Als ik TS was geweest had ik de dames onder dwang van chantage bepaalde diensten laten verrichten. Daar leren ze wat van.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:53 schreef Strani het volgende:
Had je zo'n folder moeten pakken en het bedrijf in moeten lichten, met signalement van die meisjes.
Ghehe, agreedquote:Op donderdag 17 april 2008 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Liever dat ze die folders in de container gooien dan in mijn brievenbus.
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Heb je ze het begrip glasbak uitgelegd, en gewezen op het verschil met de papiercontainer?
Jij kan ze toch hendig sjiek brengen met je scooterquote:Op donderdag 17 april 2008 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
Folders brengen :/
Nooit gedaan, lijkt me kut alst regent
Droog +5quote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Heb je ze het begrip glasbak uitgelegd, en gewezen op het verschil met de papiercontainer?
Ja ... dan moet je dus alsnog door de regen, en zoals iedereen weet: regen is kut.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jij kan ze toch hendig sjiek brengen met je scooter
+3 inzichtvolquote:Op donderdag 17 april 2008 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Liever dat ze die folders in de container gooien dan in mijn brievenbus.
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jij kan ze toch hendig sjiek brengen met je scooter
-250000 kudos voor potjeservaring.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja ... dan moet je dus alsnog door de regen, en zoals iedereen weet: regen is kut.
Of je moet het met een auto brengen, maarja dat is ook kut omdat je dan meer geld aan benzine kwijt bent dan dat je verdient met het rondbrengen
achter ze aan rennen en ontmaagden die sletjes.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als ik TS was geweest had ik de dames onder dwang van chantage bepaalde diensten laten verrichten. Daar leren ze wat van.
Jammer dat je geen jongentje bent TS.
Maak een vereniging er blij meequote:Op vrijdag 18 april 2008 09:04 schreef crossover het volgende:
Waarom zet je ze dan niet gewoon bij het oud papierDan ben je het kwijt, én het wordt netjes opgeruimd.
Probeer het esquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:45 schreef deadlywhisper88 het volgende:
ik hou niet zo van sex met vrouwen denk ik
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:55 schreef Ulreazj het volgende:
fapfap @ fobo ts
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:55 schreef Ulreazj het volgende:
fapfap @ fobo ts
Vast omdat je je aanbiedingen misloopt.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:32 schreef karr-1 het volgende:
Waarom neem je zo'n baantje uberhaupt aan als je die dingen toch meteen wegmikt?
Niet werken + geld krijgen is beter dan Werken + hetzelfde geld krijgen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:32 schreef karr-1 het volgende:
Waarom neem je zo'n baantje uberhaupt aan als je die dingen toch meteen wegmikt?
Je zal het moeilijk krijgen in het echte levenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:41 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
![]()
Omdat het op die manier natuurlijk makkelijk verdienen is.
Spreekt een potentiele uitkeringstrekkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet werken + geld krijgen is beter dan Werken + hetzelfde geld krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |