Dank je, dank je.quote:
Maar dat zou je op het eerste gezicht ook over Old Yellow Bricks zeggen.quote:Op zondag 20 april 2008 00:56 schreef febster het volgende:
Hey, grappenmakers,
Op zich heb ik wel een punt, ware het niet dat "I don't like you anymore" hoogstwaarschijnlijk voor een vrouw geschreven is, wat ik na bestudering van de teksten helaas tot die conclusie kwam![]()
.
En nu ga ik iets anders doen, de fles wijn roept me.
Wordt dat nog herhaald na zaterdag dat jij weet? Want ik zit volgende week een Praag dus dan kan ik het niet zien.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
Oh ja, woensdag verschijnen ze bij Alex-groupieZane Lowe in de studio voor een akoestische sessie.
Ze hebben het album bewust zo 'kort' gehouden. Ik vind het precies lang genoeg. 'Two Hearts In Two Weeks' is (terecht) gesneuveld voor 'Separate and Ever Deadly'. Dat is tevens het enige nummer wat niet in Nantes is opgenomen, maar nog dit jaar in Londen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef Kijana het volgende:
Heerlijke muziek en een top albumHeel erg goed tussendoortje!
Eigenlijk hadden Two Hearts In Two Weeks en Wondrous Place ook nog wel op het album gekund.
Praagquote:Op zondag 20 april 2008 12:34 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Wordt dat nog herhaald na zaterdag dat jij weet? Want ik zit volgende week een Praag dus dan kan ik het niet zien.
Die in de OOR is toch wel behoorlijk lyrisch.quote:Op zondag 20 april 2008 19:57 schreef Toad het volgende:
De recensies zijn tot nu toe voorzichtig positief he. Niet echt super enthousiast ofzo.
Daar gaat ook maar iemand zich druk over maken zeker. Even interessant als een recensie in het vakblad voor de baggerindustrie.quote:Op zondag 20 april 2008 20:14 schreef Toad het volgende:
Guardian 3/5
http://music.guardian.co.uk/pop/reviews/story/0,,2274259,00.html
Mirror 4/5
http://www.mirror.co.uk/s(...)ment-89520-20385990/
Timesonline 3/5
http://entertainment.time(...)s/article3766408.ece
NME 8/10
http://www.nme.com/reviews/the-last-shadow-puppets/9626
lees verder >>quote:‘Bij de Monkeys had dit niet gekund’
INTERVIEW, Van onze medewerker Gijsbert Kamer
gepubliceerd op 21 april 2008 02:46, bijgewerkt op 21 april 2008 11:40
Amsterdam - Arctic Monkeys-zanger Alex Turner heeft een eigen plaat gemaakt. 'Die cheesy orkesten en jarenzestiggalm op onze zang krijg ik er bij de Monkeys echt niet door.'
De twee jonge mannen die op een doordeweekse ochtend het café van een Amsterdams hotel komen binnenlopen zouden broers kunnen zijn. Dezelfde kapsels, gelijk postuur en een wat ondeugende oogopslag. ‘We voelen ons ook wel verwant, is het niet Miles?’ ‘Zeker, Alex, absoluut.’
Precies, wat hebben we aan een AM kenner/volger in ons midden en die weet dan niet eens dat ze in het land zijn, wat hebben we dan aan jequote:
Ik wou het net gaan doen, want het was een beetje druk vandaag. Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die meedenkenquote:Op maandag 21 april 2008 13:53 schreef AMDB het volgende:
Ik zie net dat de review op FOK! er ook is, en Pink Floyd post niet eens een linkje![]()
CD: The Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement:-The-Last-Shadow-Puppets--The-Age-Of-The-Understatement.html
Leuke recensie ookquote:Op maandag 21 april 2008 20:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik wou het net gaan doen, want het was een beetje druk vandaag. Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die meedenken![]()
ennuh ik ben wel vrij lyrisch, fuck wat een lekker album. Het wordt steeds beter
Ik heb er eigenlijk nooit last van, behalve dat ze soms levering blijven uitstellen. Maar dan mailen ze netjes. Laatst was er iets niet aangekomen en dat werd zonder moeite opnieuw verstuurdquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:28 schreef JeroenV het volgende:
Cd-wow is weer eens lekker op tijd met leveren...
Lekker op tijd ben je weer!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef MaJo het volgende:
Heb alleen the Age of Understandment gehoord en dat klonk al erg fijnZo maar eens naar de rest luisteren
Klopt, al luister ik Only ones who know wel vaak, omdat die middenin het album zit, en dan ook een lekker rustpunt is. Hadden ze hier ook beter kunnen doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef JeroenV het volgende:
Ja, zelfde hier. Zat er toevallig vandaag aan te denken, is voor mij een beetje de Only ones who know van TLSP
Vooral het 'a few in Europe'-gedeelte staat me wel aan...quote:No The Last Shadow Puppets tour until autumn
The Last Shadow Puppets will not tour until October, it has emerged.
The duo, comprising Alex Turner and Miles Kane of Arctic Monkeys and The Rascals, are riding high in the midweek charts with their album 'The Age Of The Understatement'.
But talking to BBC 6Music this afternoon (April 23), Kane revealed that their day jobs mean fans will have to wait a little longer to see the boys perform live.
He said: "We're going to play live at the end of the year, in October. The Rascals' album is out June 9. We start doing loads of gigs now and festivals over the summer and September. Take a couple of weeks off then me and (Turner) will do four gigs in England, a few in Europe and a couple in America. Then I want to do a second Rascals album in November.”
Bron: NME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |