Wel mogelijk Larsson in ronde drie. Dat wordt sowieso lastig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Zou leuk zijn als Rus of Ewijk het hoofdtoernooi haalt... Rus moet het wel kunnen halen als 1e geplaatst in de kwali's
Hoop wel dat ze qua mediatraining wat heeft bijgeleerd... was maar een chagrijnig ding de laatste keer dat ik haar op tv zagquote:
Ik denk dat het meer wennen was aan het fenomeen media. Ze had er natuurlijk niet veel ervaring mee toen bij de Ordina Open (ik denk dat je daarop doelde). Dat zal wel weer loslopen. Ze staat in ieder geval niet als een chagrijn bekend.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze qua mediatraining wat heeft bijgeleerd... was maar een chagrijnig ding de laatste keer dat ik haar op tv zag
Waar zie je die tussenstand? WTA scorebord geeft hem niet aan bij mij..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef TheArt het volgende:
Aran wint ook de tweede ronde in twee sets: 6-4, 6-3 tegen Szatmari. Laatste kwalificatieronde gaat lastig worden tegen Larsson.
Chayenne bezig met een driesetter tegen Fernandez-Brugues.
Dat WTA-scorebord doet het vandaag wel bij mij. Gisteren deed ie het ook niet, maar ik had het idee dat hij het vandaag wel bij iedereen deed. Schijnbaar nog niet dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar zie je die tussenstand? WTA scorebord geeft hem niet aan bij mij..
Vreemd...Rus en nog iets anders stonden er wel op, maar deze wedstrijd dus niet..quote:Op zondag 15 februari 2009 20:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat WTA-scorebord doet het vandaag wel bij mij. Gisteren deed ie het ook niet, maar ik had het idee dat hij het vandaag wel bij iedereen deed. Schijnbaar nog niet dus.
Klopt, deze wedstrijd was even van het scorebord verdwenen, maar staat er nu wel weer op. De scores van die baan werden overigens maar met mondjesmaat ververst. De rest ging allemaal veel sneller.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vreemd...Rus en nog iets anders stonden er wel op, maar deze wedstrijd dus niet..
Daar heb ik 5 minuten geleden nog over gepost in haar topic en dan vergeet ik diequote:Op zondag 15 februari 2009 20:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, deze wedstrijd was even van het scorebord verdwenen, maar staat er nu wel weer op. De scores van die baan werden overigens maar met mondjesmaat ververst. De rest ging allemaal veel sneller.
Trouwens, als reactie op je vorige post: 4. Vergeet Misa niet.
Rus geef ik een redelijk goede kans, Ewijk zou een stunt zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef TheArt het volgende:
Beide dames staan op het punt van beginnen:
De livescore
Onderschat Larsson vooral niet. Dat is echt een goede speelster.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rus geef ik een redelijk goede kans, Ewijk zou een stunt zijn
Ik hoop echt dat dit een grap isquote:Op maandag 16 februari 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:
15-15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |