Ik draai gewoon mn ogen omquote:
Jullie gingen pas hard daar..quote:Op donderdag 17 april 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die datum ook!
De goeie ouwe tijd.
Fuck! jij wintquote:
maar dat is wel de oude reeks...!quote:
Topic per uur ja. Was ook niet normaal meer man.quote:
Kwaliteit boven kwantiteitquote:
Ja hallo ik blijf de handstand niet doenquote:
Dat werd ook een beetje de ondergang van de oude reeks. en bijna deze reeks..quote:
in dat geval gaat alles hier fout!quote:
Picsquote:Op donderdag 17 april 2008 16:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja hallo ik blijf de handstand niet doen
Op dit moment? Want ik vind het wel gezellig en leuk nuquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat werd ook een beetje de ondergang van de oude reeks. en bijna deze reeks..
Is het zo erg, Kuno?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in dat geval gaat alles hier fout!
ik heb het op mn opleiding geleerd als Small and Medium enterprisesquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor 10 punten: Wat betekend MKB (midden- en kleinbedrijf) in het engels?
Dat zou je wel willen hequote:
helemaal nietquote:
Volgens mij betekent dat niet zo veel in het Engelsquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor 10 punten: Wat betekend MKB (midden- en kleinbedrijf) in het engels?
SME ook wel afgekortquote:Op donderdag 17 april 2008 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb het op mn opleiding geleerd als Small and Medium enterprises
Nou graag!quote:
Hoezo wilde crossie het om zeep helpen dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
helemaal nietik vermaak me wel, volgens mij ben ik nog 1 van de schuldigen die er voor hadden gezorgd dat Crossie ons bijna om zeep hielp...!
Small and medium sized enterprises!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat niet zo veel in het Engels
Nee, tussen 200-250 ging het foutquote:Op donderdag 17 april 2008 16:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Op dit moment? Want ik vind het wel gezellig en leuk nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |