Tja Joost mag het weten....antistoffen die je lichaam aanmaakt als je bijvoorbeeld ooit een bloedtransfusie heb gehad zei ze. Maar omdat ik dat nooit gehad heb gaan ze dat nu verder uitzoeken. Omdat ik zo van slag was heb ik het halve verhaal (denk ik) niet goed meegekregenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef p_iglet het volgende:
antistoffen waartegen???
antistoffen heeft iedereen in zijn of haar bloed... anders ga je dood...
Gefeliquote:Op donderdag 17 april 2008 19:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben trouwens vanochtend ook nog bij de verloskundige geweest. Alles ok, hartje weer gehoord en over 5 weken terugkomen.
Bedankt Sjak, gefeliciteerd nog met je kindje!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef sjak het volgende:
Spannend Fon!Zet 'm op
![]()
Geppie, het heeft meestal te maken met de rhesusfactor. Jij bent waarschijnlijk rhesusnegatief klopt dat, weet je dat? Maar er zijn ook wat andere dingen.
http://www.nvog.nl/files/(...)aire_antistoffen.pdf
Op de site van de nederlandse vereniging van obstetrie en gynaecologie is vaak veel nuttige info te vindenIk hoop dat het wat duidelijkheid geeft
![]()
Hier alles goed, iedereen nogmaals enorm bedankt voor alle lieve wensen. Wij gaan verhuizen naar het babytopic![]()
Wat spannend en leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:29 schreef OooLizaooO het volgende:
Maandag 20 weken echo! En dan weten we meteen ook wat het wordt! (als hij/zij het wil laten zien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |