Ja, dat doe ik ook altijd, maar daar ligt ook een zebrapadquote:Op donderdag 17 april 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
In Rotterdam loop ik altijd door rood bij Westin hotel.. Telt dat??
Dat zebrapad telt dan alleen als de verkeerslichten niet werkenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd, maar daar ligt ook een zebrapad
Je moet ook weer niet willen dat alles te streng gecontroleerd wordt. REgels zijn richtlijnen waar je best eens overheen mag gaan, soms met een boete als gevolg, meestal niet.quote:
Je verliest ook nog eens altijd als je het voor komen laat en in mijn optiek in zo'n geval terrecht ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. meeste trekken zich weinig aan van dat vind-gedeelte. Over vrijheids van meningsuiting zijn de meningen ook verdeelt.
Ik loop altijd aan de andere kant op de een of andere manier. Naar het groothandelsgebouw toe zegmaar...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is Rotterdamquote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zebrapad telt dan alleen als de verkeerslichten niet werken
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:19 schreef PieterBas het volgende:
Ooit eens staandegehouden door een politiewagen in de stromende regen.. omdat ik mijn voorlicht het niet deed.. Dus ik zei maar, wat wil je liever.. uit je warme auto stappen en een nat pak krijgen.. of mij 1 minuut door laten fietsen.. want dan ben ik thuis.
Vond hij wel een win/win situatie..
Doe ik daar ook altijd, wel een paar keer een vriend voor een aankomende tram moeten weg trekken..quote:Op donderdag 17 april 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
In Rotterdam loop ik altijd door rood bij Westin hotel.. Telt dat??
Ja maar stoplichten gaan voor zebrapadenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ookquote:Op donderdag 17 april 2008 10:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik loop altijd aan de andere kant op de een of andere manier. Naar het groothandelsgebouw toe zegmaar...
Zulke dingen hoef je je ook niet druk om te maken toch? Ik heb een keer een baantje gehad waarbij je wat meer vrijheid in verkeersregels kreeg. Het is best wel grappig om zaken als tegen het verkeer in rijden te combineren met werken (vooral wanneer de tegenliggers gewoon 80 rijden). Maar dan ben je blij dat er vluchtstroken zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is RotterdamGrote stad, daar mag dat...
uhhhquote:Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef makkie88 het volgende:
echt erg.. leg je PRESIES uit waar ze moeten opslaan, en alsnog slaan ze het verkeerd op
Amsterdam? Wat is dat?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:24 schreef plukkert het volgende:
In Amsterdam is het doorgaans veiliger om door rood te fietsen dan door groen
Ben alleen een keer bekeurd omdat ik fietsend de albert cuijp over stakHet regende en er was geen hond behalve die politiechick die wat last had van zand in d'r doos
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
USB sticks waren goed![]()
Allemaal leuke reacties op gehad
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
Het is toch de statussen ipv van het statussen
Had ik volgens mij ook gedaanquote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet het niet alleen melden als ze niet goed zijn, ook als ze wel goed zijn
Positiviteit
Volgens mij is Wordspellingchecker in de war..
quote:sta·tus (dem)
1 maatschappelijk aanzien
2 (statussen) plaats, in administratief of juridisch opzicht, hoedanigheid die bepaalde rechtsgevolgen meebrengt
3 (statussen) medisch dossier van een patiënt
dat had ik het toch goedquote:
Volgens mij is Wordspellingchecker in de war..
Totaal nietquote:Op donderdag 17 april 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
Is het raar dat ik nu al geen zin heb om straks vis te gaan halen?
Ja, klopt.. daarom vond ik het ook al zo vreemd.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef makkie88 het volgende:
is het raar als ik nu een boterham met jam ga smeren?
ligt aan de reden...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
Is het raar dat ik nu al geen zin heb om straks vis te gaan halen?
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:52 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb trek in een peanut butter jelly sandwich
Correctquote:
You must be a womanquote:
Ik eet altijd augurkenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik het stiekem toch goed met m'n augurken gisteren![]()
hmm.. ik ken maar 1 iemand uit de geschiedenis die zwanger is geraakt zonder sex......quote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik eet altijd augurken
En van wie moet ik zwanger zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |