Air Crash investigation is zo'n programma op NGC. Met de rechten kopen bedoelen ze dat de ramp verhaalt mag worden, overlevenden dan wel hun familie geïnterviewd mogen worden etc.quote:Op maandag 26 mei 2008 07:40 schreef BdR het volgende:
[..]
Welke rechten, de rechten voor de film ofzo? Ik snap em niet..
zo van, vliegen met een experimentele brandstof leidt automatisch tot een crashquote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Air Crash investigation is zo'n programma op NGC. Met de rechten kopen bedoelen ze dat de ramp verhaalt mag worden, overlevenden dan wel hun familie geïnterviewd mogen worden etc.
Hoezo een nette? "Net" omdat hij laat zien dat hij een onderontwikkelde tokkie is door het nieuwsbericht belachelijk te maken, zonder werkelijk te snappen waarover het gaat?quote:Op maandag 26 mei 2008 07:27 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
Best een nette, voor op de maandag
Een grap hoeft helemaal niet wetenschappelijk verantwoord te zijn. Het is niet alsof de cartoonist wil zeggen dat dit initiatief niet kan lukken. Daar heet het humor voor...quote:Op maandag 26 mei 2008 11:51 schreef Semisane het volgende:
Even voor de duidelijkheid, achter het bericht "vliegen op algen" zit wel wat wetenschappelijk onderzoek. Het is niet alsof KLM wat verzint.![]()
Ik ookquote:Op maandag 26 mei 2008 12:25 schreef Montov het volgende:
Ik vind het wel geslaagd.
Ik weet niet wat erger is, dat dit gewoon beter is dan wat Metin produceert, of dat ik dit me kan voorstellen als een Metin-visualisatie...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:10 schreef BdR het volgende:
Tja, ik vind dat de humor blijft steken op het niveau van de flauwe-borreltafel-grapjes..
Bert: Heb je het gehoord, de zeeën verzuren.
Henk: Nou das toch mooi, kan je er zo ZURE haring uithalen broewhaha *burp*
Bert: woehahaha ja das een goeie Henk, nog wat drinken? *hips*
Henk: Nee, ik ga even naar mijn eigen gezeik luisteren.
Bert: oh naar de wc whehehe waar haal je ze vandaan, Henk?
Henk: jajaja ik ben me er eentje.
etc.
Ik blijf erbij dat hij door Apple wordt gesponsord ofzo.. en ik voorspel bij deze alvast dat hier een cartoon van komt -> Youtubefilmpje leidt tot aanhoudingquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:48 schreef Trancelocator het volgende:
G*dverd*mme, ik wist het gisteren gewoon.
Een bericht over de iPod of iPhone, en je kan er vergif op innemen dat Metin er een cartoon over maakt.
Zou zomaar kunnen, maar ondertussen is ook dit bericht op nu.nl verschenen:quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:53 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat hij door Apple wordt gesponsord ofzo.. en ik voorspel bij deze alvast dat hier een cartoon van komt -> Youtubefilmpje leidt tot aanhouding
Wordt vast iets met twee bankovervallers die tijdens hun overval met een mobieltje de overval filmen en de ene zegt "leuk filmpje voor op m'n hyves pagina" of iets dergelijks..oh de hilariteit
Tuurlijk doe je dat...quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef Trancelocator het volgende:
(Hey, ik heb me ook maar verplaatst in de gedachte van Metin.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |