abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58122678
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sunday last time at 410!
Ga je naar een ander vak verhuizen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58122711
Is Silva geschorst voor de laatste wedstrijd?
pi_58122718
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ga je naar een ander vak verhuizen?
wss bedoelt ie dat ze naar 425 gaan.
pi_58122828
Ik ga gezellig mee naar 424/425. Dat bedoel ik ermee.
  donderdag 17 april 2008 @ 21:59:17 #30
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58123081
heeft dat Atletico nou eigenlijk al betaald?
Jawel, je keek.
pi_58123161
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:59 schreef jna het volgende:
heeft dat Atletico nou eigenlijk al betaald?
Volgens mij is het nog niet eens helemaal rond op papier.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58123666
quote:
VDV gelooft in kampioenschap Ajax

Rafael van der Vaart is zondag aanwezig als Ajax tegen Heracles Almelo zijn laatste wedstrijd van het seizoen speelt. De oud-aanvoerder denkt zelfs dat de Amsterdammers kampioen worden, en niet PSV, zegt hij tegenover Sportweek.

“Dit is een mooie gelegenheid om mijn oud-ploeggenoten weer eens aan het werk te zien”, vertelt de spelmaker. “Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax landskampioen wordt. Ik heb thuis in Hamburg het duel tegen FC Groningen gezien en geef Ajax op basis daarvan een goede kans. Bij PSV zijn ze de laatste weken toch een beetje nerveus geworden denk ik, gezien de resultaten.”

Van der Vaart komt komend weekend niet in actie voor zijn club. Zaterdag wordt namelijk de Duitse bekerfinale tussen Bayern München en Borussia Dortmund gespeeld.
VDV
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 17 april 2008 @ 22:22:55 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58123684
quote:
Amsterdam, 17 april 2008

Ledenraad Ajax benoemt nieuw bestuur

De Ledenraad van AFC Ajax heeft een nieuw bestuur benoemd. Uri Coronel (voorzitter), Joop Krant (financiële zaken) en Cor van Eijden (verenigingszaken) zijn middels schriftelijke stemming gekozen tijdens de vergadering van de Ledenraad.

Voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan leggen met onmiddellijke ingang hun functies in het bestuur van de vereniging neer. Zij blijven voorlopig nog wel lid van de Raad van Commissarissen van AFC Ajax NV.

AFC Ajax NV is voornemens om op korte termijn een Buitengewone Vergadering van Aandeelhouders te beleggen voor de benoeming van Coronel (61), Krant (60) en Van Eijden (58) tot commissarissen van de vennootschap.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58123729
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

VDV
Mooi om te zien dat zowel VdV als Sneijder nog echt meeleven met de club zeg
pi_58123734
quote:
Huntelaar: ‘Titel belangrijker dan topscorer worden’

Hij is dit seizoen behoorlijk op dreef namens Ajax, maar Klaas-Jan Huntelaar zou zijn doelpunten direct inruilen voor de landstitel. “Dat ik topscorer word is wel mooi, maar alleen het kampioenschap telt”, aldus de aanvaller in De Telegraaf.

Huntelaar loopt dit seizoen vrijwel 1 op 1. De Ajacied wist in 33 wedstrijden 32 maal te scoren en gaat onbedreigd af op de titel van topscorer. Niet voor het eerst, want twee seizoenen geleden scoorde hij zeventien keer voor SC Heerenveen en zestien keer voor zijn huidige werkgever, waarmee hij ook topscorer werd. Toch blijft de 24-jarige spits nuchter.

“Dat ik zoveel scoor is een mooie prestatie van mij, maar ook van het hele team. Zij geven mij goede ballen”, meent de 11-voudig international, die onlangs als een van de jongste spitsen ooit de mijlpaal van honderd treffers in de Eredivisie behaalde.
KJH Wat hebben wij toch mooie spelers bij Ajax nu en gehad
  donderdag 17 april 2008 @ 22:37:00 #36
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58124102
* TimmyAsd een goed gevoel erover heeft
  donderdag 17 april 2008 @ 22:37:17 #37
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_58124107
Op naar het kampioenschap
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 17 april 2008 @ 22:43:59 #38
212529 ImmerGeradeAus
rechtdoor zeg ik toch
pi_58124290
Bring it on, op 410 knallen we de pan eruit zondag
laufen
pi_58124461
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:43 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
Bring it on, op 410 knallen we de pan eruit zondag
Voor de verandering ga ik ook maar eens in "de Goesj" staan. Nog één keer op dat plekje waar we zoveel meegemaakt hebben. Toch een apart gevoel.

Zondag 13.30 Corteo vanaf het Home naar Noord C. Be there!
Uiteraard nog wat eerder, want eerst nog even het home in .
pi_58124533
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Voor de verandering ga ik ook maar eens in "de Goesj" staan. Nog één keer op dat plekje waar we zoveel meegemaakt hebben. Toch een apart gevoel.

Wat is Corteo?
  donderdag 17 april 2008 @ 22:51:58 #41
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58124584
Leuk dat VdV nog zo meeleeft .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58124651
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:50 schreef pieterpost_afca het volgende:

[..]

Wat is Corteo?
Gewoon toffe Italiaanse term weetje, klinkt wel strak

Sorry ik ben een beetje bitter sinds m'n SV
pi_58124685
Oh laat maar ik heb em al gegoogled eerst vond ik allemaal cirque du soleil dingen dus ik dacht al wtf gaat er gebeuren
  donderdag 17 april 2008 @ 22:54:56 #44
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_58124689
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Back to the olddays.

Hoelaat is het home open?
pi_58124695
quote:

[..]

Wat is Corteo?
Met een grote groep van A (in dit geval dus home) naar B (Noord C) lopen. Is wel eens vaker gebeurd. Bijvoorbeeld de tocht vanaf de Middenweg naar de Arena voor het ouwe logo en met 410 vanaf Monico (Rembrandtplein) naar Noord C. Even een fotootje van de Corteo tegen Twente:

pi_58124738
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:53 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Gewoon toffe Italiaanse term weetje, klinkt wel strak

Sorry ik ben een beetje bitter sinds m'n SV
Hoe lang moet je nog?
  donderdag 17 april 2008 @ 22:57:22 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58124778
quote:

[..]

Wat is Corteo?
Polonaise.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58124800
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:54 schreef Riro het volgende:

[..]

Back to the olddays.

Hoelaat is het home open?
Haha tja, dat vond ik nog al overdreven. Zo oud zijn we nou ook nog niet .
Maar goed, hoorde al dat Zevenaar nog even een helftje ging drummen dus wordt wel lachen zondag.

Home weet ik niet. Ik denk rond een uurtje of 10 dat het wel open gaat .
  donderdag 17 april 2008 @ 23:00:31 #49
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_58124873
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Haha tja, dat vond ik nog al overdreven. Zo oud zijn we nou ook nog niet .
Maar goed, hoorde al dat Zevenaar nog even een helftje ging drummen dus wordt wel lachen zondag.

Home weet ik niet. Ik denk rond een uurtje of 10 dat het wel open gaat .
Daarom vond ik 'm ook zo mooi.
Hoorde het ook ja, kijken of T. nog een mooie solo kan neerzetten.

Gelijk door vanaf de RAI dan
  donderdag 17 april 2008 @ 23:01:47 #50
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58124901
quote:
Groningse politie pakt verdachte op van brand

De politie in Groningen heeft donderdag een 19-jarige verdachte opgepakt naar aanleiding van de brand in de Euroborg. In de Noordelijke stad werd de verdachte ingerekend door de politie. Afgelopen weekend voltrok de ramp zich in het metropool van de ploeg van trainer Ron Jans.

Tijdens de stadionramp moesten liefst 28 supporters uit de Zuid-zijde afgevoerd worden naar het ziekenhuis in Groningen. De wedstrijd waar het uiteindelijk om ging werd na bijna een uur van wikken en wegen alsnog afgelast. Door de rook die ontstond door de brand was het niet meer verantwoord de spelers te laten spelen in het stadion.

Afgelopen woensdag werd het duel uiteindelijk herspeelt. Hoewel ex-Groningen Luis Suárez en Bruno Silva nog veelvuldig werden getrakteerd op een fluitconcert was de sfeer in de Euroborg vele malen beter dan de betreffende zondag. De KNVB zal zich binnenkort echter nog wel buigen op het voorval. FC Groningen, Ajax, de arbiters en de KNVB-waarnemer zullen een verklaring moeten afleggen, waarna mogelijke sancties bekend worden.
quote:
Plaats huldiging Ajax nog onbekend

Mocht Ajax aanstaande zondag van Heracles Almelo winnen en PSV uit bij Vitesse verliezen, dan wordt de club uit Amsterdam landskampioen. Zoals gewoonlijk zal de ploeg dan gehuldigd worden, maar de plaats van huldiging is nog onbekend.

De Godenzonen zijn samen met politie en gemeente op zoek naar een geschikte locatie. Na de rellen van vorig jaar op het Leidseplein, toen de ploeg de KNVB beker wist te winnen, mag hier geen huldiging meer plaatsvinden. Om diezelfde reden zal ook het Museumplein afvallen.

Ook werd er aan parkeerplaats P2 bij de Amsterdam ArenA gedacht, maar omdat hier momenteel het Cirque du Soleil staat, is dit niet mogelijk. Naar verwachting wordt de definitieve locatie vrijdag bekend gemaakt.
quote:
Huntelaar: "Suárez weet me goed te vinden"

Klaas-Jan Huntelaar kan komende zondag mogelijk zijn eerste kampioenschap in Nederland vieren. De topscorer van de Eredivisie gaf reeds in een eerder stadium goede hoop te hebben op de landstitel. Concurrent PSV zal in het weekend dan wel moeten verliezen van Vitesse in het Gelredome.

Over de prestaties van de spits zelf is Huntelaar content. Dit seizoen liet de international van Oranje al 32 keer de netten bollen. "Dat ik zoveel scoor is een mooie prestatie van mij, maar ook van het hele team", begint de Ajacied. "Zij geven mij goede ballen. Op de een of andere manier gaat het dit seizoen makkelijker. Vorig jaar waren we als team wel heel sterk en had je bijvoorbeeld ook Wesley Sneijder die veel scoorde. Nu komt het vooral aan op individuele klasse, zoals van Luis Suárez. Een hele goede speler die me ook goed weet te vinden."

De eerste plaats in de topscorersranking is mooi meegenomen vindt de Dremptenaar, maar het kampioenschap staat op de eerste stek voor de ambitieuze goaltjesdief. "Dat ik topscorer word is wel mooi, maar alleen het kampioenschap telt. Met Ajax heb ik twee keer de beker gewonnen en ook tweemaal de Johan Cruijff-schaal. Maar ik kwam hier voor het kampioenschap en de Champions League en dat hebben we nog niet bereikt", aldus Huntelaar, die denkt het Eredivisie-niveau nog niet te ontgroeid zijn. "Je ziet jongens als Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst ook terugkeren, dan kan je niet zeggen dat ik al te goed ben voor de Eredivisie."
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')