Veel plezier weer zondag, klootzak.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het voor jou meezit verlies je er 4 heh.
Denk dat we gewoon weer quite staan na Zondag knaap....
Ik ben het vaak niet eens met Cultheld, maar ga voor de grap eens op zoek naar filmpjes. Dan kan je zelf zien dat de klasse er van af druipt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:38 schreef tha_dark het volgende:
Cultheld
Het is maar goed dat jij alle wedstrijden uit Brazilië ziet en met je timmermansoog allang hebt gezien dat ene Moreno zomaar in het systeem van Ajax zou passen en ook nog is Huntelaar doen vergeten. Was jij maar td van Ajax!
Schoeneet-topic imo!quote:Op vrijdag 18 april 2008 02:52 schreef Jasza het volgende:
Als dat de opstelling van Vitesse word steek ik persoonlijk het Gelredome in de fik volgend jaar
Is altijd wel vet jaquote:Op donderdag 17 april 2008 22:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met een grote groep van A (in dit geval dus home) naar B (Noord C) lopen. Is wel eens vaker gebeurd. Bijvoorbeeld de tocht vanaf de Middenweg naar de Arena voor het ouwe logo en met 410 vanaf Monico (Rembrandtplein) naar Noord C. Even een fotootje van de Corteo tegen Twente:
[ afbeelding ]
Gast jij hebt Cruzeiro nog nooit live gezienquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind je Huntelaar ook beter dan Ibrahimovic? En verder valt dat nog te bezien, omdat Cruzeiro heel anders speelt dan Ajax.
Filmpjes, op youtube zeker? Daarmee kun je zelfs Sikora goed laten lijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben het vaak niet eens met Cultheld, maar ga voor de grap eens op zoek naar filmpjes. Dan kan je zelf zien dat de klasse er van af druipt.
De Telegraaf (Telesport) kopt vandaag met 'Aad de Mos: "Ajax wordt kampioen!"'.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:08 schreef Breach het volgende:
Dat Vitesse-gerucht op de vorige pagina slaat nergens op, áls ie dat al zou doen dan zou ie dat zo geheim houden dat niemand er van tevoren van weet. En bovendien is dit zijn finale waar ie al weken over praat. Dus ik het niet gebeuren.
En damn wat gaan die Ajax-topics snel![]()
quote:Aad de Mos: Ajax wordt kampioen
Aad de Mos weet al wie zich zondag tot kampioen van Nederland laat kronen: Ajax. "Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV. Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken."
Ook vorig seizoen speelden Vitesse en PSV tegen elkaar op de laatste speeldag. Destijds werd PSV in Eindhoven kampioen nadat het Vitesse met 5-1 had verslagen. "Het irriteert me dat de indruk wordt gewekt dat ik het kampioenschap toen cadeau heb gedaan. Zo steek ik niet in elkaar," aldus de trainer van Vitesse in De Telegraaf.
De Mos geeft aan dat er andere factoren een rol spelen in vergelijking met vorig seizoen. "De situatie is nu compleet anders. Voor ons stond er toen niks meer op het spel. Nu wel! We moeten winnen om een kans te houden op Europees voetbal. Cocu is weg. En Vitesse uit of thuis is me ook wel een verschilletje, dacht ik."
Ook clubtopscorer Santi Kolk kijkt uit naar de ontmoeting in het Gelredome. "Reken er maar op dat we heel graag van PSV willen winnen."
"Ik hoopte vurig dat Ajax FC Groningen zou verslaan, zodat alle aandacht op onze wedstrijd zou komen te liggen," vervolgt Kolk in het Algemeen Dagblad. "Dat geeft nog een extra stuk motivatie, los van het feit dat je als sportman altijd honderd procent hoort te geven. Ik vind het 'kicken' om onder druk te spelen, maar de échte druk ligt natuurlijk bij PSV. Zij hadden allang kampioen kunnen zijn en moeten nu een punt halen. Ik ben benieuwd hoe ze daarmee omgaan."
Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meerquote:vr 18 apr 2008, 05:30
Shirt Huntelaar bonus Vitesse
ARNHEM - "Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt", zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse-Ajax om het shirt van Klaas-Jan Huntelaar. "Voor een invalide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden", aldus de trainer. "Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna vier maanden niets." Tot gisteren althans. "Vier dagen voor Vitesse-PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd. Kennelijk is dat de bonus die in het vooruitzicht wordt gesteld."
Dat zal best wat genuanceerder liggen allemaal. Er glipt bij elk bedrijf wel eens wat tussen de mazen door.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meer
Overigens wel schandalig dat Ajax zo moeilijk doet over een shirt voor een gehandicapte jongen
Kan me nog herinneren dat in Voetbal Insite die kwestie uitgebreid behandeld is. En volgens mij zei Huntelaar zelf toen dat ie er persoonlijk voor zou zorgen dat die jongen dat shirtje kreeg.. Maar zowiezo vind ik het dom dat spelers van Ajax een boete krijgen als ze hun shirtje weggeven na een wedstrijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zal best wat genuanceerder liggen allemaal. Er glipt bij elk bedrijf wel eens wat tussen de mazen door.
Netjes is het niet maar Ajax komt op mij altijd over als een warme club wat dat aangaat.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef Rejected het volgende:
Wat een uitspraak van Aad!!![]()
IK GELOOF ERIN!![]()
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef Rejected het volgende:
Wat een uitspraak van Aad!!![]()
IK GELOOF ERIN!![]()
We zullen wel weer arrogant zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ook de Spits neemt de grappig bedoelde schaal opmerking van Koster ff te serieus. "Ajax rekent zich rijk".
De druk opvoeren heet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |