Mis ik iets?quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Ik ga solliciteren bij de HunkemollerDat lijkt me nu echt tof!
die vond de vrouwen te kleinquote:
Ja dat zou ik ook zeggenquote:
wat is dat voor winkel?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Ik ga solliciteren bij de HunkemollerDat lijkt me nu echt tof!
Het is dan ook niet iets wat je op school leert ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggenMaakt niet uit, bijna niemand weet dat.
Tuurlijk niet, Enschede is tha place to bequote:
jouw lingeriequote:
Echt niet, Nijverdalquote:Op donderdag 17 april 2008 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Enschede is tha place to be
Tja dat is dan weer totaal afhankelijk van de school waar je op zit héquote:Op donderdag 17 april 2008 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dan ook niet iets wat je op school leert ofzo
jammer dat de verkopers niet alleen in lingerie lopenquote:
De trein heeft bij Nijverdal altijd vertragingquote:
Juridischquote:Op donderdag 17 april 2008 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja dat is dan weer totaal afhankelijk van de school waar je op zit hé
Ja ben jij even helemaalquote:Op donderdag 17 april 2008 17:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer dat de verkopers niet alleen in lingerie lopen
kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De trein heeft bij Nijverdal altijd vertraging
Ja dan zal je dat idd niet leren... Ik vind dat ik op mijn opleiding wel wat meer rechten mag krijgen. Is toch wel enigzins belangrijk.quote:
Hehehe, rechten zijn gaafquote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan zal je dat idd niet leren... Ik vind dat ik op mijn opleiding wel wat meer rechten mag krijgen. Is toch wel enigzins belangrijk.
Maar ik vind ook dat ik te weinig genetica krijg
Daarom ging ik altijd via Deventer als ik naar het buitenland moest!quote:
Genetica is meer mijn ding, maar inderdaad, rechten zijn tof! Ik heb nog een wetboek liggen zie ik net.quote:
mag dat dan?quote:
Dat is wel slim jaquote:Op donderdag 17 april 2008 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ging ik altijd via Deventer als ik naar het buitenland moest!
Ik bezit dan ook een uitzonderlijke intelligentie.quote:
Waar spaar je voor?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, weer ¤15,- in m'n spaarpot gegooid
Goedzoquote:Op donderdag 17 april 2008 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bezit dan ook een uitzonderlijke intelligentie.
Hehehe...quote:
Eigenlijk spaar ik niet echt ergens voor, maar ik verwacht dat het een versterker wordtquote:
Whehehe, en je had je nieuwe net binnenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehehe...
Ik wil graag schoenen van Scholl, kan ik die in Enschede dus niet vinden he
Nee die moet ik nog ophalen bij de winkel, volgende week.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, en je had je nieuwe net binnen
Tof. David is een mooie naamquote:Op donderdag 17 april 2008 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- Heet in het dagelijks leven David
iets dat veel vlees laat zienquote:Op donderdag 17 april 2008 18:03 schreef Samzz het volgende:
En ik heb ook geen idee wat ik aan moet doen...
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:06 schreef Samzz het volgende:
Hahahahaa omg, hahaha ik lees net in de LINDA dat er een seksspeeltje voor honden op de markt komt, whahahaha!
Ja dat dacht ik toch even niet hequote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iets dat veel vlees laat zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |