hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:42 schreef Mitchelll het volgende:
Heeft iemand ervaring met het aanmaken van een paypal account met een maestro bankpas ( Postbank )
bij mijn pas staat er namelijk geen beveilgings code op .. beetje jammer
Je moet op de PayPal site kiezen voor bankrekening, niet Creditcard.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:42 schreef Mitchelll het volgende:
Heeft iemand ervaring met het aanmaken van een paypal account met een maestro bankpas ( Postbank )
bij mijn pas staat er namelijk geen beveilgings code op .. beetje jammer
Ok bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:55 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Alle zenders zenden bouquet 1 met Nederland 1, 2 en 3 uit samen met de regionale zender gezamenlijk op dezelfde frequentie. De volgende radiozenders zijn ook in bouquet 1 aanwezig: Radio 1, Radio 2, 3FM, Radio 4, Radio 5, Radio 6, Concertzender Classic en FunX
Bron.
kan tot 14 dagen duren, daarna pas zorgen maken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:20 schreef supersayan het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n pakje die al verzonden is
Ik weet hetquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:01 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
kan tot 14 dagen duren, daarna pas zorgen maken.
Verzenden is gratis, dat heeft vast niet te maken met het feit dat er een spoedkoerier op gezet wordt!
Je kan geen orders tracken. Je kan alleen zien dat ie uit Nederland is, verder niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:50 schreef Keuvie het volgende:
hoelang ligt dat tracksyteem er al uit?
Hongkong bedoelt hij , neem ik aanquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan geen orders tracken. Je kan alleen zien dat ie uit Nederland is, verder niet.
Is omdat de HongKongPost niet echt samenwerkt met TNT, ze hebben geen systeem waarmee ze track en trace codes uitwisselen. Je kan alleen orders tracken in de landen waar ook EMS beschikbaar is, Belgie bijv.
vreemd kan mn vorige bericht niet editten.quote:
En als die 14 dagen overschreden wordt, versturen ze nog niet gelijk. Op 8 maart werd er wat naar mij geshipped, en pas op 16 april zeiden ze dat ze een nieuwe zouden sturen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:01 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
kan tot 14 dagen duren, daarna pas zorgen maken.
Verzenden is gratis, dat heeft vast niet te maken met het feit dat er een spoedkoerier op gezet wordt!
Waarom wil je je Pay-Pal rekening koppelen aan je creditcard?quote:Op zondag 20 april 2008 11:36 schreef Mitchelll het volgende:
[..]
vreemd kan mn vorige bericht niet editten.
http://www.picturepush.com/public/592679 dit krijg k te zien
Wil ik niet .. gwn aan mn bankpasquote:Op zondag 20 april 2008 12:17 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Waarom wil je je Pay-Pal rekening koppelen aan je creditcard?
Dat kan je aansluiten op een video/dvd recorder als je het wilt opnemen en als je wilt kijken op tv. Gewoon composite.quote:Op zondag 20 april 2008 15:51 schreef thijsltc het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6019
Weet iemand waar zo'n camera op aangesloten word?
Op je tv? Of kan hij ook op je pc aangesloten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |