abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58127245
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar dan nog, als spits sta je nog steeds op een eiland. Hoeveel spitsen zijn er de afgelopen tien jaar niet mislukt?

Zelfs de door jou aangehaalde Zlatan Ibrahimovic was niet geweldig in zijn Ajax-periode, in elk geval minder dan Klaas Jan Huntelaar.
Het leuke is dat Huntelaar ook regelmatig op een eiland stond/staat maar dat dat zijn scorend vermogen in ieder geval niet belemmert. In die zin heeft hij zich goed aangepast aan het Ajax-spel.
pi_58127278
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar dan nog, als spits sta je nog steeds op een eiland. Hoeveel spitsen zijn er de afgelopen tien jaar niet mislukt?

Zelfs de door jou aangehaalde Zlatan Ibrahimovic was niet geweldig in zijn Ajax-periode, in elk geval minder dan Klaas Jan Huntelaar.
Als Suárez om hem heen had gespeeld, dan had hij er veel meer ingeschoten. In die tijd had je allemaal mannetjes rondlopen (VDV, Mido etc.) die voor hun eigen succes gingen. Bij Ajax is Suárez af en toe nog wat egoďstisch, maar voor de rest krijgt Huntelaar alle ballen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:53:14 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127289
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Het leuke is dat Huntelaar ook regelmatig op een eiland stond/staat maar dat dat zijn scorend vermogen in ieder geval niet belemmert. In die zin heeft hij zich goed aangepast aan het Ajax-spel.
De negen-positie in het Ajax-systeem is zonder twijfel de moeilijkste positie voor een spits, natuurlijk is het veel lekkerder voetballen in een 4-4-2-systeem. Klaas Jan Huntelaar slaagde met vlag en wimpel bij Ajax en is onvervangbaar, iedereen zal het slechter doen dan hij. Ondanks het waardeloze systeem scoort hij 32 keer, dat is een uitzonderlijke prestatie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:54:37 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127314
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als Suárez om hem heen had gespeeld, dan had hij er veel meer ingeschoten. In die tijd had je allemaal mannetjes rondlopen (VDV, Mido etc.) die voor hun eigen succes gingen. Bij Ajax is Suárez af en toe nog wat egoďstisch, maar voor de rest krijgt Huntelaar alle ballen.
Als Ajax het hele seizoen met een 4-4-2-variant zou hebben gespeeld, met Luis Suarez en Klaas Jan Huntelaar voorin, zou Ajax nu kampioen zijn. Maar goed, ondanks het kutsysteem, presteert Huntelaar meer dan voortreffelijk.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58127378
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als Ajax het hele seizoen met een 4-4-2-variant zou hebben gespeeld, met Luis Suarez en Klaas Jan Huntelaar voorin, zou Ajax nu kampioen zijn. Maar goed, ondanks het kutsysteem, presteert Huntelaar meer dan voortreffelijk.
En Emanuelson vooral NIET achterin
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:13:26 #131
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127523
Verontrustend gerucht van een Vitesse-forum:
quote:
Het besloten karakter is, naar ik hoor "in de wandelgangen", omdat Aad vrijwel het gehele basis elftal ( zo dat er al was de laatste tijd) niet op wil stellen, maar vooral de reservisten wil opstellen. Van doelman tot aanvallers.

Dit deels vanwege het verrasende aspect, deels omdat jonge jongens zich zo kunnen laten zien, deels om vertrekkende "vedetten" te dwarsbomen en deels omdat Aad gebelgd is over de manier waarop Vitesse zich van hem afkeert en hij zo een "%@!! you" gebaar wil maken en met de nodige media aandacht zn vertrek wil "opleuken".

Van veel mensen is de opstelling blijkbaar al min of meer zeker, slechts 1 positie is nog onbekend.
(Wellicht dat Aad Theo toch een waardig afscheid gunt ?)

--------------------veenboer--------------------
-------------------------------------------------
---kuiper---------van diermen-----megrelisvili---
----------buttner---------------yakubu----------
-----------------------?x?-----------------------
-------junker---------------------pryor---------
------------------gommans---------------------

--------------van wolfswinkel ------------------
pi_58127545
Tja, ik vond het vorig jaar al opmerkelijk zo makkelijk als Vitesse zich liet afslachten. Als dit waar is zou het wel erg dubieus worden allemaal. Dan maar hopen op het Tsjechie-Duitsland scenario uit 2004

Kleine edit: ik geloof het eerlijk gezegd niet.
pi_58127550
Tegen Buttner en Pryor is het niet lekker voetballen in ieder geval.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58127569
Sowieso MONTANA, die Israelier staat linksback. Die is de laatste wedstrijden 2 keer na een paar minuten gewisseld. Dat is zeker geen vriend van de Mos. Ik geloof het niet zo.
pi_58127578
Wat een pauper verdediging zeg .

Van valse hoop is ook geen sprake meer: 0-2 voor PSV.
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:22:45 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127590
Don't shoot the messenger, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken.
pi_58127603
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:22 schreef M0NTANA het volgende:
Don't shoot the messenger, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken.
Geen zorgen Ik moest wel opeens denken aan 1994. Toen kwam de Mos ook opeens met een konijn uit de hoed vlak voor die 1-4 tegen Ajax. Als dat net zo'n konijn wordt zondag dan kunnen we het schudden
pi_58127611
Wat een onzin dat Vitesse gerucht.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58127628
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:13 schreef M0NTANA het volgende:

Verontrustend gerucht van een Vitesse-forum:

Het besloten karakter is, naar ik hoor "in de wandelgangen", omdat Aad vrijwel het gehele basis elftal ( zo dat er al was de laatste tijd) niet op wil stellen, maar vooral de reservisten wil opstellen. Van doelman tot aanvallers.

Dit deels vanwege het verrasende aspect, deels omdat jonge jongens zich zo kunnen laten zien, deels om vertrekkende "vedetten" te dwarsbomen en deels omdat Aad gebelgd is over de manier waarop Vitesse zich van hem afkeert en hij zo een "%@!! you" gebaar wil maken en met de nodige media aandacht zn vertrek wil "opleuken".

Van veel mensen is de opstelling blijkbaar al min of meer zeker, slechts 1 positie is nog onbekend.
(Wellicht dat Aad Theo toch een waardig afscheid gunt ?)

--------------------veenboer--------------------
---kuiper---------van diermen-----megrelisvili---
----------buttner---------------yakubu----------
-----------------------?x?-----------------------
-------junker---------------------pryor---------
------------------gommans---------------------

--------------van wolfswinkel ------------------
Zou toch prachtig zijn, die boertjes zien die opstelling en rekenen zich al helemaal rijk en worden dan uiteindelijk afgedroogd door de reserves van Vitesse!
pi_58127661
Och, moet niets uitmaken. Zijn allemaal gasten die zich willen gaan bewijzen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:36:04 #141
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58127671
Ga slapen man
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58127675
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:36 schreef PyTh het volgende:
Ga slapen man
Teveel zenuwen
pi_58127684
Cultheld

Het is maar goed dat jij alle wedstrijden uit Brazilië ziet en met je timmermansoog allang hebt gezien dat ene Moreno zomaar in het systeem van Ajax zou passen en ook nog is Huntelaar doen vergeten. Was jij maar td van Ajax!
Koning.
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:40:39 #144
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58127694
heheh
Zal me weer een Zondagje worden....
pi_58127705
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:40 schreef PyTh het volgende:
heheh
Ik neem aan dat jij je geen zorgen maakt? PSV zal toch zeker wel een punt gaan halen?
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:46:54 #146
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58127731
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij je geen zorgen maakt? PSV zal toch zeker wel een punt gaan halen?
Ga ik wel vanuit maar om nou te zeggen dat ik er 100% gerust op ben, nee.
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:47:11 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127732
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:40 schreef PyTh het volgende:
heheh
Als het een beetje meezit, win je vier kratten bier.
pi_58127749
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die krijgt hij dan zeker als feyenoord weer eens kampioen wordt....?

2035 ofzo
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:52:31 #149
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58127764
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als het voor jou meezit verlies je er 4 heh.
Denk dat we gewoon weer quite staan na Zondag knaap....
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:55:00 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58127779
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

1 succes tegen Internazionale is geen garantie. Tegen Groningen scoorde hij weer niet, toen Ajax van NAC verloor was Huntelaar 'afwezig' en zo zijn er nog legio voorbeelden te vinden van een onzichtbare Huntelaar. Ik moet het nog maar zien tegen verdedigers als Terry en Alex .
Ach ja, dat zal je altijd houden.
Hoeveel mensen gaven Sneijder geen kans bij een echte topclub? Te klein, te breekbaar, te whatever. En die snoerde ook iedereen de bek.
Je kan het niet weten tot ie elders speelt. Overigens hebben clubs als Real, Juve, Roma, Man U, Arsenal en Chelsea natuurlijk ook geen blinde scouts. Als het echt allemaal maar matig was hadden ze dat ongetwijfeld gezien.
Overigens mag Ajax, bij vetrek van Huntelaar, best US$20 miljoen uittrekken voor Moreno. Is 12.5 miljoen Euro. Valt best mee voor zo'n klasbak. Nee, het is geen garantie voor tig goals, maar wel de garantie dat je een wereldspits binnen haalt. Want hij is écht heel goed.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')