Graciasquote:Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik ze volgende week heb, zal ik ze aan doen en een foto voor je maken
Ik wil de string ook niet, die vind ik minder. Ik heb er een ander ondergoed setje bij gezocht.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:32 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Of ik psycho ben, of niet.
Dat setje is mooier in uni dan in duo kleuren!
Hou meer van een hipster dan een string, is spannender...
Te veel verklapt!
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de string ook niet, die vind ik minder. Ik heb er een ander ondergoed setje bij gezocht.
Niet huilenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:35 schreef Samzz het volgende:
Hé, het is oké om te huilen zonder te weten waarom.
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:36 schreef Samzz het volgende:
en het is ook oké om zonder schuldgevoel minstens één hele dag chagrijnig te zijn als je ongesteld bent.
Ik huil ook niet. Ik heb geen reden om geen reden te hebben om te huilen... zoietsquote:
quote:
Na de tweede "reden" vatte ik 'm niet meerquote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik huil ook niet. Ik heb geen reden om geen reden te hebben om te huilen... zoiets
Het zal best, niet zoveel ervaring met ongesteld zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn woorden hoor! Ongegeneerd geciteerd uit de Glamour. Maar ze hebben wel gelijk!
Ja hier nog een...quote:Op donderdag 17 april 2008 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de tweede "reden" vatte ik 'm niet meer
Hoeft ook niet. Narigheid.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zal best, niet zoveel ervaring met ongesteld zijn
Iemand die een boomstam als splinter in z'n voet had zitten en dacht dat het er sexy uitzagquote:Op donderdag 17 april 2008 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hier nog een...![]()
Weet je wie de hak uitgevonden heeft?
mij ookquote:
Nee joh, het was Leonardo DaVinciquote:Op donderdag 17 april 2008 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand die een boomstam als splinter in z'n voet had zitten en dacht dat het er sexy uitzag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |