Dank je voor je antwoord ! Echter is de kans groter dat ik invoerrechten moet gaan betalen als ik voor meer dan 150 dollar bestelquote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Geen coupon code. Bij orders boven $150 is het bespreekbaar.
Zie http://www.kaidomain.com/WEBUI/HelpDetail.aspx?TranID=171
bij mij staat het er meestal ook ja, of 35quote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef Beelzebufo het volgende:
[ link | afbeelding ]45 HKD
Volgens mij is dat een vaste tekst, geen link naar de feitelijke waarde.
Op mijn envelop stond 35HDKquote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef Beelzebufo het volgende:
[ link | afbeelding ]45 HKD
Volgens mij is dat een vaste tekst, geen link naar de feitelijke waarde.
Lees de OP eens, voordat je vragen stelt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:41 schreef NiekR het volgende:
Wat bedragen de invoerrechten? :x
Done!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:56 schreef jeroendh het volgende:
Iedereen die hyves heeft.
Meld je aan op http://dealextreme.hyves.nl/ !!!
Jawel hoor, als ik één keer 1888 toevoeg zit het op alles van die order.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:51 schreef NiekR het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt bij het eerste pakketje het logo nu niet weggelaten?
Zie de OPquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:41 schreef NiekR het volgende:
Wat bedragen de invoerrechten?
Vanaf welk bedrag moeten deze betaald worden?
Wel ff een review plaatsen he.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef ETA het volgende:
Na 4x de ETA uitstellen, is mijn heli eindelijk verzonden
Dit kreeg ik als antwoordquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat zou je hiermee kunnen ontvangen?
Alleen NL 1, 2 en 3 of ook meer?
Heb al wel eerder zo'n vraag hier gezien maar dat was volgens mij niet met (europe) erachter
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8468
En dit kwam daarop als antwoordquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef kaakaa het volgende:
NL 1 2 en 3 zitten niet meer in de lucht hæ... Alleen op de kabel en digitale TV.. Uitzenden over radiogolven zijn ze een jaar geleden al mee gestopt..
Nu vraag ik me af.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:55 schreef bbfakir het volgende:
Kan je dus wel Ned 1,2 en 3 mee ontvangen. Het is DVB-T en dat is dus wat Digitenne ook gebruikt. De 3 Ned's kunnen vrij worden ontvangen. Hoe de kwaliteit is weet ik niet.
Zit zelfs een plaatje bij.
Die zijn volgens mij gecodeerd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit vroeg ik in het vorige topic.
[..]
Dit kreeg ik als antwoord
[..]
En dit kwam daarop als antwoord
[..]
Nu vraag ik me af.
Als Digitenne dit gebruikt als "standaard" kan ik daar dan ook alle zenders van Digitenne mee ontvangen?
Of alleen alsnog maar NL 1 2 en 3 ??
Alle zenders zenden bouquet 1 met Nederland 1, 2 en 3 uit samen met de regionale zender gezamenlijk op dezelfde frequentie. De volgende radiozenders zijn ook in bouquet 1 aanwezig: Radio 1, Radio 2, 3FM, Radio 4, Radio 5, Radio 6, Concertzender Classic en FunXquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu vraag ik me af.
Als Digitenne dit gebruikt als "standaard" kan ik daar dan ook alle zenders van Digitenne mee ontvangen?
Of alleen alsnog maar NL 1 2 en 3 ??
dat zien wel nog welquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wel ff een review plaatsen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |