar het maakt zeker wel verschil of je het je wel of niet kan permitteren om laatste te worden.
Mijn bezwaar is ook dat het redelijk eenzijdig en toch ook niet meer helemaal verwacht wordt doorgedrukt. En of het plan helemaal goed uitgewerkt is, is ook nog maar de vraag. Ik ben wel voorstander van degradatie uit en promotie naar de Eerste Divisie, maar dan met ingang van 2009/2010 en wat beter doordacht en met instemming van de clubs...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ja, dat de clubs in het rechterrijtje ook na de winterstop nog hun best moeten doenIk ben het er wel mee eens dat het een ietwat vreemde gang van zaken is zo, maar kan er niet echt mee zitten.
Verdiep je liever eerst in de materie. Met de huidige selectie gaan wij niet degraderen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef TLC het volgende:
Nou wie zal het worden ? Wie krijgt de primeur ?![]()
FC Omniworld![]()
FC Eindhoven![]()
Haarlem![]()
TOP Oss![]()
SC Cambuur-Leeuwarden![]()
Telstar![]()
Fortuna Sittard![]()
FC Emmen![]()
AGOVV Apeldoorn![]()
Vooralsnog denk ik dat het zal gaan tussen Telstar en AGOVV Apeldoorn
Als Cambuur of Emmen degraderen zou dat een behoorlijke blamage zijn. Haarlem heeft zich ook wel aardig versterkt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef TLC het volgende:
Nou wie zal het worden ? Wie krijgt de primeur ?![]()
FC Omniworld![]()
FC Eindhoven![]()
Haarlem![]()
TOP Oss![]()
SC Cambuur-Leeuwarden![]()
Telstar![]()
Fortuna Sittard![]()
FC Emmen![]()
AGOVV Apeldoorn![]()
Vooralsnog denk ik dat het zal gaan tussen Telstar en AGOVV Apeldoorn
Keslerquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
KNVB![]()
Kesler![]()
Dwing die hoofdklassers dan ook meteen om te promoveren. Niks geen vrije keus.
idd, gok eerder op een Haarlem, Telstar of Fortuna.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verdiep je liever eerst in de materie. Met de huidige selectie gaan wij niet degraderen.
Kessler heeft helemaal niets te zeggen over de amateurs. Hij is van de afdeling KNVB-Betaald Voetbal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
KNVB![]()
Kesler![]()
Dwing die hoofdklassers dan ook meteen om te promoveren. Niks geen vrije keus.
Ach, wij hebben die 32 jaar zonder betaald voetbal uiteindelijk ook overleefdquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:28 schreef DRD het volgende:
1,5 week voor het begin van de competitie.........
Misschien weten we over 10 jaar niet meer beter, ik ben in principe ook niet tegen, maar mijn gevoel zegt dat 1 van de 20ste BVO's nu aan haar laatste jaar bestaansjaar begonnen is........zonder het te weten.
Denk toch dat Fortuna Sittard of FC Eindhoven het licht uit moeten doen bij degradatie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, wij hebben die 32 jaar zonder betaald voetbal uiteindelijk ook overleefd
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:38 schreef BonJovi het volgende:
Top Oss doet best goede zaken die degraderen zeker niet en gaan voor een plek bij de eerste 7
Als ik dit zo lees is de club TOP Oss sowieso weg na dit seizoen. Dat zijn wel erg veel veranderingen die worden doorgevoerd. Zo verlies je je identiteit toch lijkt me...quote:TOP Oss niet zeker verder als FC Oss
TOP Oss zal na dit seizoen zeker niet doorgaan onder de huidige naam. Onduidelijk is echter nog onder welke naam de club wel verder gaat. Eerder werd nog door diverse media gemeld dat die naam vanaf 2009 FC Oss is, maar dat blijkt voorbarig.
"De naam TOP Oss verdwijnt, maar Oss moet in de clubnaam blijven. FC Oss heb ik één keer genoemd, maar staat niet vast. Er zijn volop varianten. Ik heb bijvoorbeeld al Oss United of Ossasuna gehoord. De KNVB moet de nieuwe naam nog wel goedkeuren", reageert voorzitter Bert Zwanenburg tegenover ELF Voetbal.
De club uit Oss zal overigens niet alleen de naam van de club veranderen, maar ook het stadion en het logo. Daarnaast zullen ook de clubkleuren rood en wit in 2009 waarschijnlijk verleden tijd zijn.
Ossasunaquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit zo lees is de club TOP Oss sowieso weg na dit seizoen. Dat zijn wel erg veel veranderingen die worden doorgevoerd. Zo verlies je je identiteit toch lijkt me...
Ossasuna
FC Eindhoven mogelijk ook, die hebben nog steeds enkele contractspelers nodig om aan de minimumeis qua profcontracten te voldoen volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, gok eerder op een Haarlem, Telstar of Fortuna.
Weet niet hoe dat ligt maar als ik de resultaten van Eindhoven zie in de voorbereding zouden ze voor een plek 14 kunnen meedoen denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
FC Eindhoven mogelijk ook, die hebben nog steeds enkele contractspelers nodig om aan de minimumeis qua profcontracten te voldoen volgens mij.
Zolang ze maar niet op zondag hoeven te voetballenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:57 schreef GeorgKacher het volgende:
Harkemase Boys heeft bij monde van de voorzitter laten weten te willen promoveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |